יום שלישי, 25 בפברואר 2020

מותג PSO EASY"" המתמחה בטיפול טבעי למגוון בעיות עור נפוצות משיק את "אקטיב שמפו"



מותג PSO EASY"" המתמחה בטיפול טבעי למגוון בעיות עור נפוצות משיק את 
"אקטיב שמפו" לסיוע בטיפול בקשקשת ונשירה 



לא אחת אני מוצאת את עצמי מתלוננת על חלק מהגנים שקיבלתי- אחד מהם זה שיער דליל מאוד. אני שכל חיי התמודדתי עם יחסי אהבה שנאה עם שערי מוצאת את עצמי תרה אחר הפתרונות האולטימטיבים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בחיי, מה לא עשיתי? טיפול כזה או אחר, שמפו כזה או אחר, כדורים, הכללל!!! 

שבוע שעבר קיבלתי להתנסות אישית מוצר חדש "אקטיב שמפו" אשר מסייע בטיפול ומניעת קשקשת הפחתת הדלקת וגירוי הקרקפת, נוסף לטיפוח השיער ומניעת נשירה. - זוהי חברה המתמחה בפיתוח אלטרנטיבה טיפולית, טבעית ואפקטיבית למגוון בעיות עור נפוצות כפסרואזיס, סבוריאה, אטופיק דרמטיטיס ואקזמות- אז ברור שאני מנסה!

סטטיסטית, כמעט כל אדם יסבול בשלב זה או אחר בחייו מקשקשת ואילו בקרב הסובלים מפסרואזיס, מעל ל 50% יסבלו מהתופעה. בעונת החורף המאופיינת בשינויי מזג אוויר קיצוניים, רוח ויובש, נפוצה תופעת הקשקשת יותר, מאשר ברוב ימות השנה. לשם כך, פיתח מותג "PSO EASY" בעל וותק של מעל 10 שנים בטיפול אפקטיבי במגוון בעיות עור נפוצות באמצעות רכיבים טבעיים, את "אקטיב שמפו"! 

"אקטיב שמפו" משלב יחד באיזון מושלם עשרה רכיבים מהצומח, יחד עם מינרלים חיוניים מים המלח לכדי פורמולה מרגיעה, משקמת, מחטאת, בעלת אפקטיביות מידית הנשמרת אורך זמן. 

בין צמחי המרפא המשולבים ב"אקטיב שמפו" - קלנדולה, טימין, שורש ליקריץ, אלוורה, עץ התה, קמפור, הממליס ואחרים, שרכיביהם הפעילים מוצו ישירות מהעלה ושורש או בהפקת השמן האתרי האופייני להם. חשוב לציין - השמפו נטול קורטיזון ורכיבים אלרגניים כפרבנים, צבע ותמציות ריח. 

"אקטיב שמפו" נועד לשימוש יום יומי כטיפול ומניעה, לטובת חיטוי הקרקפת ואיזון רמת החומציות, ליחוח ושיקום העור העדין באמצעות השמנים הטבעיים, ניקוי השיער מהקשקשת והעשרת שורשי השיער ברכיבים פעילים המזינים אותו ומסייעים בין היתר- במצבי נשירה- אז יצאתי לדרך ומאז חפפתי כבר 3 פעמים, לא יכולה להגיד שאין נשירה לחלוטין אולם יחד עם זאת במסרק בבוקר אני רואה כמות מופחתת של שיער נושר. 

חשוב - "אקטיב שמפו" של מותגPSO EASY , נבדק דרמטולוגית ובטוח לשימוש לנשים מניקות, במהלך ההריון ובילדים מגיל 4 ואושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי ורשויות הבריאות האירופאיות. 

המוצר אינו פוגם בתוצאות החלקת שיער, אינו מותיר שכבת שומן על השיער ועור הקרקפת וניתן לשלבו עם טיפולים אחרים. 

מדי יום בתקופת הטיפול, הרטיבו את השיער והקרקפת מים פושרים/חמים וחפפו עם השמפו האקטיבי. שיטפו וחיזרו על הפעולה שוב. הפעם עסו את האזור השער והקרקפת למשך 1-2 דקות ושטפו ביסודיות. 

את "אקטיב שמפו" של PSO EASY ניתן לרכוש ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, במחיר 65 ש"ח ל 200 מ"ל. לפרטים טלפון 02-6722544 

* במקרה של בעיות עור כרוניות ונגעים עמוקים בעור הקרקפת, ניתן למצא בסדרת הטיפוח לשיער של PSO EASY "תחליב קרקפת טיפולי" לעיסוי על שיער לח ונקי, לאחר החפיפה וללא שטיפה הנספג באופן מלא, מבלי להותיר תחושה שומנית בשיער. התחליב, מבוסס גם הוא על תמציות צמחים, שמנים אתריים ומינרלים מים המלח, להזנת עור הקרקפת ושיקומו במהלך שבועיים עד שלושה של טיפול יומי (בממוצע) שאחריו ניתן לחזר ולהשתמש ב"אקטיב שמפו" כטיפול ומניעה. עלות PSO EASY "תחליב קרקפת טיפולי" 129 ₪ ל-125 מ"ל. 

טיפים- עשה ואל תעשה בטיפוח השיער ועור הקרקפת הנוטה לקשקשים: 

  • עסו את הקרקפת בכריות האצבעות ולא עם הציפורניים בזמן החפיפה. עיסוי אגרסיבי או גירוד עלולים לגרות את אזור הקרקפת ואף לפצוע אותו. 
  • חפיפה במים חמימים במקום חמים מאד, עדיפה. המים החמים מיבשים את הקרקפצ ומעודדים גירוי ותחושת חסר נוחות. 
  •  הישארו סבלנים להוראות השימוש במהלך הטיפול. יש להקפיד בחפיפה יומיומית. תוצאות הטיפול בקרקפת עשויות לארוך כשבוע עד שבועיים, לפני שיופיעו תוצאות חיוביות. 
  • אל תפסיקו את הטיפול ברגע שהגעתם לתוצאה הרצויה. על מנת למנוע הידרדרות וחזרת הקשקשת, שלבו את השימוש השמפו הטיפולי בשגרת הרחצה, לפי הצורך. 
  • השתדלו לצבוע את השיער במוצרים שאינם כימיים. במהלך תקופות של התפרצויות הימנעו מצביעת השיער על מנת שלא להחמיר את התסמינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה