יום שישי, 7 בדצמבר 2018

טבעי בדרך אליך עד הבית

הכל התחיל ממודעה תמימה כביכול שראיתי בשיטוטי הרבים בפייסבוק- טבעי בדרך אליך- מבחר מיצים סחוטים, טבעיים, טעימים, מזינים ובריאים וכל זאת עד פתח הבית, במחירים נוחים וללא עלות המשלוח, יש טוב מזה? נראה לי שלא! אז הודעה אחת בצאט החברה וכבר היום נהנתי ממשלוח רחב ידיים וטעמים.


אני זוכרת את אותם ימי ילדותי בהם בכל בוקר (בימי החורף) סבי עליו השלום היה מעיר אותי בבוקר עם מיץ תפוזים טבעי וטרי שסחט בדיוק ברגע שלפני , לדבריו ארומת הטעמים והוויטמינים תורמת לבריאותנו ולעור פנינו, אז מי אני שאתווכח? זוכרת איך בתור ילדה קטנה מאוד אהבתי את המיץ הסחוט וכי לעיתים אף הייתי מבקשת להתפנק גם בארוחת הערב עם כוס מיץ טרי.

מאז ועד היום חלפו מספר עשורים אך הטעם עדיין שגור בפי וכי גם את ילדי הרגלתי לכל הטוב הזה, יש לנו עץ תפוזים בחצר הבית ולעיתים מלבד אכילתם אני גם דואגת לסחוט ולהגיש לילדי כוס עשירה בטעמים, ויטמינים, ארומות וניחוחות. 

אז אם בטבעי בדרך אליך עסקינן חייבת לספר לכם שהופתעתי בגדול, כן, נכון, יש אין ספור מיצים סחוטים טריים (או שמא הבקבוקים שנמצא בסופרים כגון: פריגת ושות...) אך לכולם חסר לי משהו בטעם , בארומה- מודה ומתוודה! גם בבתי הקפה השונים איני נוהגת לשתות מיצים טריים וזאת מאחר שאם אני שותה אני אוהבת מיץ טרי טרי!! כזה שרק הרגע נסחט והוגש לי כאשר עדיין מלא בארומות ובטעמים (מה לעשות? כך הורגלתי, זוכרים?)- אז כאן זה שונה מכל מה שאתם מכירים!! כאן כבר בלגימה הראשונה הופתעתי, הטעמים, הארומות, הניחוחות והצבע כל אלו שונים מכל מה שהכרתי עד היום! מדובר במיץ טרי טרי, טבעי, סחוט וטעים במיוחד!! אפילו הילדים שלי ממש התלהבו ולא הפסיקו לשתות את מבחר המיצים שפקדו את ביתנו היום.


אז מה היה לנו?

מיץ תפוזים.
מיץ אשכוליות אדומות.
מיץ תפוחים.
מיץ רימונים.
מיץ לימונדה.
לימון סחוט טבעי.



כל המיצים מיוצרים על ידי חברת פומרנץ אשר הוקמה כבר אי שם בשנות ה-90, באותם הימים שוק המשקאות לא ידע מיצים טבעיים וטריים איכותיים מ-100% פרי וללא תוספות של מים וסוכר והמותג הביא עימו את הבשורה.

המותג החל את דרכו בעזרת משווקים- מפיצים עצמאיים אשר החלו להפיץ את הבשורה עם המיצים הטבעיים בתחילה רק בירושלים עד בית הלקוח בכל סוף שבוע, במרוצת הזמן החל המותג לצבור עניין ותאוצה, חבר הביא חבר, לקוח המליץ על לקוח וכי נפח המכירות גדל וגדל, יחד עימו גם גדלה כמות המפיצים והתרחבה אל מחוץ לכותלי ירושלים.

במרוצת השנים גם בתי הקפה והמסעדות דרשו לרכוש את המוצר ואף מפעלים אחדים צרכו אותו על מנת להשתמש במיצים בחומר גלם למוצרים השונים שאינם 100% מיץ.

כיום: החברה פועלת בשני המישורים: השוק הביתי והשוק המוסדי, באזורים נרחבים בארץ ומשווקת את מוצריה הביתיים ע"י מפיצים רבים בכל סוף שבוע. המיץ משווק ללקוחותיה הקבועים של החברה עד לפתח הדלת מספר שעות עד יממה מרגע כניסתו לבקבוק!

כמו-כן, משווקת החברה מוצרים למסעדות, בתי-מלון, קייטרינג ובתי קפה, מקריית-שמונה ועד אילת, וממישור-אדומים ועד רצועת-החוף.




כל הטעמים אשר נחשפנו אליהם פשוט נפלאים, כולם ככולם טריים, טבעיים, ללא תוספת מים ו/או סוכרים- לכולם מכנה משותף אחד- לכולם רכיב אחד בלבד!! וזהו הפרי!! 

מלבד המיצים טבעי עד הבית מפיצים גם שמן זית ואת העוגות הנפלאות של רויטל - עוגות בחושות רכות, נימוחות, טריות ובשפע טעמים וניחוחות, אני שבאופן אישי נוטה כמעט ולהכין הכל בבית הופתעתי כאשר פתחנו את העוגות השונות וכל בני הבית הביעו התפעלות רבה - אז שאפו רויטל בהחלט עושה עבודה טובה!!!






בקרוב מתכננת להכין עוגה ומטעמים מהמיצים הנפלאים, מבטיחה מתכונים- כי ממוצרים כל כך איכותיים חייבים לייצר מטעמים טובים.

רגע לפני שאסיים חייבת לציין כי המחירים נוחים מאוד והתמורה איכותית אז אל תגידו לא ידענו, לא חשבנו, היכנסו לדף הבית של טבעי בדרך אליך , התרשמו מהמגוון וההיצע הרחב והזמינו עוד היום שבסופ"ש הבא תוכלו להנות גם אתם ממיצים טבעיים, טריים, סחוטים, טעימים וכל זאת עד פתח הבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה