יום חמישי, 13 בדצמבר 2018

ספר חדש מבית הוצאת סגול - "מונדרה"



הימים שלי די טרופים, אמא , רעיה, בלוגרית, מנהלת שיווק במשרה מלאה כך שהזמן שלי די מצומצם, כאשר אני זקוקה למעט רגעי חסד שלי עם עצמי אני לוקחת ספר טוב, כוס יין איכותי ושוכבת לעצמי במיטה (או באמבטיה ) ויוצאת לעבר מסע קסום.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בספר דימיוני מרתק בשם "מונדרה" - גיבור הספר הינו נשוי ואב לילדה שחווה משבר בחיי הנישואים, אינו מבין איך התרחש המשבר, מי היא אותה האשה שלימים הייתה אהבת חיוו אולם כעת אינו מכירה, במקביל הוא מגלה עוד פרטים אפלוליים ואף מבין כי עוקבים אחריו ואף רוצים להתנקש בחיוו.



גיבור הספר נקלע לסיטואציה קשה בה העבר והעתיד משחקים בו, כך שההווה הופך לבלתי אפשרי. הוא נאלץ להתמודד עם עולם תחתון, משפחת פשע מובילה, מיליונר מסתורי, משטרה ומחלקת חקירות. 

בעודו מתמרן בין נישואיו הקורסים, ילדתו היחידה, עבודתו ואהבות חדשות ומסתוריות, הוא מנסה לחבר בין כל המאורעות ולשמור על שפיותו, כשמעל הכל מרחף המונדרה המסתורי. 

במהלך הקריאה נשאבתי לעלילה וממש לא הצלחתי להפסיק לקרוא, מצאתי את עצמי מנסה לגנוב עוד מספר דקות של חסד על מנת לסיים את הספר ולהגיע לסופו,זהו ספרו הראשון של מאיר גז, מנתח מערכות, מגשר, משורר וסופר- ממתינה כבר לספרו הבא. 



152 עמודים. 

כריכה רכה. 

69 שקל. 

להשיג ברשתות הספרים ובאתר:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה