יום שבת, 15 בדצמבר 2018

חופשה צפונית קסומה ומיוחדת במלון הגושרים מלון בטבע



לפני כשבועיים יצאנו משפחתי ואני לחופשה משפחתית קסומה, מגבשת ומיוחדת בצפון הרחוק - בקיבוץ גושרים, בעבר יצא לנו לבקר במקום מספר פעמים אך לא ללון ולהנות מהאוויר, האווירה, האוכל הנפלא והשירות המוקפד, הפעם הגענו לחופשה בת שלושה ימים שהותירה טעם של עוד.



המלון ממוקם בקיבוץ הגושרים בגליל העליון והוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן. 



המלון מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים לצד גשרי עץ החוצים את זרימת הנחל, כאשר הטבע משתלב בחדרי המלון המעוצבים בסגנונות שונים. 








המלון דוגל ומקדם בכל תכניו אורח חיים בריא, ספורט, תזונה נכונה ונפש, וכן בגישה ירוקה ואקולוגית, למען שמירת הטבע ואיכות הסביבה, באופן ניהולו ובערכים והתכנים המועברים לנופשים. מופעלות בו מערכות מחזור ומערכות אנרגיה ידידותיות לסביבה. 




המלון מציע 184 חדרים בסגנונות שונים המותאמים לזוגות ומשפחות, אגף בוטיק חדש וכעת מתחם 10 סוויטות פרימיום חדשות, שנחנך בחודש האחרון, בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון שקלים. סוויטות פרימיום- במסגרת שדרוג המלון בשנה האחרונה, נחנכו 10 סוויטות פרימיום חדשות. מדובר במהלך כולל שבו התמקד השיפוץ בהפיכתם של חדרי אירוח ל- 10 סוויטות מרווחות ומהודרות. אריה דוילנסקי, מהאדריכלים המובילים בתחום המלונאות בישראל, ניהל את הפרויקט היוקרתי. 

10 הסוויטות היוקרתיות כוללות יחידה נפרדת להורים, יחידה נפרדת לילדים עם מיטה/ספה נפתחת לצד יחידה רטובה (חדר אמבטיה ושירותים) בכל אחד מהחללים, מיטות מרווחות מודרניות ומרפסות אישיות עם נוף ישיר לגן. הסוויטה מציעה חדר שינה וחלל נוסף של סלון ופינת עבודה המאובזרים עם 2 מסכי LCD (האחד טלוויזיה חכמה ומסך נוסף בחדר השינה), לצד ריהוט חדשני, ריהוט גן יוקרתי, פריטי טקסטיל ברמה הגבוהה ביותר ועוד. 



אנו שהינו ב-2 חדרי בוטיק מרווחים מאוד- בחדר מיטה זוגית עם מזרן מפנק ואיכותי, פינת קפה, מיני בר , טלויזיה גדולה, פינת ישיבה, חדר אמבטיה רחב ידיים ומפנק במיוחד שכלל גם אמבטיה וגם מקלחון, חלוקי אמבט, כפכפים ועוד ועוד פינוקים.













מרכז ספורט- 

ב"הגושרים מלון בטבע" מניפים את דגל שימור וטיפוח ערכי הספורט והבריאות ומעניקים אפשרות לאורחים לשמור על שגרת הפעילות הספורטיבית והתזונה הבריאה גם בזמן החופשה. במתחם המלון מרכז ספורט ובריאות גדול, מוקף כרי דשא מוריקים, אולם כדורסל, סקווטש, שתי בריכות שחיה האחת מקורה ומחוממת חצי אולימפית, השנייה בריכה חיצונית הכוללת גם בריכת פעוטות. במתחם הספורט צוות מאמנים מיומן ומקצועי המעניק יחס אישי- המאפשרים לכל אורח להמשיך בשגרת הספורט שלו, או לחילופין לאלו שעדיין לא התחילו בשגרת חיים ספורטיבית, להגיע וללמוד ממדריכי הספורט את תורת הכושר, להתחיל בשינוי במהלך השהייה במלון ולהמשיך את השינוי בבית. 

המרכז אף מציע שיעורי פילאטיס, ספינינג, כושר על טרמפולינות, קיקבוקס, שיעורים פרטיים וקבוצתיים בחדר הכושר, שיעורי שחייה וספורט מים, שיעורי עיצוב הגוף ועוד. 



המלון מתחשב בכל צרכי הילדים, עורך פעילויות מודרכות לאורך השנה, באולמות המלון וכן הפעלות בבריכה, משחקיות, כמו סדנאות יצירה, ג'אגלינג, סדנאות מתוקות (הכנת כדורי שוקולד ושיפודי פירות), סדנאות תיפוף, טיולי פנסים וקומזיץ, כולל שירה בציבור, תפו"א ומרשמלו על האש) ועוד, בעת ביקורנו מלבד פתיחת חדר המשחקים למשחק ויצירה התבצעה סדרת הכנת דחלילים מקסימה ומיוחדת שסחפה אחריה את הנסיך בן השש. 







גן הפסלים- במרחבי המלון ממוקמים פסלי, אבן ייחודיים, פרי יצירתו של הפסל אריה אשכנזי, במקום מתקיימים, סיורים חווייתיים הממחישים את סיפור יצירותיו. 





"הנהר הנעלם"- הרפתקת הליכה קלה בחיק הטבע הקסום, מסלול מפותל ויפהפה העובר בתוך שלל צמחיה, עצי תאנה עתיקים, גפנים, צפצפות ועוד. 







ספא 'פיורינה' בהגושרים מלון בטבע 



ספא 'פיורינה' ב'הגושרים מלון בטבע' ממוקם בפנינת טבע קסומה על גדת נחל הדן, בסמוך לפלגי מים טבעיים זורמים, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים לצד גשרי עץ החוצים את זרימת הנחל, כאשר כל זה משתלב בספא המלון, דרך חלונות זכוכית הפונים לטבע ומשרים הרגשה כאילו הנחל והחורש ממש נוגעים ונכנסים אל תוך מתחם הספא. 

ספא 'פיורינה' מתאפיין באווירה יוקרתית המתבטאת בחדרי הטיפולים הנעימים והמאובזרים, בעיצוב המרשים והמוקפד וביחס האישי הניתן לכל האורחים. 

מתחם הספא משתרע על שטח של 600 מ"ר, מעניק חוויה מושלמת של פינוק ובריאות, שלווה ורוגע. בספא 10 חדרי טיפולים ליחידים וזוגות, חמאם טורקי אוטנטי, סאונה יבשה, מתחם הרגעות, ג'קוזי חיצוני וכיור פתיתי שלג. באזור ההמתנה מתפנקים לפני או אחרי הטיפול, עם חליטות תה, פירות העונה, עוגיות בריאות, ועוד. 

במקום מגוון רחב של עשרות טיפולים ושיטות טיפול מרחבי העולם, עם צוות מטפלים וותיק ומיומן. בין הטיפולים החדשים והייחודיים- טיפול כדורים פיליפינים, שמקורו באיים הפיליפינים ומבוסס על כדורי עץ ,המשתלבים בטכניקות טיפול שוודי, רקמות עמוק, טווינה, רפלקסולוגיה ועוד. הטיפול נעשה על ידי גלגול, החלקה ולחיצות עם כדורי העץ לאורך כל חלקי הגוף. כדורי העץ מעניקים אפשרות לבצע טיפול עמוק , תוך התייחסות מיוחדת ל'טריגר פויינט', נקודות המעוררות כאב , הטיפול מאפשר הזרמת דם מוגברת לאזור הכואב, התורם לזירוז זרימת הדם ומגמיש את האזורים ה'תפוסים' בגוף. 

בנוסף, חדרים מיוחדים לטיפולי יופי וטיפוח עם טיפולי פנים מבית Christina, וחדר פדיקור ומניקור. 




וכמובן גם בגזרת הארוחות נחלנו פינוקים רבים וטעמים קסומים ומיוחדים, מסעדת המלון מעניקה חוויה קולינרית גלילית בריאה, עם מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל, עם טעמים שמזוהים עם הגליל, בדגש על מזון בריא ותפריט שנותן מענה לכל סוגי הסועדים- צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, ואלרגנים אחרים ותפריטי ילדים עם דגש גם כאן על בריאות. 

ההגשה קלאסית ויוקרתית, עם מנות אישיות, הבישול וההכנה פרונטלית, במקום לעיני האורחים, בנוסף מנות עכשוויות ומרעננות עם התייחסות לעונות השנה וחומרי גלם לפי עונות. 

הגליל נמצא במרכז הקונספט הקולינרי של המלון- פשטות של חומרי גלם, עם מורכבות של תהליכי בישול והקפדה על טריות ותוצרת האדמה והאזור, עשבי תיבול, עשבים לבישול, גבינות ובשר מתוצרת עצמית, שמן זית איכותי, דבש דבורים טהור, ירקות ופירות ועוד, הכל בלאדי וללא התערבות של התעשייה. בנוסף, במקום קונדיטוריה המביאה לידי ביטוי את קונספט המסעדה לקונדיטוריה, ומשלבת חומרי גלם עונתיים גליליים במתוקים, וכן קינוחים ללא גלוטן ועוד. 

בארוחות הערב נחשפנו למבחר רחב של ירקות, סלטים, תוספות, מנות בשריות מיוחדות, מנות ילדים מיוחדות וכמובן קינוחים מפנקים, מי שעוקב אחרי יודע כי בחודשים האחרונים אני שומרת על אורח חיים בריא ואכילה נכונה כך שמרכיב עיקרי מהתפריט היומי שלי כולל ירקות וחלבונים (וכמה שפחות פחמימות) , כאן התענגתי על שפע הירקות והמנות נטולות שומן ושמן- גן עדן לשומרים על אורח חיים בריא:















































גם בארוחות הבוקר זכינו לשפע רב שכלל מבחר ירקות, ביצים, סלטים טריים ורעננים, דגים מלוחים, מבחר רחב של גבינות,  מאפים מהטאבון , שקשוקות , מטבלים, מגוון רחב של ריבות בשלל טעמים וצבעים ועוד ועוד פינוקים:
















בכל ערב התקיימה בלובי המלון הפעלה לכל המשפחה- ערב שירה בציבור עם זמרי הבית- כיף אמיתי:

 


מבלי לשים לב עברו חלפו להם שלושה ימים מלאי חווית, כיף, הנאה, שמחה, צחוקים, אוכל טוב ואוויר צלול כיין.

רגע לפני חודש ינואר חייבת לשתף אתכם בחופשה חלומית עם תוכנית כמו בפרובאנס- ממליצה בחום!!

חודש ינואר- "יומיים כמו בפרובאנס" 


'הגושרים מלון בטבע' מזמין לאורך חודש ינואר, בין התאריכים: 6-8.1, 13-15.1 לחופשה- "יומיים כמו בפרובאנס", לכבוד הזמר הצרפתי שארל אזנבור אשר הלך לעולמו בגיל 94. 

לאורך החופשה יתקיימו מופעי תרבות ומוסיקה מהמחוזות הקסומים של דרום צרפת, ארוחות עם מטעמים מהמטבח הדרום צרפתי, סדנאות יין ועוד. 

בתכנית החופשה: 

פריז פריז- מופע שאנסונים ולהיטים צרפתיים עם הזמר הפריזאי מרשאל מרין, המגיע ממונמארט, רובע האומנים בפריז, זמר מרגש וכריזמטי המחייה את השאנסונים של גדולי הזמר הצרפתי, שארל אזנבור, איב מונטאן, ג'אק ברל, אידית פיאף ועוד. 

"אדית פיאף לשיר את החיים"- סבין יעקובוביץ, מומחית לתרבות צרפת, במסע מרתק אל תוך עולמה ותקופתה של אדית פיאף, דרך הרצאה מוסיקלית המספרת, איך ילדה עניה מרחובות פריז שהפכה לזמרת הלאומית ולסמל בינלאומי של צרפת. 

"אלתרמן בצרפתית"- הזמרת והשחקנית סיון קרצ׳נר, במופע מקורי עם שירי נתן אלתרמן בתרגום לצרפתית. 

בין השירים: זמר שלוש התשובות, שמרי נפשך, פגישה לאין קץ ועוד. 

"לצחוק בצרפתית"- הרצאה מאת אלון גור אריה, תסריטאי ומרצה לקולנוע, על הקומדיה הצרפתית- בצרפת הומצאו הקולנוע והקומדיה הראשונה, בעקבותיה נוצרה שורה של קומיקאים- לואי דה פינס, ז'אק טאטי ומקס לינדר. בהרצאה יסופר על ההבדל בין ההומור הפריסאי וההוליוודי וכיצד השפיע ההומור הצרפתי על ישראל. 

לאורך כל 'יומיים כמו בפרובאנס'- יוגשו ארוחות בניחוח פרובאנס, עם מטעמים מהמטבח הדרום צרפתי, בנוסף יתקיימו סדנאות יין, כולל טעימות זני ענבים מצרפת, עם יקב טפרברג. 



להזמנות ופרטים: הגושרים מלון בטבע- 6816001- 04, www.hagoshrim-hotel.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה