יום חמישי, 6 בפברואר 2020

לעור הפנים שלך מגיע את הטוב ביותר

קרוביי ומכריי כבר יודעים, הנסיכה שלי התגייסה כלוחמת בשירות קרבי לפני למעלה מחצי שנה, כל היום הן בשטח עם האבק, הזיעה, הלכלוך וחוסר הזמן, שינוי מזג האוויר (משרתת בדרום הארץ) הרוחות והיובש נותנים את אותותיהם, עור הפנים שלה מגיב בהתאם ומתכסה לא אחת בפצעונים, יובש ואדמומיות. 

מאחר ובאמת אין לה כמעט זמן לטיפול יומיומי החלטתי בביקורה האחרון בבית לקחת אותה לטיפול פנים מפנק מועיל וממצא עד כמה שניתן אצל אירנה המדהימה מקליניקת אור פנים. אצל אירנה ביקרתי לפני כשנה ואני חייבת להגיד שהתאהבתי באישיות ובמקצועיות שלה, בזכותה חזרתי להאמין בקוסמטיקאיות ובטיפולי הפנים השונים (לאחר טיפול כושל שהותיר בי צלקת לאורך שנים), חזרתי לכמיהה ולרצון לתחזק את עור הפנים ללא פחד- אגב, מוזמנות לקרוא על הביקור הקודם שלי.


אז כאמור הסברתי לאירנה את הבעייתיות עם ביתי וקבענו מועד בלחץ הזמן שהיא הגיעה הביתה (מגיעה אחת לשבועיים בשעות הצהריים של יום שישי), כבר בקביעת הטיפול אירנה הייתה מאוד גמישה ולא היססה לקבלה ביום שישי בשעה שתיים בצהריים (למרות שכאשר סיימנו את הטיפול כמעט ונכנסה שבת).

כבר כאשר נכנסים לקליניקה ניתן לחוש באנרגיות הקסומות והחיוביות שיש במקום, אירנה אשה מדהימה, מלאת סבלנות, סובלנות ומקצועיות ברמה גבוהה, מעבר להיותה קוסמטיקאית הינה בעלת רקע בסיעוד (הייתה במשך כ-15 שנים אחות בבית החולים), לא שוקדת על השמרים ולאורך השנים יוצאת לקורסים והשתלמויות (ניתן לראות על הקיר את התעודות הרבות שיש ברשותה) אין סוף וממשיכה לרכוש ידע מקצועי, רחב ומתקדם מאוד, כמו כן עצם היותה אחות בבית החולים מקנה לה ייתרון מקצועי משמעותי בתחום.



הנסיכה שלי נשכבה על המיטה, קיבלה אבחון ראשוני ויצאנו לדרך, הטיפול ערך כמעט שעתיים, בהם אירנה לא הפסיקה להסביר את מהות הטיפול , היה חשוב לה מאוד ההסברים על המוצרים ואופן הטיפול, בהחלט ניתן לחוש את האהבה הגדולה שלה למקצוע , ביתי פשוט התאהבה בה ולאחר הטיפול לא הפסיקה לציין עד כמה נהנתה (כן, למרות הכאב בהוצאת השחורים) ועד כמה היה לה נעים ונוח.



מאחר ועור פניה היה מאוד מגורה, עם המון שחורים ופצעונים הטיפול סבב סביב ניקוי הפנים, החדרת לחויות והזנתו , אירנה השתמשה מסכות שונות, פילינג עדין, ומכשיר נוסף שאני די אוהבת- לוקס- מכשיר המרסס מבחר שמנים אתריים ניחוחים במיוחד הגורמים להחדרת הלחויות באופן טוב ומקצועי יותר, תחושה נעימה אפפה את הקליניקה.



אירנה עובדת עם חומרים ברמה גבוהה מאוד יונקה פריז- סדרת מוצרים רחבה הפועלת על תאי גזע צמחיים לשיקום עור הפנים והשבת מראה צעיר ונמרץ. כמו כן מוצרי PHFORMULA ספרד ברצלונה - סדרת מוצרים המבוססים על טכנולוגיה רפואית פותחו על ידי רופא ספרד- בוחרת את סוג המוצרים לפי עור הפנים ואף משלבת ביניהם.



כאמור הטיפול ערך כמעט שעתיים בסיומו הנסיכה שלי יצאה עם פנים חלקות, נעימות, מלאות ברק ולחות, צויידה על ידי אירנה בעוד מספר תכשירים שיקלו על המשך הטיפול בבית , מיותר לציין כי התגובות לא איחרו להגיע וכי היא לא הפסיקה לקבל מחמאות על עור פניה.

אנחנו מאוהבות באירנה, אז אם גם אתן צריכות טיפול פנים איכותי הרימו טלפון עוד היום לאירנה.



במקום ניתן לרכוש מוצרי טיפוח לשימוש ביתי בהמלצתה של אירנה.

באור פנים ניתן להנות ממבחר טיפולי פנים מקצועיים (כמו כן טיפול באקנה), עיסוי אירוודו, אבנים חמות, פדיקור, מניקור, ג'ל לק לציפורניים טבעיות, איפור ועוד.

לפרטים נוספים ותיאום תור פנו לאור פנים- אירנה וויגמן
רח' נדין גורדימר 8 ראש העין
טלפון: 054-8055466

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה