יום שבת, 22 בפברואר 2020

יאיר מלכה וארנון תורן משיקים: סניף קונספט של קפה BIGA בקניון עזריאלי מודיעין


שבוע שעבר ממש רגע לפני שהסתיים לו השבוע יצאנו לעבר העיר מודיעין לרגל השקת סניף הקונספט של קפה BIGA  השוכן בקניון עזריאלי בעיר .


בכירי רשת קפה ביגה בראשם: יאיר מלכה, גלעד אלמוג ניר אדרי ורן בן דוד ארחו באירוע חגיגי את בכירי קבוצת קניוני עזריאלי, בניהם: ארנון תורן – מנכ"ל קניוני עזריאלי, לרגל פתיחת סניף דגל של ביגה בקניון עזריאלי מודיעין, שנפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪. 



האירוע נערך בניחוח אירופאי שכלל חוויה קולינרית במסגרתו השף הראשי של הרשת: איתי שפיגל הגיש את המנות מהתפריט החדש שיושק רק בסוף חודש פברואר ברחבי הארץ. שכלל גם הסבר וטעימות- טעמנו ממבחר פיצות נפלאות, דקיקות ומפתיעות, כדורי ריזוטו נהדרים, רביולי ברוטב תרד לימוני מפתיע ומרענן, ריזוטו בטטה נפלא ועוד ועוד מטעמים, גם בגזרת הקינוחים הופתענו עם מבחר פינוקים קלילים ונפלאים- אין לי כלל ספק כי משהו טוב מאוד קורה ברשת, כל המטעמים שטעמנו הוכנו מחומרי גלם באיכות גבוהה, עם שילוב טעמים מפתיע ומיוחד- אין לי כלל ספק כי זהו שינוי מרענן לטובה לרשת (למרות שאם נודה באמת תמיד הייתה כך).








 

כמו כן האירוע כלל מינגלינג והסבר של שף הרשת על התפריט וההשראה למנות החדשות. יאיר מלכה פתח את האירוע ואמר: "מאחל בהצלחה לזכייני הסניף החדש: יוסי ,נאור ואדיר לוי, ויציעו חוויה אירופאית בלב מודיעין. השקענו רבות בנראות הסניף ובימים אלו אנו מחפשים מיקומים אסטרטגים נוספים לפתיחת סניפי ביגה נוספים, הצפויים להיפתח במהלך שנת 2020." 









עוד עדכן מלכה את האורחים שבעוד כ – 3 חודשים המותג ביגה פותח מפעלים לייצור פסטות, רטבים ותיבול. המפעלים ייצרו מוצרים לרשת ולקהל הרחב. 

צביקה רוזנטל, חתם את האירוע ואמר: "מדובר באחד מבתי הקפה היפים בישראל, הוא מעוצב כבולנז'רי- פטיסרי נוסח פריזאי-שיק, לדבריו: "כניסתה של רשת BIGA לתמהיל החנויות מחזק את מעמדו של הקניון המציע גיוון בתחום הקולינריה". 



עוד הגיעו לחגוג ולטעום: עמיעד טאוב – משנה לראש עיריית מודיעין, צביקה רוזנטל – מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, סם ניזרי- מנכ"ל אלדו, רינה טל – מנכ"לית קניון איילון, יורם פיק – מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים, עדי קרום – מנכ"לית עזריאלי ראשונים, יגאל אורן – מנכ"ל עזריאלי רמלה, נועם מלניק - מנכל עזריאלי הוד השרון ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה