יום ראשון, 16 בפברואר 2020

איך תעדיפו אתם את הכריך שלכם?



מי שמכיר אותי יודע שאני מעדיפה כריך טוב על פני כל ארוחה דשנה, אולם ברבות השנים למדתי להעריך לחם איכותי וטוב מהו, היום אני כבר לא אוכלת כמעט לחם לבן ועל כן מעדיפה להתפנק עם כריך איכותי העשוי מקמחים בריאים יותר ומזינים יותר, כך הוא קמח הפשתן האהוב עלי ביותר.

לפני מספר חודשים נחשפתי למוצרים של "ביכורים מזון ומאפה" ומאז אני נאמנה להם ורוכשת בעקביות את מוצריהם, הפעם אני רוצה להמליץ על הלחמניות המושלמות שלהם העשויות מקמח פשתן אשר מעניק למוצר בנדיבות אומגה 3, חלבונים וסיבים תזונתיים.

המותג מתמחה בייצור לחמי בריאות, לחמים, לחמניות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – לארוחה עשירה וחמימה עם חברים או בני משפחה. 



לחמניות הפשתן מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחמניות עשירות באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והן מכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם ללחמנייה במשקל 50 גרם). הן לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבן המיוחד מקנה תחושת שובע ומסייע בשמירה על משקל תקין. הלחמניות משווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן. 

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. 

מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות. 


להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. דרך אתר החברה ניתן לקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

*** 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה