יום שלישי, 18 בפברואר 2020

ניתן לשמור על הגזרה עם לחמים נפלאים


כאחת ששומרת על אורח חיים בריא אני משתדלת להפחית עד כמה שניתן מאכילת קמחים לבנים על כן הקמחים המלאים, כוסמין, שיפון ועוד נוספו לשגרת היום יום שלי כמעט בכל דבר, הן בלחמים, הן במאפים שאני מכינה והן בחטיפי האנרגיה שאוכלת. כאשר הגיע אמש המשלוח מאנג'ל עם סדרת הלחמים המלאים החדשה הייתי מאוד מרוצה, חיש מהר הכנתי לעצמי טוסט עשיר בטעמים ומפנק והתמוגגתי לי בהנאה מרובה. 



אנג'ל לא שוקדת על השמרים (תרתי משמע)  וממשיכה להפתיע והפעם בסדרת הלחמים המלאים: אנג'ל כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק - 100% קמחים מלאים -הלחם החדש מכיל קמח כוסמין מלא שמקורו בדגן הכוסמין, הידוע כעשיר בערכים תזונתיים .





'אנג'ל כוסמין וחיטה מלאה' במרקם חלק מכיל 100% קמחים מלאים –51% קמח כוסמין מלא ו-49% קמח חיטה מלא. הכוסמין ידוע כאחד מדגני השדה המזינים והבריאים והוא מכיל כמות רבה יותר של סיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר דגנים אחרים. 

מניחה שאתם כבר מכירים את היתרונות הבריאותיים של הכוסמין, אולם מעבר לכך יש לקמח טעם מעט מתקתק, מה שמוסיף ללחם טעמים נפלאים ומי שבאמת אוהב קמח מלא נהנה מחוויה מלאה הפועלת בכל המישורים ובכך מגבירים את צריכת הדגנים המלאים בתזונה היומיומית.  בהשוואה לשאר הדגנים המלאים, הכוסמין עשיר ביותר רכיבים חיוניים כגון סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וויטמינים ומינרלים, שאת חלקם הוא אף מכיל בכמות גבוהה יותר מזו שקיימת בחיטה הרגילה. 

רותי אבירי, יועצת התזונה של מאפיית אנג'ל, מסבירה כי "הכוסמין קל יותר לעיכול, עשיר יותר בחלבון, בסיבים תזונתיים, במינרלים ובוויטמינים , בעיקר ויטמיני B ביחס לחיטה רגילה. הוא מסייע להורדת שומני הדם, להסדרת מערכת העיכול, הקטנת הסיכון למחלות מעיים ואף מקנה תחושת שובע לאורך זמן. הכוסמין הינו דגן בעל ערך גליקמי נמוך (מעלה באופן הדרגתי את רמות הסוכר והאינסולין בדם), ולכן מקטין את הסיכוי לעליה במשקל, מתאים לסוכרתיים ולסוכרתיים גבוליים, ולאנשים המעוניינים לשמור על תזונה בריאה יותר". 

לחם כוסמין וחיטה מלאה, נושא את תו "א.י.ל" של האגודה הישראלית לסוכרת וגם את תו "אפשריבריא" בהמלצת משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר. 

אודות מאפיית אנג'ל 

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של לחמים, לחמניות ודברי מאפה. המאפייה מקפידה על שמירה מתמדת של טריות ושל איכות. אנג'ל היא מאפייה בבעלות משפחתית שנוסדה בירושלים בשנת 1927 ושומרת עד היום על מעמדה כמאפייה המובילה בישראל. ארבע מאפיות מרכזיות של אנג'ל פרוסות ברחבי הארץ: בירושלים, לוד, כפר-החורש ונתיבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה