יום שלישי, 25 בפברואר 2020

לכבוד יום המשפחה, מציע סטודיו "אהבה קטנה" להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים



לכבוד יום המשפחה, מציע סטודיו "אהבה קטנה" להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים: 
לדלת הכניסה, לדלת החדר ולימי ההולדת המשפחתיים 



היום חוגגים ברחבי הארץ את יום המשפחה, מודה ומתוודה, אני לא זקוקה ליום אחד בשנה שיהפוך את המשפחה שלי לחגיגה, אנחנו חוגגים כל השנה, אולם רגע לפני "היום הגדול" התחדשנו בשלט לדלת הכניסה לביתנו - שלט מקסים ומיוחד מאוד מבית סטודיו "אהבה קטנה" המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית אשר מציע  להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים: לדלת הכניסה, לדלת החדר, לתיבת הדואר ולימי ההולדת המשפחתיים. 

השלטים מוצעים במגוון עיצובים, חומרים, דוגמאות וסגנונות: עץ, מתכת, מגנט, שלט עץ בשילוב תליונים (שאפשר לרשום את הילדים, ותמיד אפשר להוסיף עוד שם), שלטי אותיות, שלטי עץ עם איורים במגוון דוגמאות ועוד. בנוסף לשם המשפחה, אפשר להוסיף כיתובים מיוחדים (בהתאם לדגם) כמו: "כאן גרים באהבה", "אין כמו בבית" ועוד. מחירי השלטים: החל מ- 20 ש"ח עד 100 ש"ח. 

בנוסף, מציע הסטודיו "שלט ימי ההולדת" מקורי ומשמח: שלט משפחתי עם תליונים שבהם רשומים שמות ותאריכי ימי ההולדת של בני המשפחה. השלט מחולק לחודשי השנה, כשמכל חודש נוצרת שרשרת תליונים של ברי המזל שנולדו או התחתנו בו. לשרשרת אין סוף, ותמיד אפשר לצרף אליה עוד יקירים וחברים. על התליונים, המוצעים בצורות לב ועיגול, ניתן לרשום שם ותאריך. יש אפשרות להזמין שלט עם שם ו-30 תליונים מודפסים, או לרכוש תליונים ללא הדפסה, ולרשום עליהם לבד. 

מחיר שלט עם 30 תליונים מודפסים: 280 ש"ח. שלט עם 30 תליונים לא מודפסים - 169 ש"ח. בכל עת אפשר להזמין תליונים נוספים. 

עד היום הזמנתי מהמותג המון מוצרים וכולם היו באיכות גבוהה, מקסימים, מיוחדים ומפתיעים, הזמינו גם אתם ליקירכם עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם.

את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה. 

*** 

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות. 

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה