יום שלישי, 4 בפברואר 2020

ג'ונסון קלין- מריחים שזה נקי

לא אחת מכריזים עלי כ"חולת ניקיון"- האמת שנים התכחשתי אך כיום מודה באשמה וכבר לא מתביישת בכך, אין כמו בית נקי עם ניחוחות של ניקיון באוויר, מודה, הייתי רוצה להשקיע בכך אף יותר ובשל חוסר הזמן מחפשת את המוצרים הטובים ביותר שיתנו עבורי את התוצאה הטובה ביותר ובמינימום מאמץ. לאחרונה בשיטוטי בפייסבוק מצאתי פרסומת של חברת ג'ונסון קלין הסתקרנתי, נכנסתי לאתר וגיליתי שיש חנות בפתח תקווה ומיד קפצתי לביקור.

כבר כאשר נכנסתי לחנות הוקסמתי מהניחוחות המדהימים שיש במקום, מההיצע הרחב והמרשים מאוד שיש למותג ומהפתרונות הקלים והמהירים לכל בעיה ונקודה שדרושה בה התיחסות בבית בגזרת הניקיון.



מי שמכיר אותי ידוע שיש לי שריטה חזקה בגזרת המותגים, לא אחת אני מבטלת מוצר כזה או אחר בשל העובדה שהוא לא ממותג והוא לא מוכר, אצלי בארון חומרי הניקוי תמצאו (והרבה) מוצרים מהחברות המובילות בשוק ולא אחת אני מוצאת את עצמי מאוכזבת מההבטחות החוזרות ונשנות של מותגים אלו.





די סקפטית ומאחר שהחנות נמצאת בפתח תקווה עיר מגורי החלטתי לקפוץ ולראות במה מדובר, ההבטחות גם כאן גדולות מאוד והייתי חייבת לבדוק מקרוב, אז כאמור כבר כאשר נכנסתי לסניף התאהבתי במותג ובחנות, נטלי מנהלת החנות אשה מקסימה ומיוחדת, מלאת סבלנות וסובלנות ולמרות שהחנות הייתה עם קהל רב התפנתה לכל לקוח ולקוחה, נתנה מענה הולם לכל בעיה ולכל צורך, ייעצה, המליצה והכל בחן ובמקצועיות רבה.





כבר בשלב הראשוני הסברתי איזה ניחוחות אני אוהבת, מהן השריטות שלי, מהם פתרונות הניקיון אותם אני מחפשת וחיש מהר הורכב בעבורי סל מוצרים עשיר, ריחני ומפנק.

זאת הייתה הפעם הראשונה בחיי שהגעתי הביתה בכמיהה מטורפת להתחיל ולנקות, המצעים הוחלפו, החלונות פורקו, התנור מורק ועוד ועוד, תקשיבו!!! אני בהלם , אני בשוק, אני המומה!!! מדובר במוצרי ניקוי הטובים ביותר שהכרתי עד היום!! כולם ככולם ריחניים, מטפלים בקלות וביעילות בכל כתם ו/או לכלוך- קל כקשה , הפתעה גמורה!! 





אני באופן אישי לא משתמשת בכפפות (אוהבת לחוש את הניקיון בידיים) ועל כן לא אחת מקבלת כיוות בידיים מהחומרים החזקים, כאן החומרים היו פשוט נפלאים, חלקם ידידותיים ואקולוגיים ולמרות עובדה זו עדיין נותנים תוצאה מטורפת.

אין לי כלל ספק כי זוהי הולכת להיות חנות הצעצועים הביתית שלי, מרגע שיצאתי מהחנות אני לא מפסיקה להמליץ לקרובי ומכריי, בחיי, אתם חייבים ללכת ולבקר, מבטיחה לכם שגם אתם תתמכרו.

המוצרים בהם התנסתי הינם:


FROSCH נוזל לניקוי שומנים אקולוגי אשכוליותמסיר שומנים ולכלוך על בסיס אשכוליות.אידיאלי לתנורים כיריים וגריל.מכיל 500 מ"ל- תקשיבו!! יש לי תנור שמנקה את עצמו ולמרות עובדה זו אני מרגישה שהוא אף פעם לא באמת נקי, ניסיתי את כל חומרי הניקוי הטובים בשוק והיו כתמים שלא ירדו, הרשת של התנור תמיד השחירה לי וכל מאמצי עלו בתוהו, אף פעם לא הצלחתי להבריק אותה- כאן בקלילות יתרה ובניחוח עדין ונעים , ללא שריפת הידיים הגעתי לתוצאה מושלמת!!!






BR75 - נוזל מרוכז לשטיפה וחיטוי כלים סניטרים ומומחה בהסרת אבניתBR75 הוא חומר מיוחד להורדת אבנית מברזים ונירוסטות.בנוסף, הוא ידוע ביכולת שלו לנקות רובה מרצפות גרניט פורצלן או קרמיקה ולהפוך את המראה שלהן לחדש כאילו יצאו הרגע משיפוץ- וואו!! פשוט וואו!! הבריק לי את כל הכלים הסניטרים בדיוק כפי שהובטח! המוצר נראה חדש לחלוטין כאילו ואתמול עברנו דירה, אפילו ניקיתי את כל הקרמיקות באמבטיה והכל יצא מצוחצח!!!




נוזל רצפה חדש מחוזק -בניחוח בית מלון -J-FRESHמי רוצה ניחוח בית מלון אקסטרה מחוזק בבית? אני!! על כן התחדשתי במוצר ותקשיבו הוא מדהים, הרצפה מבריקה, המוצר מעולה והריח נשאר גם יומיים לאחר השטיפה.





דלי סחבות לחות לניקוי ורענון הרצפה - ניחוח פרש- כמה פעמים סיימתם לנקות ופתאום הילדים שפכו משהו, לכלכו כאן או שם ומצאתם את עצמכם בחוסר זמן לשוב ולשטוף את כל הבית? בדיוק לשם כך יצרו במותג את דלי הסחבות החד פעמיות לרצפה בניחוח אווירה מרענן- ניחוח פרש (אגב, יש ריחות נוספים), כאן מקבלים דלי עם סחבות בגודל 40*60 אשר מכילה בושם מרוכז ופורמולה מיוחדת נגד סימנים ונגד דביקות ברצפה- מעולה, כל ערב לפני שעולה לישון מעבירה ניגוב לרענון הבית. 



יש לי בבית חלונות גדולים אשר ניקיונם אם אודה באמת לא אחת מדיר שינה מעיניי, שונאת לנקות את החלונות על כן כאשר ראיתי את המוצר הבא ידעתי שאני חייבת לנסות - ערכת ניקוי חלונות מקצועיתערכה מקצועית לפילוש וניקוי חלונות, מכילה 3 פדים רב פעמיים אשר ניתנים לכיבוס בכל פעם וידית פד- איזה כיף לנקות חלונות!! מהיום זה קל, יעיל, נוח ומהיר .



כמובן שלזה צירפתי TOP GLASS - חומר מקצועי לניקוי חלונות על בסיס כוהל - מסדרת מוצרי TENZI -מוצר שנמכר בלעדית בג'ונסון קלין.המצאה חדשה, לניקוי מראות וחלונות אשר מעניק גם אנטי אדים - אחרי ניקוי המראות בבית, לא יצטברו אדים במראות, כמו כן יש במוצר גם אנטי טביעת אצבע כך שלא נראה כבר את טביעות האצבעות של הילדים שאני נוטה לראות כל הזמן, הנוזל הינו על בסיס כוהל, החלונות מבריקים ובוהקים לאורך זמן (עבר כבר שבוע מהניקיון והם עדיין מבריקים).



והנה הגענו לפינה שאני הכי בעייתית, לגזרת הכביסה, כאן יש לי שריטה חזקה מאוד, הכביסה אצלי חייבת תמיד להריח ניחוח עז של כביסה, ביתי החיילת יוצאת לשטח במשך שבועיים ועד היום האחרון עדיין מרגישה את ניחוח הכביסה, תמיד שאלו את ילדי בגנים ובבתי הספר במה אני מכבסת על כן גם כאן הייתי מאוד סקפטית, דבר שחיש מהר הופרך!! תקשיבו הניחוח כאן מדהים!! נותר על הבגד גם לאחר כשבוע בארון, אני התמכרתי וחייבת לציין שהמחיר פשוט מגוכך. 

ג'ל כביסה בריח מבושם בית מלון - ריח מעודן וחזק של בית מלון, משלים את הסדרה היוקרתית לכביסה מושלמת. הבקבוק מכיל כ-3 ליטרים, נפלא, אני פשוט מאוהבת:



מרכך כביסה מרוכז עם בישום יוקרתי - ניחוח בית מלוןשנים דגלתי במחשבה שהמרככים המרוכזים הם הכי טובים והכי יעילים, שרק עימם אני מצליחה לשמור על הניחוח העז של הכביסה עד ש... הגעתי לכאן, בהמלצתה של נטלי החלטתי לנסות את המרכך כביסה הרגיל (אשר מרוכז פי 2 מהמתחרים)  ותקשיבו! אין דברים כאלה! ניחוח הכביסה נותר בעינו גם לאחר כשבוע בארון. מרכך הכביסה המרוכז פי 2 ועשיר בבושם ובחומר פעיל, היחידי שמעניק לבגדים רכות מקסימלית וניחוח מבושם שמלווה אותו לאורך כל היום.


מאחר וחלק מהכביסה מעבירה למייבש החלטתי לרכוש גם את מבשם כביסה וטקסטיל בניחוח סבון מפנק- מה שהתברר כהחלטה מופלאה.  מבשם הכביסה והטקסטיל בניחוח סבון מפנק (פרש) - עם מיקרו קפסולות זעירות לבישום ממושך ולנטרול ריחות רעים. מבשם הכביסה מגיע עם פורמולה מיוחד המעניקה עוצמת ריח חזקה ועמידה לאורך זמן והוא יעיל בריכוך הבד ומגן עליו.

בנוסף, ניתן להתיז אותו גם על וילונות, ספות מבד, סדינים וכריות- תקשיבו אני מוצאת את עצמי כל היום רצה איתו ממקום למקום ומתיזה אותו בכל מקום אפשרי.

טיפים לשימוש מנצח במבשם:
רססו על כל טקסטיל/בד שתבחרו ברחבי הבית: ספות בד/וילונות/סדינים/מצעים ותחוו חווית ניחוח נהדרת מכל אריג וריפוד לאורך זמן.
רססו במייבש הכביסה 5 דקות אחרונות לפני תום הייבוש, וכך תייצרו אפקט חזק של ניחוח.
רססו על הבגדים כשהם תלויים לייבוש וכשהם עדיין לחים בכדי שהמבשם יפיץ ניחוח עז יותר.




המוצר האחרון עליו אני רוצה לספר לכם הינו ספריי מטהר אויר ניחוח בית מלון המקורי- באופן אישי מאוד אוהבת ניחוחות נעימים בבית, בכל חדר אמבטיה בבית יש לי מטהר אוויר והפעם החלטתי לצרף עוד אחד לחלל המרכזי של הבית - לסלון הביתי- מהיום כיף יותר לחזור לבית או שמא לבית מלון. כשזה מגיע לריחות לא נעימים - כולנו מחפשים אחר המטהר שגם יריח מדהים וגם ישאר לאורך זמן!הכירו את מטהר האויר לבישום ונטרול ריחות לא נעימים בניחוח שכולם לא מפסיקים לדבר עליו - ניחוח בית המלון המקורי.


כל חודש יש מספר מוצרים במבצע הורססס:




חברת גונסון קלין הינה חברה משפחתית אשר הוקמה ע"י שוקי ועופר ריינמן בשנת 2005 לאחר ניסיון של שנים בתחום.
שוקי ואשתו דלית, מנהלים את העסק המשפחתי באהבה, באמונה שלמה במוצרי הניקוי ובתשוקה לחדש, להפתיע עם מוצרים חדשים ואיכותיים. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, ומביאים אליכם את החידושים בתחום מחו"ל על מנת שבסופו של דבר, יתקבלו מוצרים הכי טובים, ועם הניחוח המיוחד והקסום אשר מחזיק מעמד זמן רב לאחר הניקוי .
 
ג'ונסון קלין מעניקה פתרונות בתחום מוצרי הניקוי הן ללקוחות מוסדיים ( מוסדות ציבוריים, מפעלים, בתי חולים, בתי אבות,  מסעדות, קייטרינג, חברות אחזקה וניקיון ועוד) והן ללקוחות הפרטיים. חומרי הניקוי מוכרים בשל הניחוח הייחודי והמדהים הנישא למרחקים ונשאר זמן רב לאחר גמר הניקוי. 

חשוב לי מאוד לציין כי כפי שציינתי מעלה המוצרים מעולים ויחד עם זאת במחירים נוחים מאוד, כאן אתם לא משלמים על השם אלא על איכות המוצרים המעולים, מבטיחה לכם , אוהבים ניקיון? אוהבים בית נקי? אוהבים ניחוחות הורסים? זה המקום עבורכם, אני כבר התאהבתי ואתם? רוצו, הנאה מרובה מובטחת לכם.



שירות לקוחות לרשותכם
בימים ראשון עד חמישי : 09:00-16:00
בטלפון: 09-7403995

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה