יום רביעי, 6 באפריל 2016

סדרת Gliss Hydra Miracle עם הידרה פפטידים לשיקום וחידוש רמת הלחות הטבעית של השיער

חדשנות נוספת מביתSchwarzkopf :

סדרת Gliss Hydra Miracle עם הידרה פפטידים לשיקום וחידוש רמת הלחות הטבעית של השיער



מאחר ואני עם שיער מתולתל אשר עובר החלקות ופאנים מידי שבוע תהליך שיקומו לא פשוט כלל וכלל, מידי פעם אני מחפשת עוד ועוד מוצרים אשר יעזרו לי במשימה, אחד המותגים אשר מוכיח את עצמו לאורך כל התהליך הינו גליס המומחה לטיפול ושיקום השיער.

לאחרונה גליס מציגה פריצת דרך חדשה הלוקחת את שיקום השיער צעד אחד קדימה, בהשקת סדרה חדשה לטיפוח ושיקום השיער: Gliss Hydra Miracle.



השיער שלי לצערי לרוב סובל מיובש, חספוס ואף נטול ברק ועל כן יצאתי לדרך עם סדרת Gliss Hydra Miracle החדשה בעלת פורמולה קלילה עם תמצית אלוורה והידרה פפטידים, אשר נועדה לתת מענה לשיער יבש במיוחד הזקוק לטיפוח. חידוש רמת הלחות הטבעית של השיער, טיפול מפנק ומשקם עם 0% כוח כבידה לשיער רך, בריא וקליל- אז כן, בוודאי תגידו שזה כמו כל הקלישאות של הפרסומות, שיער בריא, מבריק וזוהר בחפיפה אחת, אז זהו, שזה לא בחפיפה אחת אבל לאחר שבוע של חפיפות ושימוש בסדרה יכולה להמליץ בחום גדול ובאהבה, השיער מריח נפלא ונראה מצויין, ממש כאילו יצאתי השניה מהפרסומת.

פורמולה חדשנית המכילה הידרה-פפטידים החודרים לתוך סיב השערה בכדי לחדש את רמת הלחות הטבעית והאופטימלית של השיער ובכדי למנוע התייבשות. תמצית האלוורה, מחליקה את שטח פני השערה בכדי למנוע יובש ולקבלת שיער רך, בריא וזוהר.

טכנולוגיית הטיפוח של שוורצקופף מכילה קרטין נוזלי הבונה מחדש את סיב השערה על ידי שיקום אזורים פגומים מפנים ועל פני השטח.

סדרת המוצרים החדשה כוללת שמפו ומרכך, גודל 400 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה