יום שני, 17 בפברואר 2020

המבורגר בניחוחות וטעמים אמיתיים כמו בדיינר אמיתי


אם תשאלו את ילדי מה הם מעדיפים לאכול בכל ארוחת צהריים ו/או ערב הם מיד יכריזו "המבורגר" , מודה ומתוודה, פחות מתחברת לזאנ'ר מעדיפה שיאכלו בריא יותר אולם יחד עם זאת כאשר אני מכינה בבית את ההמבורגר והתוספות מרגישה שהם אוכלים קצת יותר בריא, אני שולטת במה נכנס לקציצה שלהם, מוסיפה להם הרבה ירקות, מטבלים/רטבים איכותיים וכמובן לחמניה שתספוג לתוכה את כל המיצים והרטבים הנפלאים. 

אז אמש החלטנו על ערב המבורגרים, התכנסנו כל החבורה (טוב, כמעט, פרט לחיילת) ויצאנו לחגיגה קרניבורית טעימה במיוחד, רוצים להכין גם ? קלי קלות.

המצרכים:
1 קילוגרם אונטריב טחון גס (הנתח בין הצוואר לאנטריקוט)
1 כפית מלח
חצי כפית פלפל שחור טחון

הוראות הכנה:
לשים היטב את הבשר עם התבלינים כשלוש ארבע דקות (ככל שנלוש יותר טוב יעשה לבשר טוב יותר).
מקררים אותו – למשך חצי שעה.
יוצרים 5 קציצות שמשקל כל אחת עד 200 גרם, כדאי שעובי הקציצה לא יהיה יותר מ-2 ס"מ.



כמובן שלא ניתן להגיש המבורגר ללא רטבים איכותיים והאהובים עלינו במיוחד הינם הרטבים של היינץ. אני לא יודעת אם אתם יודעים אבל לאחרונה הרוטב שהטריף את העולם ושבר את שיאי המכירות באירופה ובארצות הברית הגיע סוף סוף לישראל- MayoChup -הרוטב המיוחד של היינץ בטעם הקטשופ והמיונז המפורסמים של המותג .
.
סוף סוף נחת בישראל: היינץ (H. J. Heinz Company), מותג הרטבים המוכר והגדול בעולם אשר פועל ביותר מ-200 מדינות, משיק בישראל את הרוטב המיוחד שהטריף את העולם כולו: MayoChup (מיוצ'ופ), רוטב מיוחד בטעם הקטשופ והמיונז המפורסמים של המותג. 



המיוצ'ופ הושק לראשונה בארצות הברית בשנת 2018, לאחר שהחברה העלתה סקר לחשבון הטוויטר שלה, ובו ביקשה מהגולשים לחוות את דעתה על החיבור המתבקש בין הקטשופ למיונז. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה