יום ראשון, 9 בפברואר 2020

המדריך לבנים ובנות בגיל ההתבגרות


אני זוכרת עוד בטרם הפכתי לאם שמעתי לא אחת את המשפט "ילדים קטנים צרות קטנות, ילדים גדולים צרות גדולות". מודה ומתוודה, לא אחת הרמתי גבה וטענתי כי מדובר בשטויות אולם בחלוף השנים הבנתי את המשמעות הגדולה של משפט זה. אחת התקופות הקשות ביותר בגידול ילדים זוהי תקופת ההתבגרות, תקופה מסעירה שמביאה עימה התמודדויות לא קלות, מצד אחד הילדים כבר לא ממש ילדים ומנגד עדיין לא בוגרים, תקופה אשר מביאה עימה התמודדויות קשות וקלות גם יחדיו.

בהוצאת ספר לכל השיקו 2 מדריכים - האחד מדריך לבנות בגיל ההתבגרות והשני מדריך לבנים בגיל ההתבגרות- כאן למעשה מספרים קצת על תקופת ההתבגרות, על ההתמודדויות, הסברים מה בעצם קורה לגופם הצעיר, שאלות ותשובות ועוד ועוד. 

המדריך לבנות בגיל ההתבגרות



מה קורה לגוף בתקופת ההתבגרות ואיך עוברים את התקופה המסעירה הזו בשלום? ספר חדש מבית הוצאת ספר לכל "המדריך לבנות בגיל ההתבגרות" מתאר בפשטות וברגישות מה צפוי לבנים בתקופת ההתבגרות, ומציג דרכים להתמודדות עם כל האתגרים שצפויים לנערות הצעירות.

בספר מידע רב ומקיף על החשיבות של אכילה בריאה, התעמלות ושמירה על הגיינה, מדוע וכיצד מומלץ לחזק את הביטחון העצמי ועוד מגוון עצום של שאלות המאפיינות בנות בגיל ההתבגרות. 

כתבה: אניטה נאיק
איורים: שרה הורן



המדריך לבנים בגיל ההתבגרות



מה קורה לגוף בתקופת ההתבגרות ואיך עוברים את התקופה המסעירה הזו בשלום? ספר חדש מבית הוצאת ספר לכל "המדריך לבנים בגיל ההתבגרות" מתאר בפשטות וברגישות מה צפוי לבנים בתקופת ההתבגרות, ומציג דרכים להתמודדות עם כל האתגרים שצפויים לנערים הצעירים.

בספר מידע רב ומקיף על החשיבות של אכילה בריאה, התעמלות ושמירה על הגיינה, מתי כדאי להתחיל להתגלח ועוד מגוון עצום של שאלות המאפיינות בנים בגיל ההתבגרות. 


כתב: פיל וילקינסון
איורים: שרה הורן


ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה