יום שבת, 1 בדצמבר 2018



רשת "פעמית סטור" המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים מציעה לקראת חג החנוכה מגוון רחב של פריטים שיעשו את שולחן החג מואר ונוצץ במיוחד 

מאז שאני ילדה אהבתי מאוד את חג החנוכה, את חג האורות- כל הבית מואר ונוצץ, הסביבונים מסתובבים להם, שירי חנוכה מתגנים להם ברקע, הנרות דולקים וניחוח טיגון הלביבות והסופגניות מגיע למרחוק, כל השנה חיכינו לאותו החג - כילדים היינו מקבלים דמי חנוכה, מתנות וממתקים.

מאז ועד היום לחג יש הזה יש משמעות יתרה עבורי, מאז ועד היום כל מכרי יודעים- זהו החג שאני מארחת בו כמעט בכל ערב (מזל שיש הצגות ופסטיגלים באמצע אז קצת נחה), בכל ערב עת הדלקת הנרות כולנו סובבים סביב שולחן העמוס כל טוב במטעמים, מתוקים, לביבות וסופגניות, ממתקים לילדים והמון הפתעות.

רגע לפני החג יצאתי לחנות פעמית סטור להתחדש במוצרים שיפתיעו את האורחים כי מי שמכיר אותי יודע שהאירוח אצלי כולל חוויה לחיך, לעין ולקיבה.




ברשת פעמית סטור יש מבחר רחב ומגוון מאוד של אביזרים לאירוח שכוללים : כלים חד פעמיים, איבזור לחגים ולימי הולדת, תבניות, מפות, כלי הגשה, מחלקת אפיה ועוד ועוד ועוד.




היום ניתן למצוא שפע של אביזרי קישוט, כמו: סביבונים דקורטיביים, מטבעות זהב, קישוטי סופגניות, כלי הגשה ברוח החג המאפשרים ליצור שולחן חגיגי מרשים ומיוחד. סוג שולחן: ערוך או מזנון, בהתאם לחלל, לרעיון המרכזי ולמספר האורחים. עיצוב השולחן: שמח, חגיגי, מואר ועשיר באלמנטים הקשורים בחג. הצבעים ששולטים בשולחן הם זהב, אדום וכתום. 






קבלו מעט טיפים מדליקים ומיוחדים לקישוט השולחן: מטבעות השוקולד המוזהבים מסמלים את המנהג של מתן דמי חנוכה, ויכולים להפוך לפריט עיצובי בשולחן החג: ניתן לפזר אותם לאורך השולחן, לשים בתוך כלי הגשה ייחודי או בשקיות קטנות קשורות בסרט בתור שי לאורחים. מטבעות השוקולד הם פריט זמין שמוסיף יוקרה לעיצוב. סביבוני קרטון שמרכיבים בתוך שניות ניתן לקנות בחנויות לקראת החג והם יכולים להיות פריט עיצוב מעניין ומרענן כמו גם סביבוני עץ. ניתן כמובן להתאים סביבונים לצלחות ולהניח סביבון אישי ליד כל סועד או לחילופין - להניח את הסביבון על גבי הצלחת. נרות דקורטיביים הם "סימן אור". אפשר לפזר אותם לאורך השולחן ולהתאים את צבע הצלחות והמפיות לצבע הנר הנבחר ולגווניו, לדוגמא: נרות בצבעי אש - אדום, כתום, צהוב וכלים אישיים ומפיות בהתאם. 







זכרו לשמור על אחידות ועיצוב נקי. העדיפו נרות ריחניים וכך תרוויחו חגיגה חושית. בחרו בניחוחות של חורף - וניל קינמון, תפוז קינמון, מנדרינה ואמבר. את החנוכייה הניחו במרכז השולחן או בצדו כאשר היא מוגבהת. הסופגניות והלביבות – ניתן להגיש אותן על גבי מגש שקוף, מוזהב או מוכסף. זכרו להצטייד במזרק ריבה או שוקולד ובאבקת סוכר ולהשתמש בהם ברגע האמת כדי שהצבעים והטעם יהיו טריים ועסיסיים. הצעת הגשה לסופגניות גדולות: הניחו סופגניות עם ציפויים שונים סביב הנר המרכזי וגבוה בתוך כלי זכוכית עגול ושקוף. 



לכבוד החנוכה מציעה הרשת מגוון רחב של מבצעים למשך 8 ימים – ב- 8 שקלים 



המבצעים מתחילים ב14/11/18 עד10/12/18 

קערת פירות צבעונית ב- 8 שקלים 
צלחות 9 רינבאו 2 ב- 8 שקלים 
צלחות נייר עגולות השני ב-8 שקלים 
כוסות PET+כוסיות PET השני ב- 8 שקלים 
סכו"ם כסוף אקסקלוסיבי – 2 ב- 8 שקלים 
תבנית 105 – 18 יחידות ב- 8 שקלים 
תבנית 210- 7 יחידות ב- 8 שקלים 
אינגליש אלומניום 003 – 20 יחידות ב- 8 שקלים 
מפות אקסלוסיב ומוטבעות השני ב- 8 שקלים 
פמוט כוס על רגל השני ב- 8 שקלים 
כוסות פשוט 4 יחידות ב- 8 שקלים 
סביבון מילוי מרובע 6 יחידות ב- 8 שקלים 
חנוכיות ברזל משולם 8 שקלים 
מגשי חנוכה 5 יחידות ב- 8 שקלים 
קופסא לסופגניות 8 שקלים 

רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים. 

הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה