יום שלישי, 18 בפברואר 2020

רשת אנגוס משיקה דיל משפחתי מפנק בסניף הדגל בצומת מגדל


מי שמתגורר בצפון ארצנו הקטנטונת או מטייל שם מכיר ויודע כי אחת המסעדות המוצלחות במקום הינה מסעדת אנגוס השוכנת בצומת מגדל. הרשת הוקמה אי שם בשנת 2010 על ידי פאדי דבאח, שלושת הסניפים הראשונים נפתחו בצפון הארץ. הדרישה למסעדות גם באיזור המרכז התגברה ובהמשך הוקמו סניפים נוספים בתל אביב ובכפר סבא. 

המסעדה מתמחה בבשר איכותי , גידול מקומי וטרי מהעדר הפרטי של הבעלים, כאן ניתן להנות ממבחר רחב של המבורגרים, נתחי בשר עסיסיים, נקניקיות, מבחר מנות ראשונות מעולות ועוד. נתחי הבקר הינם מזן האנגוס הידוע באיכותו הגבוהה. העגלים והטלאים גדלים בתנאי מרעה טבעי בהרי הגליל ונהנים מאוכל וסביבת גידול מהמשובחים ביותר. 

המסעדה הציבה סטנדרט של טריות והקפדה על כל תהליך הבשר בשל עובדה זו הבשר המוגש מגיע למסעדה בנתחים שלמים, לאחר שיושן בתנאים אופטימליים, על ידי הקצב הראשי של הרשת. חשיבות טריות הבשר, הניקיון והאיכות ברמה גבוהה מאוד וניתן לראות זאת בבירור בביקור במסעדה.

בימים אלו הרשת משיקה בסניף מגדל דיל חורפי חדש ומעולה המותאם למשפחות -במסגרת הארוחה המשפחתית ייהנו בני המשפחה ממנת כנפיים ענקית, הר של צ'יפס,2 מנות של אנגוסבורגר, 2 ארוחות ילדים מפנקות וקנקן לימונדה כל זה במחיר של 199 ש"ח בלבד- זו ארוחה גדולה ומפנקת מאוד, איכותית בדיוק כיאה למסעדה וטעימה (הדיל תקף בימים א-ה, לא תקף בחגים, בישיבה בלבד וללא כפל הטבות ).

ציפס קריספי וטעים במיוחד:


צלחת כנפיים גדולה שבהחלט מספיקה למשפחה רעבה:


המבורגר ילדים, קציצה של 100 גרם, ללא רטבים וללא ירקות, כל אחד מוסיף בדיוק את מה שהוא אוהב, המנה מדוייקת לילדים:



אנגוסבורגר- המבורגר למבוגרים, עשיר בטעמים עם ירקות ורטבים, עשוי במידת העשייה המדוייקת, נפלא בטעמיו, את כל אלו עוטפת לחמניה רכה, נימוחה וטעימה במיוחד:




לפני שהגיעה הארוחה לשולחננו הגיעו מספר מנות ראשונות, כל אחת מוצלחת מקודמתה:

לחם הבית- ג'בטה חמה, מוגשת עם סלסת עגבניות וחמאת שום ועשבי תיבול- לחם חמים, קריספי וטעים במיוחד:



צ'וריסו טלה- 3 נקניקיות צ'וריסו, חצילים קלויים , פיטרוזליה , עגבניות קצוצות וטחינה- נקניקיות טעימות טעימות, תשכחו את כל מה שאתם חושבים על נקניקיה כי כאן מקבלים איכות וטעמים אחרים:, שילוב הירקות יחדיו יוצרים חגיגת טעמים לחיך:




עראיס- פיתה במילוי בשר בקר טרי ועסיסי, קלויה על הגריל- כמה פשוט ככה טעים, כביכול מנה לא יומרנית אך טעימה מאוד, בהחלט כיפית להתחלת ארוחה:





טחינה מעושנת- טחינה איכותית, מעט מתקתקה, מעט חרפרפה- הילדים פחות התחברו אולם אנו המבוגרים מאוד אהבנו לנגב עם הלחם הביתי ו/או אף סתם לנשנש:




קינחנו עם כנאפה חמים, טעים ומפנק במיוחד:


סניף מגדל
כביש 90 מתחם ויתנייה (טבריה) 
טלפון להזמנות (ממליצה בחום להזמין מקום, כמעט תמיד המקום עמוס מאוד):
04-6950967 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה