יום ראשון, 16 בפברואר 2020

מראה עור חלק יותר תוך שעה? זה אפשרי!


כמה מאיתנו משקיעות באמת בעור הפנים שלנו? 

אני לא יודעת איך אתן אבל אני הוזמנתי לפני כשנתיים לאירוע טיפוח הפנים של מותג מסויים ושם אמרה דוגמנית מוכרת משפט אשר חרוט בזכרוני עד היום ומשתדלת ליישם- "הקדישי לעור פניך 5 דקות בבוקר, 5 דקות בערב, הוא יחזיר לך על כך" ואכן משתדלת כפי שציינתי מעלה ליישם, מקדישה כל בוקר 5 דקות לניקוי הפנים, החדרת לחויות וקרם הגנה. בערב בדיוק אותו התהליך - ההבדל בין 2 הפעולות הינו המוצרים אשר מותאמים ליום וללילה.

אני זוכרת בילדותי את אימי מטפחת את עצמה במשך שעות, הן במריחת הקרמים השונים והן באיפור לא הצלחתי להבין את פשר הדבר אך בחלוף השנים ובהכנסי לעשור החמישי של חיי מיישמת יותר ויותר.

מניחה שגם אתן כמוני במרתון המטורף של החיים- ילדים, בעל, עבודה- משימות שלא נגמרות, המטלות בבית שלעולם לא נגמרות ועוד ועוד על כן חשוב להשתמש במוצרים שיעשו עבודה טובה, זריזה ויעילה.

מראה עור חלק יותר תוך שעה? זה אפשרי! 

מותג הדרמו קוסמטיקה "דוקטור עור" , שפותח על ידי רופאי עור הרים את הכפפה ומשיק את סדרת Filler OR- סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, שמוצריה מעניקים מראה עור חלק יותר תוך שעה בלבד, שאף הולך ומתגבר עד 6 שעות וזאת בזכות החומצה היאלרונית בפטנט ייחודי. מוצרי הסדרה מבוססים על רכיב הפטנט Hyaluronic FS Complex, הפועל במהירות להחלקת קמטי הבעה, טשטוש עומק הקמטים והענקת לחות אינטנסיבית. 


הסדרה החדשה כוללת סרום חומצה היאלורונית לחידוש ומיצוק עור הפנים והצוואר וקרם חומצה היאלורונית להענקת לחות ומראה עור צעיר יותר. שני המוצרים מכילים את רכיב הפטנט- Hyaluronic FS Complex , פטנט ייחודי שנבדק מחקרית ומכיל חומצה היאלרונית במשקל מולקולרי גבוה בשילוב עם משקל מולקולרי נמוך, המאפשר לה לחדור לשכבות העור העליונות. במריחה על העור, המולקולות "שוקעות" באזור הקמטים ומשפרות את רמת הלחות. השילוב הייחודי מביא לשלושה יתרונות: יעילות מהירה בהחלקת קמטי הבעה, פעילות משמעותית בטשטוש עומק הקמטים והענקת לחות אינטנסיבית וארוכת טווח. 

לדברי יעל בן צבי סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "מותג דוקטור עור נהנה לאורך שנים מהערכה ותפיסת מומחיות גבוהה, בזכות מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה איכותיים, המותאמים לסוגי עור שונים, כולם פרי פיתוח של רופאי עור. ידע ומומחיות לצד הקשבה למגמות חדשניות, היו הבסיס להחלטה להשיק סדרה חדשה המעניקה תוצאות ממשיות ואפקטיביות הנראות לעין באמצעות רכיב פטנט חדשני עם יעילות מוכחת. הצרכניות היום מחפשות פתרונות מהירים עם אפקטים מידיים כדי להיראות במיטבן והסדרה החדשנית שנבדקה גם לעור רגיש, מעניקה "בוסט" מיידי למראה העור. 

חברה שלי ששמעה אותי מדברת על המוצרים ועל העובדה שהתחלתי להשתמש בהם מיד הרימה גבה וטענה כי אין לי כלל צורך, אז זהו נשים יקרות! לדעתי (וגם לדעת אנשי מקצוע) צריך לדעת לשמר את הקיים, לא לחכות ליום בו יתחילו הקמטים הקשים שאז לא נצליח לטפל בעור הפנים, זכרו! ככל שתקדימו לשמור על עור הפנים, להקדיש לו את הזמן הדרוש, לשתות מספיק מים, לנוח מספר שעות ביממה עור הפנים שלכן יודה לכן ויעניק לכן בחזרה עור מתוח, גמיש, זוהר ומבריק.

מוצרי הסדרה: 

סרום חומצה היאלורונית לחידוש ומיצוק עור הפנים והצוואר. מכיל את רכיב הפטנט- Hyaluronic FS Complex ואף קולגן ואלסטין המעניקים מיצוק, חוזק וגמישות לעור. הסרום מפחית את קמטי ההבעה ומעניק מראה עור פנים מוצק, גמיש, חלק וצעיר יותר. בנוסף, הסרום מסייע לחידוש מראה העור, מרגיע את העור ועשיר בפוליפנולים, נוגדי חמצון המסייעים להגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 199.9 שקלים. 



קרם חומצה היאלורונית להענקת לחות ולמראה עור צעיר יותר במרקם ג'ל. הקרם מזין את העור בלחות, מפחית את מראה קמטי ההבעה ומעניק מראה עור פנים חלק וצעיר יותר. הקרם מכיל את רכיב הפטנט- Hyaluronic FS Complex ואף קולגן ואלסטין המעניקים מיצוק, חוזק וגמישות לעור. בנוסף מכיל הקרם שמן זית ושמן חוחובה המעשירים את העור בנוגדי חמצון המסייעים להאטת תהליך הזדקנות העור ותמצית ג'ינג'ר המסייעת בהגנה מפני נזקי הרדיקליים החופשיים. הקרם במרקם קליל במיוחד, ונספג במהירות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 179.9 שקלים. 



ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור. 

*** 

דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת. 

דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, נוק ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה. 

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה