יום רביעי, 6 במרץ 2019

תתפנקי ותהני עם אירנה וויגמן- אור פנים



התקופה האחרונה היתה מאוד מסיבית וקשה עבורי, עברתי ניתוח לא פשוט אשר מנע ממני להתנהל ולנהל את סדר היום השגרתי והרגוע שלי, אי לכך מצאתי את עצמי כמעט חודש שלם שוכבת במיטה (ודי מרחמת על עצמי אם נודה באמת), על כן ברגע שהתאוששתי וחזרתי לשגרה ידעתי שאני חייבת לאושש את הנפש והגוף וקבעתי לעצמי טיפול פנים מפנק וכיפי במיוחד אצל האחת - אירנה וויגמן- לה ידי זהב, לב רחב והמון קסם אישי.






כבר כאשר נכנסתי לקליניקה של אור פנים הרגשתי את האנרגיות המדהימות שיש לאישה הזו, כי מעבר לקוסמטיקאית היא אישה מדהימה ומיוחדת,  בעברה בעלת רקע בסיעוד -אחות בבית החולים ולפני כ-15 שנים עשתה הסבה מקצועית לתחום הקוסמטיקה ונראה כי זה זורם לה בדם מאחר ורמת המקצועיות שלה היא מהגבוהות שנתקלתי בהן עד היום - כל זאת בשל אהבתה הרבה למקצוע. אירנה לא שוקדת על השמרים ולאורך השנים יוצאת לקורסים והשתלמויות (ניתן לראות על הקיר את התעודות הרבות שיש ברשותה) אין סוף וממשיכה לרכוש ידע מקצועי, רחב ומתקדם מאוד, כמו כן עצם היותה אחות בבית החולים מקנה לה ייתרון מקצועי משמעותי בתחום .\\




אז נכון שברוך השם התברכתי בגנטיקה טובה (גם לדבריה של אירנה ) ועור הפנים שלי נראה טוב למרות היותי בת 40 אולם יחד עם זאת יש צורך לדעת וחובה לשמר על הקיים!

אז יצאנו לדרך , נשכבתי על מיטת הטיפולים כאשר את ראשי ופלג גופי העליון מכוסים (לאורך כל הטיפול אירנה מוודאת שאני מרגישה טוב ושהכל נוח ונעים) בתחילת הטיפול אירנה מבצעת איבחון מקצועי ומעמיק על עור הפנים, כבר במבט הראשון אירנה הבינה שמדובר בעור פנים מאוד רגיש ועל כן החליטה על כיוון טיפול מסויים שכולל חומרים עדינים ולא אינטנסיביים מידי.

IMG_8752 - העתק



אירנה עובדת עם חומרים ברמה גבוהה מאוד יונקה פריז- סדרת מוצרים רחבה הפועלת על תאי גזע צמחיים לשיקום עור הפנים והשבת מראה צעיר ונמרץ. כמו כן מוצרי   PHFORMULA ספרד ברצלונה - סדרת מוצרים המבוססים על טכנולוגיה רפואית פותחו על ידי רופא ספרדי.




במקרה שלי אירנה בחרה לעבוד רק עם מוצרי יונקה פריז ויצאנו לדרך- אחד הדברים הבולטים שחזרו לאורך כל הטיפול זה איכות החומרים ושילוב הניחוחות המדהימים של כל המוצרים, נראה כאילו והגעתי לספא ניחוחי - אז כאמור יצאנו לדרך לשעה וחצי של תענוג אמיתי, התחלנו עם החדרת לחויות עם מכשיר אולטרא סוניק - תחושת מס'ג לעור הפנים עם מכשור נעים כמו כן אירנה השתמשה במכשיר נוסף לוקס- מכשיר המרסס מבחר שמנים אתריים ניחוחים במיוחד הגורמים להחדרת הלחויות באופן טוב ומקצועי יותר, תחושה נעימה אפפה את פני ואפי. 

מכאן אירנה המשיכה במקצועיות רבה לעסות את פניי עם מסיכות, קרמים , פילינג עדין ואמפולות שונות, בזמן שהמסיכה נחה על פני אירנה לא נחה והמשיכה לפנק עם עיסוי שכמות מדהים.



יצאתי מאירנה מאושרת , קורנת וזוהרת כשהגעתי הביתה הזוגי טען שקיבל אשה חדשה עם עור זוהר וקורן ולא עייף כפי שיצאתי בבוקרו של אותו היום. 

כשהגעתי לאירנה שיתפתי אותה בחוויה מאוד לא נעימה שהייתה לי לפני מספר שנים עם קוסמטיקאית שביקרתי אצלה ויצאתי עם כוויות בפנים שלקח להן הרבה זמן להחלים על כן במשך שנים רבות פשוט נמנעתי מהליכה לקוסמטיקאית, כאן יצאתי בהרגשה נפלאה וכי אין לי ספק כי זו הייתה חוויה מתקנת במיוחד, כפי שציינתי מעלה אירנה הינה קוסמטיקאית בחסד עליון ועל כן ממליצה בחום!!

במקום ניתן לרכוש מוצרי טיפוח לשימוש ביתי בהמלצתה של אירנה.

באור פנים ניתן להנות ממבחר טיפולי פנים מקצועיים (כמו כן טיפול באקנה), עיסוי אירוודו, אבנים חמות, פדיקור, מניקור, ג'ל לק לציפורניים טבעיות, איפור ועוד.

לפרטים נוספים ותיאום תור פנו לאור פנים- אירנה וויגמן
רח' נדין גורדימר 8 ראש העין
טלפון: 054-8055466

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה