יום רביעי, 5 בפברואר 2020

קבלו הצצה לחדר השינה שלי


אחת החולשות הגדולות שלי הינה מצעים, אני פשוט מכורה!! יכולה לקנות כל שבוע מצעים חדשים , לכבס ולהלביש את חדר השינה עם לוק חדשני, מבחינתי כל סט מצעים חדש משדרג ומחדש לי את חדר השינה.

הפעם אני בוחרת לקחת אתכם לסיור קסום ומיוחד בחדר השינה שלנו - כזה שיגרום לכם לרצות להשאר ופשוט לקנא!! כן, כן, לקנא, אתם לא מבינים באיזה מצעים מדהימים התחדשתי, כאלו שפשוט גורמים לכם לרצות ולהשאר במיטה. 

לאחרונה נחשפתי למותג טקסטיל חדש בישראל - SOHAM  סוהם- מותג אשר מביא לישראל את המהפכה הצרכנית האינטרנטית בתחום הטקסטיל לבית עם מוצרים מהאיכות הגבוהה שהכרנו ובמחירים שפויים, המצעים עשויים מכותנה מצרית (כותנה סרוקה מזן פימה בצפיפות גבוהה במיוחד) הנחשבת לאיכותית בעולם ו ניתן להנות משני סוגי בדים: 

מצעי סאטן: עשויים מ-100% כותנה מזן פימה, בעלת סיבים ארוכים, צפיפות חוטים של 500 לאינץ', עם שמונה אופציות לצבעים ושש אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל מ-299 שקלים לסט שלם.



מצעים באריגת פרקל: עשויים מ- 100% כותנה מזן פימה בעלת סיבים ארוכים, צפיפות 270 לאינץ', עם חמישה סגנונות וצבעים ושבע אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל למ-219 שקלים לסט שלם.


לרוב אני בוחרת במצעי כותנה וזאת מאחר ויש לי הפרעה קשה עם הקמטוטים במיטה אבל הפעם בחרתי במצעי סאטן בחירה שהתבררה כנכונה ביותר, כאן קיבלתי מצעים כפי שציינתי מעלה באיכות גבוהה מאוד, המצעים נעימים ועדינים, אינם מתקמטים למרות הכביסה (ממליצה לכבס בעדינה), אין לי ספק כי מצאתי את מותג הבית שלי (וכולי תקווה כי בקרוב יכנסו עוד צבעים נוספים לאתר כך שהשלל יהיה רחב יותר).

אני לא יודעת מה דעתכם בנושא אולם אני באופן אישי מאוד גאה לרכוש מוצרים כחול לבן - כאלו שמיוצרים בישראל- המצעים של סוהם מיוצרים במפעל הטקסטיל האחרון שנותר בישראל, ואשר שמו הולך לפניו בעולם כיצרן של מצעי יוקרה למותגי עלית.

דבר חשוב מאוד, נכון שהיום בעידן המודרני רובנו בוחרים יותר ויותר לרכוש באינטרנט כי למי יש זמן לקפוץ לחנות, אולם לא אחת אנו חוששים מפעולה זו בשל אי שביעות הרצון, לכן המותג מאפשר מדיניות החזרה שמאפשרת לנו להיות בטוחים לחלוטין ברכישתנו (ולא רק בגוון ו/או בצורה) הלקוחות נהנים מתקופת ניסיון של 90 ימים בכל רכישה, ואם אינם מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא, ייאספו שליחי חברה את המוצר ללא כל תשלום, והתשלום המלא תמורת רכישתם יוחזר, או שהמוצר יוחלף במוצר אחר- אתם מכירים שירות כזה? כי אני בהחלט לא. 



כאשר סיפרתי לחברות על התחדשות במוצרים שאלו אותי מספר שאלות על כן הבאתי עבורכם את המידע היעיל והחשוב ביותר לגבי המצעים (הללו ובכלל) כדי שתבינו ותעמדו על טיבם:

מה ההבדל בין סאטן לפרקל?

סאטן ופרקל הם סוגי אריגה שונים. פרקל היא אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים גבוהה יחסית.

מצעי פרקל מאווררים מאוד ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. התחושה במגע היא של פריכות קרירה, מצעים אלה מתאימים לאקלים הישראלי ובפרט לאנשים שנוטים להתחממות בלילה.

סאטן היא אריגה שבה החוט מושחל מעל לארבעה חוטים בכל פעם. אריגת הסאטן בעלת פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי. בזכות האריגה, ניתן גם להגיע לצפיפות חוטים גבוהה יותר מאשר באריגת פרקל, מה שמוסיף מאוד למגע המשי החלק של בדי סאטן.

מה החשיבות של צפיפות החוטים?

ככל שהחוטים שמשמים לאריגת הבד דקים יותר, כך צפיפות החוטים עולה, והמגע של הבד נהיה מעודן וחלק יותר. רק חוטים הנטווים מהכותנה המשובחת ביותר, בעלת סיבים ארוכים במיוחד, יכולים להגיע לצפיפות חוטים גבוהה. לכן, צפיפות החוטים מהווה אינדיקציה גם למגע הצפוי מהבד, וגם לאיכות הכותנה ממנו נטווה.

מהי כותנה מצרית, או כותנה מזן פימה?

כותנה מצרית היא כינוי שגור (אם כי מטעה) לכותנה מזן מיוחד בעל סיבים ארוכים במיוחד, הידוע גם ככותנה מזן פימה, כותנה ארוכת סיבים (extra-long staple ELS), ובארה״ב - סופימה.

זן תובעני זה של כותנה קשה ויקר לגידול (לכן מחירו לרוב כפול או יותר מכותנה רגילה), אך הוא נותן תמורה בדמות סיבים ארוכים ורכים במיוחד.

מקורו ביבשת אמריקה, שם טופח והושבח במשך עידנים, אך הוא זכה לכינוי ׳כותנה מצרית׳ לאחר שהובא למצרים לפני כמאתיים שנים, גודל שם בהצלחה רבה וייוצא לכל העולם.

בשונה מבדים מעודנים אחרים, בדים העשויים מכותנת פימה ניתנים לכביסה במכונה, וגם כמעט חסינים להיווצרות כדורי סיבים, שנוטים להופיע על פני בדי כותנה אחרים אחרי כ-10 כביסות.

בזכות הסיבים הארוכים, בבדי כותנת פימה לא נוצרת התכדררות סיבים זו, כך מצעים מכותנת פימה נהנים מאריכות ימים יוצאת דופן, בנוסף לרכות והברק הייחודי שלהם.

הסיבים הארוכים גם משפרים את זרימת האוויר ויוצרים סביבת שינה מאווררת ומוליכת לחות.

מהי כותנה סרוקה?

בדי כותנה עוברים תהליכי אשפרה רבים לפני שהם הופכים למצעים נעימים - אחד מהם הוא הסירוק. בתהליך זה מסרקים את סיבי הכותנה עם מסרקי ברזל על מנת להוציא פגמים או אי-אחידויות.

אז למה המצעים של סוהם כל כך נעימים?

כל המצעים של סוהם, ללא יוצא מהכלל, עשויים מכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה במיוחד.



הכנסו עוד היום לאתר החברה והתחדשו במצעים מדהימים, נעימים, רכים ואיכותיים.
 

תגובה 1: