יום שבת, 16 באפריל 2016

יונידרס 9-6 - בגדי עבודה למלתחה חכמה

יונידרס 9-6 - בגדי עבודה למלתחה חכמה
כמנהלת שיווק במקצועי אני חייבת לשמור על ייצוג נאות, במיוחד כאשר אני יוצאת לפגישות מחוץ למשרד.

השבוע נקבעה לי פגישה חשובה מאוד בחברה גדולה ומכובדת ולשם כך קפצתי לחנות  יונידרס 9-6,  השוכנת בפתח תקווה, יונידרס הינה רשת חנויות המתמחה בביגוד לעבודה, הרשת פונה למגזר העסקי, וניתן למצוא בה ביגוד מקצועי ופורמאלי, בטווח מידות רחב (34-60) ורכשתי לעצמי מספר פריטי לבוש מעוצבים, אלגנטיים ואופנתיים וכל זאת במחירים נוחים מאוד. 

בחנויות ניתן למצוא שפע פריטים ייצוגיים ומקצועיים להרכבת מלתחה ליום העבודה: החל מחולצות פולו, חולצות מכופתרות במגוון בדים, צבעים ודוגמאות, שמלות בגזרות מחמיאות, מכנסיים מחויטים לצד מכנסי בד ודגמ"חים, חליפות לנשים ולגברים, נעלי עבודה ובטיחות, וכן אביזרים משלימים כגון קרדיגנים, חגורות ועד להלבשה תחתונה. 

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגעתי לסניף פתח תקווה (בן גאליס 30) בשעות אחר הצהריים המוקדמות, במתחם שפע חניה ובחינם, כבר בהיכנסי לחנות חשתי באנרגיות הנפלאות שיש במקום, חנות רחבת ידיים, עם שירות ברמה גבוהה ובצוות מורחב אשר קשוב לצרכי הלקוח.

קרן המקסימה שירתה בנאמנות וזרמה עם השגעונות שלי, התאימה את פרטי הלבוש שמתאימים לגופי ולסגנון האישי שלי, לראשונה לא הציקו לי בסוגיית הצבע השחור שאני מעדיפה בפרטי הלבוש שלי.

נתון חשוב שאני חייבת לשתף אתכם, כאן תימצאו חולצות במחירים של 60-120 ש"ח, מכנסיים בסביבות 100 שקלים וכך גם שמלות, אני לא מכירה הרבה חנויות שהמחירים כל כך נוחים. 

לרשת עשרה סניפים ברחבי הארץ: חיפה, נתניה, פתח תקווה, תל אביב, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד, באר שבע, כרמיאל ואילת.

קבלו הצצה לחנות, כפי שתשימו לב כאן ניתן למצוא: מכנסיים, חולצות, שמלות, חליפות, נעליים ועוד:















חברת יונידרס, אשר הוקמה ב- 1973 ע"י גיורא סמואל ז"ל, הינה החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-70, ומשווקת את מיטב הבגדים, תוך התאמה מקסימאלית לתנאי האקלים וקוד הלבוש הישראלי.

הכנסו לאתר הבית ו/או לדף הפייסבוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה