יום ראשון, 16 בפברואר 2020

מרכוזית לימים רגועים יותר

לא אחת אני שומעת מחברותי על ויכוחים ודיאלוגים שלמים בנושא "הפרעת קשב וריכוז", לא אחת הורים דנים בסוגייה של האם להתחיל ולתת לילדים ליטול ריטלין או לוותר, האם לתת לילדים "סמים" לדברי ההורים ו/או לתת למורים להתמודד. כאם לשני ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מודה ומתוודה שלא אחת התמודדתי עם הסוגיות הרבות ובהתלבטות רבה ושיטוטים בין הרופאים השונים נפלה ההכרעה. 

אז כאשר שואלים אותי מה לעשות אני אומרת שאין תשובה חד משמעתית, כל ילד הוא עולם בפני עצמו, לאחד מתאים ולשני לא, הנה לדוגמא אצלי אחד נוטל כדורים והשניה לא! צריך התייעצות עם רופאים מומחים בתחום, התייעצות עם הצוות החינוכי וכמובן עם הילד ובסינכרון מלא להתחיל או שמא לא להתחיל את הטיפול המדובר.

הפעם אני בוחרת לשתף אתכם במוצר מעולה של חברת " Neta רוקחות מהטבע" אשר מציגה את "מרכוזית" ו"מרכוזית H", העשויות לסייע בהתמודדות עם קשיי קשב וריכוז, ועם תופעות של היפראקטיביות והתנהגות אימפולסיבית - פתרון צמחי אשר יעזור לילדים להתמודד עם בעיות הקשב וריכוז, המוצרים ללא כל חומרים משמרים.



"תקופת המבחנים בבתי הספר, בתיכונים ובאוניברסיטאות בעיצומה ולמי מאיתנו שמתקשים להתרכז, התקופה מלחיצה שבעתיים", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "תמצית 'מרכוזית' מכילה בקופה, ג'ינקו בילובה, גוטה קולה, רוזמרין, וויטניה ושיזנדרה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע בשיפור הזיכרון, הריכוז, החשיבה וזרימת הדם", אמרה. 

"מי שמתמודד גם עם תופעות של אימפולסיביות והיפראקטיביות, עשוי למצוא שתמצית 'מרכוזית H' עשויה לסייע לו בנוסף, גם בהתמודדות איתן. התמצית מכילה בקופה, רוזמרין, ג'ינסנג סיבירי, בבונג, מליסה, סקוטלריה ופסיפלורה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע באיזון מערכת העצבים ובשיפור יכולת הלמידה והריכוז. 

ספירין ממליצה גם לשמור על אווירה שקטה, להימנע מצלילים חדים ומצבעים בהירים מדי. כמו כן, מומלץ להוריד מהתפריט מזונות אלרגנים כמו חיטה, תירס, סויה, מוצרי חלב, פרי הדר וצבעי מאכל ולהפחית בצריכת סוכרים. מומלץ גם להרבות בשתיית מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה. 

התכשיר בעל תו תקן .GMP 

כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש. 

מחיר מומלץ: 159 ש"ח לבקבוק המכיל 100 מ"ל. 

להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה