יום רביעי, 6 באפריל 2016

אופנת הילדים Kiwi Kids משיקה קולקציית אביב-קיץ 2016



אופנת הילדים Kiwi Kids משיקה 
קולקציית אביב-קיץ 2016


קרוביי יודעים שאחד הדברים שאני שמה דגש גבוה עם ילדיי הינו הביגוד, כן, גם לגן ולבית הספר מבחינתי הם חייבים להיות מדוגמים.

זהו נושא כאוב וקשה (מבחינה כלכלית) במיוחד להורים בעלי מספר ילדים, כאמא לארבעה ילדים המשימה בהחלט לא פשוטה, עם הבנות הבוגרות (15 ו-18) המשימה אף קשה יותר מאחר ורוב הביגוד שהן לובשות סובב סביב המותגים, אולם עם הקטנים יותר (4 ו-10) המשימה מעט קלה יותר.

את רשת Kiwi Kids הכרתי די במקרה בשיטוט בחנויות הקניון, נכנסתי, הכרתי והתאהבתי, מדובר בבגדים באיכות גבוהה מאוד (גם אחרי אין ספור כביסות), בקולקצייה רחבה ובמחירים נוחים לכל כיס.



בקולקציית הקיץ נמצא צבעים פסטליים, הדפסים טרופיים, הדפסי ג'ונגל וחיות ואלמנטים מעולם המים
בנוסף לאלמנטים אלה יככבו העונה פריטים אווריריים משולבים בתחרות, ג'ינס, שטיפות מיוחדות וצבעים הלקוחים מעולם הימאות: כחול, אדום ולבן. לצד כל אלה נראה גם הדפסים מיוחדים המשלבים פרחים ופרפרים. הקולקציה מגיעה בימים אלו לחנויות והיא מחולקת לשלושה נושאים מרכזיים: 

אלגנטי חגיגי (EASY GRACE) 

בגדים בצבעים רכים, פסטליים ובבדים אווריריים ונושמים. השם מעיד על טרנד אשר נראה בעונה הקרובה והוא החזרה לבדים והדפסים עדינים. בקולקציית הבנים חולצות מכופתרות, בדי כותנה אווריריים ומכנסי אריג. בקולקציית הבנות שמלות תחרה, חצאיות המורכבות משכבות של טולים, טוניקות וחולצות במראה רומנטי המשולבות תחרות והדפסי פרחים.







ג'ינס ועולם המים (WATER WANDERLAND)

בקבוצת הבנים בכל הפריטים ישנו שילוב של ג'ינס על כל סוגיו, הן מבחינת צבעוניות והן מבחינת הפריטים השונים אשר יוצרים תמהיל מגוון ועשיר. בכל הבגדים משולבים הדפסים ונגיעות מעולם המים. בקבוצת הבנות הקולקציה מורכבת משמלות, חצאיות, טוניקות, חולצות, ווסטים, מכנסיים העשויים מג'ינסים ובדים דמויי ג'ינס עם שטיפות מיוחדות. בפריטים שולבו תחרות וחגורות וכן גם אלמנטים מעולם הים של נקודות ופסים בצבעים כחול, אדום ולבן. 




יום-יומי משודרג (CALIFORNIA DREAMING)

בקולקציה זו הפריטים הינם ליום-יום ומשודרגים בצבעים והדפסים טרופיים. בקבוצת הבנים החולצות מגיעות עם הדפסי ג'ונגל וחיות המשולבים בצבעי אש. שאר הפריטים מגיעים בצבעים עזים בהדפסים שונים כמו למשל משבצות. בקבוצת הבנות הפריטים הם בצבעי פסטל מיוחדים, שטיפות TYE DYE עם צבעים עזים והדפסים מיוחדים המשלבים פרפרים ופרחים. 



בגדי ים וביגוד משלים ממותגים (כובעים, כפכפים):


מבצע כעת בחנויות עד סוף חודש אפריל: מגוון פריטי בייסיק ב-19.90 בקניית 2 פריטים ומעלה לדגמים המשתתפים במבצע. 

טווח המחירים: שמלות החל מ: 39.90 ₪, ג'ינסים החל מ: 59.90 ₪, מכנסים החל מ- 59.90 ₪ וחולצות החל מ- 29.90 ₪. 

טווח מידות: בייבי – 0-3, בנים ובנות – 4-15. 


ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית.

לרשימת החנויות: www.kiwi-kids.co.il.



אופנת הילדים Kiwi-Kids הינה מותג בגדי ילדים ותינוקות מגיל 0 עד 15, בעלת וותק של יותר מ-20 שנה בשוק האופנה הקמעונאי. הרשת הוקמה בשנת 1993 והיא מונה 60 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר מובילים ברחבי הארץ. אופנת Kiwi-Kids מציעה קו מוצרים המהווים קשת של פיתרונות לבוש: החל מקולקציה יום-יומית לגן, בית הספר או שעות הפנאי ועד לקולקציה חגיגית המתאימה לאירועים מיוחדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה