יום שלישי, 18 בפברואר 2020

פריגת ממשיכה להפתיע עם משקאות צלולים בטעמים חדשים

מודה ומתוודה, אני מעדיפה לשתות מים ו/או משקה צמחים קר אולם ילדי מאוד אוהבים שתיה ממותקת על כן אני מאוד בוררת את מה שאני מכניסה הבייתה , משתדלת לא לרכוש את המיצים הממותקים עתירי קלוריות, צבעי מאכל והמון דברים לא טובים. 

אחד המותגים שתמיד תמצאו אצלינו בבית זה פריגת ובעיקר את סדרת המשקאות הצלולים בטעמים השונים, ממש לאחרונה המותג משיק מהדורה מיוחדת לכבוד החורף ומשיקה משקאות בטעמי תפוזים ואשכוליות מרעננים אשר מצטרפת לסדרה שכוללת מגוון רחב של טעמים:אננס, אפרסק, ענבים, תפוחים, מנגו ולימונענע.  . לשמחתי המשקה לא עתיר קלוריות ומכיל רק כ-19 קלוריות ל-100 מ"ל משקה- שימו לב!!! המשקה ללא הסימון האדום.



את מהדורת החורף "צלול הדרים" יהיה ניתן להשיג בין היתר במארזי שלישייה של 1.5 ליטר. ואליהם יצורף משקה ה"לימונענע צלול" שפתח את מהדורת החורף לפני כמה חודשים. 

פריגת צלול בטעם תפוזים יושק בבקבוק 1.5 ליטר 
פריגת צלול בטעם אשכוליות יושק בבקבוק 1.5 ליטר 
מארז פריגת צלול בטעמי הדרים: משקאות תפוזים, אשכוליות ולימונענע יושקו בבקבוקי 1.5 ליטר. 

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. 

*** 

אודות "פריגת" 

"פריגת" המתמחה בייצור משקאות ומיצים מבוססי פרי איכותיים החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות של איכות בלתי מתפשרת המיושמת בכל שלב ושלב: בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וחדשנות המתמדת, הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה