יום ראשון, 2 בפברואר 2020

חוגגים את יום המשפחה עם המשחק המרתק "מלחמת הכבשים"



חוגגים את יום המשפחה עם המשחק המרתק "מלחמת הכבשים"



מידי שבוע יש לנו לפחות ערב אחד בו אנו מתאחדים כל בני המשפחה ויושבים לשחק משחקי קופסא, זהו זמן האיכות שלנו שאנו לא מוותרים עליו, אין פלאפונים, אין חברים, אין שיעורים ואין עבודה- יש רק זמן משחק.

לקראת יום המשפחה הקרב ובא יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה משחק חברתי מאתגר, התורם לחשיבה מופשטת, אסטרטגיה, מיקוד ותשומת לב - "מלחמת הכבשים"- משחק שנראה לי מקסים במיוחד- בשלב זה  יכולה רק להמליץ אך טרם שיחקנו את המשחק היות ושומרת אותו כאמור לערב יום המשפחה , ערב בו נחגוג בכיף עם ארוחה טובה, מתנות ומשחק זה.

"מלחמת הכבשים" הוא משחק חברתי מאתגר, במהלכו על כל שחקן להשתלט על שדות מרעה ירוקים וטעימים עבור הכבשים שלו. שימו לב: כמו שאתם מתכננים מהלכים כדי להשתלט על שדה ירוק, ככה מתכנן גם כל אחד מהשחקנים האחרים... איך תגדר ותחסום את יריביך? איך תצליח להשתלט על עוד שדות מרעה עבור כבשיך?

כל שחקן מקבל 16 מדליוני כבשים בצבע מסוים (לבן, כחול, שחור או אדום) וארבעה חלקי לוח (חלק מרעה).

כל אחד, בתורו, מניח חלק מרעה ירוק - הבנוי בצורת 4 משושים - בצמוד לחלק ששחקן אחר הניח. עובדה שאומרת שלוח המשחק משתנה ממשחק למשחק...

בתחילת המשחק מניח כל שחקן את כל כבשיו ב"מגדל" גבוה, באחד מקצות לוח המשחק שנוצר. במהלך המשחק, כל שחקן מפזר את מדליוני הכבשים שלו בהתאם למה שנראה לו נכון אסטרטגית. לאט לאט, ובהתאם לאסטרטגיה שבחר – הוא מגדר את שדותיו או חוסם את שדות יריבו (או גם וגם). מי שמצליח להשתלט על שטח מרעה גדול יותר – הוא המנצח.

המשחק כולל 64 מדליוני כבשים (מחולקים ל-4 קבוצות צבע, בכל קבוצה 16 מדליונים) ו-16 אריחים של שדות מרעה ירוקים בצורת 4 משושים צמודים.

מתאים מגיל 7 שנים.

מחיר: 119 ש"ח.

להשיג בצומת ספרים, ברשתות ובחנויות הצעצועים.

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

***

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי חשיבה, אסטרטגיה ומשחקי למידה מגנטיים. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה