יום שני, 3 בדצמבר 2018

לא תאמינו מה קרה במטבח

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לבשל, דוגלת בארוחה חמה בכל יום לבני משפחתי ודובקת במשימה כמעט כל יום! (ואם במקרה פספסתי מכה על חטא וממש מתייסרת אבל זה כבר לפוסט אחר).

רגע לפני שבת הגיע משלוח מפנק ואיכותי במיוחד מבית "עוף טוב" אשר בימים אלו נכנסה גם לשיווק מוצרי דגים והחלה לשווק את המותג "דג טוב", כרגע מציעה החברה סדרה של שישה מוצרי דגים מוכנים לאכילה.החברה השקיעה כ- 3 מיליון ₪ בתהליך הפיתוח שארך 3 שנים. 



הסדרה כוללה 6 מוצרים: 
פילה אמנון מצופה – עשוי 100% נתח פילה דג (360 גרם, כ-3 נתחים באריזה).
נתחי פילה אמנון מצופה – עשויים 100% נתח פילה שלם ( 400 גרם, כ- 12 יחידות באריזה) .
מקלוני דג בציפוי צ'ילי, בטעם חריף מעודן (600 גרם, כ- 20 יחידות באריזה) .
מקלוני דג בציפוי צ'יפס, פריך ועסיסי (600 גרם, כ-20 יחידות באריזה) .
קציצות דגים (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) .
קציצות דגים נורווגיות, מכילות סלמון (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) .

לפני שאמשיך לספר ולהציע לכם הצעות הגשה אני חייבת להגיד שכבר בעת קבלת המשלוח הבן שלי התלהב, מיד שלח לי הודעה : "אמא , זה נראה אש!!! אני יכול לאכול עוד לפני שתצלמי?" ומדובר בילד בעייתי שכמעט ולא אוכל כלום!! אפילו במסעדות הוא בררן וטוען שהאוכל לא טעים, כמובן שאפשרתי לו את פתיחת המוצר וטעימתו עוד בטרם הגעתי הבייתה ולא חלפו להן יותר מ-15 דקות והודעה נוספת נשלחה לעברי: "אמא, תקשיבי!!  זה טעים!! מהיום אל תכיני דג תקני דג טוב"!

אז כן, גם אמא כמוני שאוהבת אוכל טרי ואיכותי כל יום יכולה פנק את הילדים עם מוצרים איכותיים, טעימים ומפנקים מבית "דג טוב" כי באמת מדובר במוצרים איכותיים מבית טוב.

המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול. 

אמש רגע לפני הדלקת נרות חג החנוכה הצעתי לילדים ארוחה קלילה וזריזה (מצטערת גם לי לפעמים יש רגעים שצריכה להעמיד ארוחה ברגע), הכנתי סיר של פתיתים עם ירקות (מיד אתן לכם מתכון סופני) הכנסתי 2 חבילות מקלוני דגים לתנור, קצצתי סלט וממש ברבע שעה חיכתה לנסיכים שלי ארוחת מלאכים דשנה, טעימה, מזינה ובריאה.





זאת אגב, התמונה שקיבלתי מארוחת הצהריים של בני:




המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות. 

כשרות: פרווה, כשר למהדרין בהשגחת הרב אד אוירבך, אב"ד טבריה 

קבוצת ''עוף טוב'', שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 וכיום הינה היצרנית המובילה של מוצרי מזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומוצרי הודו. 'עוף טוב' מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: מוצרי עוף קפואים מוכנים לאכילה הכוללים שניצלים וקציצות; פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וחלקי עופות קפואים ארוזים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש 'דג טוב' הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה. 

קבוצת 'עוף טוב' מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. מוצרי עוף טוב מאפשרים לכל המשפחה ליהנות ממזון איכותי, מגוון וטעים באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב אודות, ההיסטוריה, תחומי הפעילות ומגוון המוצרים של החברה.

הבטחתי לכם מתכון לפתיתים עם ירקות, אז בבקשה:

המצרכים:
חבילת פתיתים
בצל פרוס לפרוסות דקות
חצי כרוב פרוס לרצועות דקיקות
גזר מגורד
פיטריות טריות פרוסות
ניתן ורצוי להוסיף עוד ירקות לפי הדימיון

אופן ההכנה:
מטגנים בשמן זית בצל עד שמזהיב, מוסיפים את שאר הירקות ומאדים מעט (כחמש דקות), מוספים את התבלינים (מלח, פלפל, אבקת מרק עוף) ומערבבים היטב.

מוסיפים את הפתיתים והמים הרותחים (לפי ההוראות על השקית), מערבבים היטב ומעבירים לאש נמוכה כ-7 דקות (טועמים, מתקנים תיבול ובודקים אם מוכן).

להגיש חם ולהתענג! בתאבון!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה