יום רביעי, 12 בפברואר 2020

ארוחה איטלקית בלב רמת גן

הצטרפו אלינו למסע קסום לאיטליה, אוי, סליחה רק לרמת גן. 

אנחנו מאוד אוהבים אוכל איטלקי, לא אחת טסים לערים שונות באיטליה על מנת לדגום את המאכלים המדהימים שלהם. בכל עיר יש את ההתמחות שלה ויחד עם זאת כל פעם מגלים טעמים חדשים. לצערי למרות שאנו מבקרים בהמון מסעדות עדיין תמיד הרגשנו פספוס כזה או אחר, בעיקר בתחום הפיצות עד ש... הגענו ל-G27.

מסעדת G27 הינו בית קפה ייחודי השוכן בשכונת רמת חן שברמת גן, מדובר בקסם של מקום, פנינה המשלבת יחדיו מאפייה, אוכל גורמה מוקפד ובוטיק יין, פתוחה בין השעות 7.30 ועד 23.00 ובימי שישי עד שעה לפני כניסת שבת. מדובר במסעדה כשרה עם מבחר פינות ישיבה, המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפיה, אווירה קסומה, שירות קפדני, סובלני וסבלני מאוד, המלצרים מכירים את התפריט על בוריו.

בשעות הבוקר תוכלו להנות מתפריט ארוחות בוקר רחב ומפתה לצד עוגות ומאפים בעבודת יד, איכותיים וטריים הנאפים במקום מידי יום. בשעות הצהריים והערב ניתן להנות מתפריט רחב ומפנק (כרגע בהרצה) של פסטות בעבודות יד,  פיצות שוות (עם בצק סופני), סלטים מיוחדים, גבינות איכותיות ועוד ועוד.



אנחנו הגענו בשעת בן ערביים, עת המקום הפך  לפנינה קסומה ורומנטית במיוחד, מוזיקת גאז התנגנה לה ברקע, זוגות זוגות, לצד חבורות של בנות ישבו במקום . אגב, ממליצה בחום להזמין מראש מקום, המקום היה מלא כמעט עד אפס מקום ולא בכדי (שפע חנייה במקום בכחול לבן).



אז מה היה לנו? 

את הערב פתחנו עם 2 מנות ראשונות מדהימות- סלקים בשמנת- סלקים מקורמלים בתנור, שמנת לימונית, תותים ופקאנים- לרוב אני לא מחסידי הסלקים אך תקשיבו המנה הזו הייתה פשוט מדהימה, שילוב הסלקים המתקתקים לצד השמנת לימונית יצרו ביס של חגיגה אמיתית לחיך, כל טעם דומיננטי מאוד ויצרו לונה פארק שלם של טעמים- אליפות:




סשימי מוסר- שמן זית, מלח ים, רכז רימונים, פלפל חריף ובזיליקום- מנה נפלאה, דג טרי (בלי טעמו העז של הדג), עם שילוב מדוייק של תיבול מדהים, בשונה מהסשימי שאכלנו עד היום כאן הדג חתוך לפרוסות בינוניות אשר בזכות אופן החיתוך לדג נוכחות רבה יותר, המנה מוגשת מאוד יפה וטעימה בצורה יוצאת דופן:






הזוגי חובב המרקים התענג לו על מרק ירקות איטלקי- מרק עם קוביות של ירקות, גבינת פרמזן וקרוטונים ביתיים, לטענתו מדובר במרק טעים במיוחד בתיבול מעודן:



סלט בורטה- מבחר עגבניות במבחר צבעים, בוראטה, פסטו אגוזים, שמן זית וחומץ בלסמי- עוד רגע לפני שאמשיך חייבת לציין, אני מכורה לגבינה הזו, ממש אוהבת אותה אולם לצערי בהמון מקומות היא מוגשת לא ממש טריה, אני מאוד אוהבת כאשר היא טרייה מאוד וכאשר פותחים אותה נשפך מתוכה תוכנה והוא מושלם, כאן הבורטה הייתה טרייה מאודדדד, בדיוק כמו שאני אוהבת, העגבניות היו טריות ומתפוצצות בפה ושילוב הסוגים השונים עם התיבול המדוייק , רוטב הפסטו החלומי והקטיפתי והבורטה יצרו ביס מושלם:







אם נודה באמת כבר בשלב זה די שבענו אולם כאשר הגיעה לשולחננו הפיצה המקומית לא הצלחנו לעצור עצמנו מלהמשיך ולאכול- אנו דגמנו את פיצה קרצ'ופו- ארטישוק, קלמטה וארוגולה- זאת אחת הפיצות הטובות ביותר שאכלתי בישראל!!! בצק מושלם, דקיק אך יחד עם זאת בשרני מספיק, עם רוטב קטיפתי מושלם ומאוזן בטעמיו, תוספות בנדיבות- בחיי פיצה מושלמת, אין לי כלל ספק כי מי שידגום את הפיצה הזו יתמכר לטעמים המושלמים:





קינחנו בעוגת גבינה עם לוטוס- עננים של עושר קטיפתי, עוגה נפלאה, לא מתוקה מידי - שילוב מושלם לארוחה מושלמת:




את הארוחה ליוונו עם יינות (הזוגי בחר ביין אדום ואילו אני בחרתי ביין לבן גוורץ) נפלאים.



אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב הן עם חברים והן עם המשפחה, זו בהחלט הולכת להיות מסעדת הבית שלנו, שלמות זה כאן.


כתובת:
גולני 27, רמת גן
טלפון
053-6111457
שעות פעילות:
יום א'-ה' , 07:00-23:00
יום ו' , 07:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה