יום ראשון, 23 בפברואר 2020

תגידו בוקר טוב לדגני נסטלה החדשים

מבחינת ילדי הם יכולים לאכול כל יום כל היום דגני בוקר ועדיף שכמה שיהיה בהם כמה שיותר צבעי מאכל ו/או סוכרים, אממה מאחר וצריכת האוכל תלויה בי אין מצב!!! כן, ישנם ימים בהם אני שומעת עד כמה אני נוראית שלחברים שלהם יש ולהם אין ואין לי עם זה שום בעיה! אני נגד אכילת מוצרים עתירי צבעי מאכל, סוכרים ומלחים ברמות גבוהות. 

כאשר שמעתי כי חברת נסטלה הפחיתה את רמת הסוכרים מדגני הבוקר שלהם לא הייתה מאושרת ממני, מהיום ניתן לאכול את דגני הבוקר עם פחות יסורי מצפון. דגני הילדים המושקים כרגע בסדרה הינם : האני נאט צ'יריוס וקראנץ עם פחות מ-10% סוכר. המוצרים מכילים דגנים מלאים כרכיב ראשון צ'יריוס עם 100% דגנים מלאים מסך הדגנים במוצר. המוצרים החדשים יתווספו ויימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לנו הצרכנים לבחור איזה מוצרים אנו מעדיפים לרכוש.




בסדרת פיטנס מושק פיטנס שקדים ודבש במתכון משופר עם הפחתה של 50% מכמות הסוכר ותוספת של 40% יותר שקדים פרוסים. המוצר יחליף את המוצר הקודם. השקת המוצרים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם נסטלה לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה והם עומדים באופן מלא תקנות סימון המזון של משרד הבריאות- אני לא יודעת איך זה מבחינתכם אבל מבחינתי זהו הפתרון האידיאלי, כאחת ששומרת על אורח חיים בריא ובוררת בקפידה את מה שאני אוכלת זה חשוב לי עד מאוד.



ייאמר לזכותם של אסם נסטלה כי לאורך השנים האחרונות הם נמצאים בתהליך מתמשך של שיפור המוצרים הכולל תוספת דגנים מלאים, הפחתת סוכר והפחתת נתרן. המוצרים החדשים מושקים בסיום תהליך פיתוח ארוך במעבדות דגני נסטלה והם מיוצרים מחומרי גלם חדשניים וטבעיים כולל פרי המונק ה מעניק למוצרים מתיקות טבעית ללא ממתיקים מלאכותיים. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה בקרב הצרכנים ועומדים בסטנדנטים הגבוהים של טעם ואיכות בדיוק כפי שאסם יודעת להקפיד בכל שאר המוצרים.
\
מהיום אוכלים דגני בוקר ללא יסורי מצפון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה