יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

freestyle פסטיגל 2018

אז כן, גם השנה כמידי שנה חנוכה ללא פסטיגל זהו לא חנוכה! יילדי לא מוותרים וכבר כאשר מגיעים לראש השנה הם מתחילים במכבוש הלחצים להזכיר לי לרכוש כרטיסים למופע שמא חלילה ייגמרו הכרטיסים! אבל אם להודות באמת אני ממש מבינה לליבם, גם אני כילדה אהבתי מאוד את הפסטיגל ומידי שנה הורי היו לוקחים אותי (להיכל נוקיה בזמנו) לצפות במופע שמאז ועד היום התפתח עד מאוד (אם בזמני הזמר הכי הכי היה סמיר שוקרי עם השיר רונה שלי - כל השאר היו אלה זמרים מתחילים או להיטים חדשים שנעלמו במרוצת השנים).

כיום המופע מושקע עד מאוד עם הזמרים והלהיטים הכי עכשוויים, מתאים לכל הגילאים החל מגיל שלוש ועד... 





עלילת פריסטייל פסטיגל 2018 מתמקדת בשתי להקות שונות המתחרות בתחרות מוסיקה שווה. מצד אחד, להקת האקדמיה– להקה נוקשת עם סטנדרטים גבוהים, בכיכובה של נועה קירל ובהדרכה של דודתה אליאנה תדהר. מהצד השני, להקת הסטריט פייטרס בכיכובו של יהונתן מרגי אדם כריזמטי ושקט, שמתמודד עם אחיו הגדול משה פרץ, שאינו רוצה שאחיו הקטן ייכנס לעולם הזוהר.




לאחר שלהקת הסטריט פייטרס פוגשת את עידן רייכל, הוא מחליט לאמץ את הלהקה ולשמש כהמנטור הראשי שלה כדי לנצח בתחרות המוזיקה מול להקת האקדמיה. העלילה מסתבכת בסיפורי אהבה ובראשם נועה קירל ויונתן מרגי עם קשרים רחוקים. פסטיגל השנה יעביר מסר של בחירה חופשית ללא צורך בתיוג האחר עם הסלוגן “מה שתבחרו להיות”.





בין השחקנים תמצאו את :משה פרץ ועידן רייכל. יחד איתם יופיעו אליאנה תדהר, נועה קירל, יונתן מרגי, ריף נאמן, עומר חזן, עדן מאירי, ניב סולטן, שירה לוי, עופר שכטר, אורי לייזרוביץ’, עדי חבשוש ומתן מורדקוביץ’ עם עשרות שחקנים ורקדנים נוספים שימלאו את הבמה הצבעונית ביותר מכל הצגות לילדים השונות.




רוצו להנות עם הילדים, אני לא בטוחה מי יהנה יותר אתם או הם.

חג חנוכה שמח!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה