יום שני, 17 בדצמבר 2018

לפנים שלי מגיע הטוב ביותר - הלגה רקנטי

שנים נמנעתי מביקור תדיר אצל הקוסמטיקאית, שנית התגאתי בעור פנים טוב, איכותי, גמיש, נטול קמטים וקמטוטים, שנים זכיתי להנות מגנים טובים אולם בימים אלו בהם נכנסתי לעשור החמישי של חיי הבנתי שלא לנצח אשאר כך ועל כן זהו הזמן הנכון להתחיל לעבוד על שימור העור, על התחזוקה הנכונה ועל השימוש במוצרים הטובים ביותר , שבוע שעבר הגעתי למכון של הלגה רקנטי לטיפול פנים ומיצוקו.



מכון Helga לטיפולים קוסמטיים מעניק פתרונות אסתטיים מתקדמים לבעיות עור. המכון פועל על פי שיטת Helga, אשר פותחה על ידי הלגה רקנטי. השיטה שואפת ליצור שינוי אמיתי באיכות חייהם של המטופלים ולהעניק להם ייעוץ שוטף וכלים לשמירה על התוצאות.
תהליכי הטיפול המתקדמים, המבוצעים במכון, משלבים פורמולות בלעדיות, תוספי מזון ושימוש במכשור מתקדם. התהליכים משלבים ידע טיפולי ואסתטי מעמיק במגוון תחומים – החל מכימיה ורפואה קוסמטית ועד לרפואה סינית והשפעתן של תרופות על העור. כדי לטפל בשורש הבעיה ולהבטיח פתרון מלא, מורכב כל תהליך מסדרת טיפולים.


עבור כל מטופל במכון נכתבת תכנית טיפול אישית. התכנית נוצרת על סמך אבחון מעמיק וכוללת את כל המידע הנוגע למטופל: סוגי הטיפולים, סוגי החומרים והמכשירים המעורבים בתהליך, תדירות הטיפולים ודו”ח מעקב טיפול מפורט. מנהלת מחלקת הטיפולים של המכון מפקחת, באופן אישי, אחר כל תכניות הטיפול, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.
כבר בהכנסי למכון הרגשתי את האנרגיות הקסומות שיש למקום להציע, השקט ניכר בכל חלל, מבחר רחב של מטפלים וחדרי טיפול, שירות אדיב ונעים מאוד, המכון מעוצב יפיפה בצבעים עדינים ושקטים.


צוות המטפלים במכון פועל תחת פיקוח רציף של הצוות המקצועי הבכיר. כל המטפלים משתתפים בתכנית הכשרה בת מספר חודשים, במסגרתה הם לומדים את שיטת Helga ומתמחים בטיפול באמצעותה. לאחר מכן, הם לוקחים חלק בהכשרות ובהשתלמויות אישיות שבועיות, כדי להבטיח למידה מתמדת, עדכנות מקצועית ורענון של נהלי ותהליכי העבודה הבלעדיים.

בימים אלה, שוקד צוות הפיתוח של המכון על יצירת קו פורמולות בלעדי, ברוח שיטת Helga. הפורמולות, המבוססות על ניסיון מצטבר בן אלפי טיפולים, יעניקו תוצאות יוצאות דופן לכל סוגי בעיות העור.

אני זכיתי לטיפול פנים מפנק ומשקם מידיה של לנה, מטפלת מקסימה, עדינה ונעימה מאוד שכל זמן הטיפול (שנמשך כשעה) דאגה שיהיה לי נעים, נוח, קליל, בכל שלב ושלב דאגה שלא יכאב לי ובמידה וכן אף עצרה את הטיפול. 

החדירה לחויות, מרחה פילינג, קרם כזה ואחר, שמה לי מסיכת הזנה ובו בעת זכיתי להנות מעיסוי בחלק העליון והתחתון של גופי- עונג אמיתי, שעה של כיף והנאה.



במכון ניתן להנות ממבחר רחב של טיפולים: הצרה ומיצוק של העור, צמצום היקפים, המסת צלוליטיס, הסרת שיער, טיפולי פנים שונים.

ממליצה בחום!!!


שעות פעילות:
ימים א׳-ה׳: 08:00-19:00 יום ו׳: 08:00-14:00
כתובת:
שד׳ נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, מגדל עסקים, קומה 8, ראשון לציון
טלפון:
03-9645111

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה