יום חמישי, 21 באפריל 2016

מלון ארקדיה תל אביב



פעם בשביל לנסוע למלון טוב היינו צריכים להצפין או להדרים, היום ניתן להנות מחופשה אורבנית ומפנקת גם בלב תל אביב.

לאחרונה חגגנו לבעלי יום הולדת והפתעתי אותו בחופשה במלון הבוטיק ארקדיה טאוור מרשת מלונות ארקדיה.



המלון ממוקם ברחוב בן יהודה לב ליבה של תל אביב, פסיעה מחוף הים וממרכז העניינים ואם זאת ברגע שנכנסים ללובי המלון המולת העיר נעלמת והיופי שורר בכל פינה ופינה, מסדרונות החדרים מעוצבים והאלגנטיות שולטת במקום.

המלון טרנדי ואורבני, חדיש ומפנק, עם המון ירידה לפרטים וחשיבה על הלקוח אשר מקבל חוויה בוטיקית אמיתית.

כפי שציינתי מעלה המלון ממוקם פסיעה מחוף הים בבית מגדלור -מבנה היסטורי ונוסטלגי עבורי ילידת תל אביב, אשר מארח משרדים חשובים כגון הקונסולה הצרפתית, המשרד לענייני הציבור של שגרירות ארה"ב, משרדים של שגרירות בריטניה, הקונסולה הרוסית, ועוד. בקומת הקרקע נמצאות כמה מסוכניות התיירות המובילות, ומאחר והבניין ממוקם באחד הרחובות הראשיים של תל אביב ישנה נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית לכל רחבי העיר. 

המלון ממוקם בקומות ה-14 וה-16 של הבניין, עם נוף עוצר נשימה אל העיר וחוף הים, כאשר בשעות הערב האורות של יפו נוצצים לכיוון הדרומי. 


בתמונה: גלעד מנכ"ל המלון.

החדרים מעוצבים בעיצוב יוקרתי ובגוונים שקטים ומרגיעים, כפי שציינתי מעלה גם כאן ישנה ירידה לפרטים, נוחות ויוקרה עם מרווח נשימה ועיצוב אורבני מודרני. החדרים כוללים: חדר שירותים ומקלחת, מייבש שיער ותמרוקים, טלוויזיה שטוחה LCD, מיזוג וחימום, ארון רחב ונוח לביגוד ,מיני-מקרר , פינת קפה ותה, רדיו, כספת גדולה המתאימה למחשב נייד סטנדרטי, שקעי חשמל בינלאומיים, טלפון עם חיוג ישיר, אינטרנט אלחוטי חינם.
כל אורח מקבל לחדרו פינוק שוקולדי אישי.







המלון שומר על איכות הסביבה ועל כן הורכבה מערכת ואקום חדשנית אשר חוסכת מהותית בשימוש מים אשר תורמת למחזור, זאת בנוסף למערכות תומכות ירוקות אחרות אשר שומרות על הסביבה.




אורחי המלון יכולים ליהנות מטרקלין העסקים הממוקם בקומה ה-14 במלון ונגיש במשך כל שעות היום עם נוף הפונה לים ומציע כיבוד קל ושתייה חמה וקרה.




כמו כן כל יום בשעה 17.00 ניתן להנות מארוחתHAPPY HOUR המוגשת בחדר האוכל (בקומה ה-9) עם פינוקי פירות, עוגות, יינות, שתיה חמה וקרה (לצערי כל הצילומים מהשלב הזה נמחקו לי מהנייד עקב תקלה כך שלא יכולה לשתף אתכם בתענוג שחווינו אך בהחלט סומכת עליכם שתפעילו את הדימיון שמדובר כאן באיכות גבוהה, מגוון עשיר ומפנק).

בנוסף, בקומה ה- 16 ישנו חדר כושר אישי וקטן לאימונים קצרים ומועילים.

אורחי המלון יוכלו כמו כן להזמין שירות "אימון אישי" בחדר הכושר יחד עם מאמני הכושר של חדר הכושר "PURE" בתל אביב.

כמו שציינתי מעלה כאן החשיבה היא על הפרטים הקטנים ועל דאגת האורח ועל כן בנוסף לכל פינוקי המלון בימי שישי יצא סיור מודרך "בעקבות רחוב אלנבי" מהמלון. סיור מודרך בשפות עברית ואנגלית ומעביר חוויה מיוחדת וחד פעמית ברחובות העיר ללא הפסקה- גם הסיור הינו ללא תשלום.

ארוחת הבוקר מפנקת במיוחד (והכל תוצרת ישראל: משק יעקבס, צוריאל, גד, יינות תבור ועוד...) , מוגשת כל יום בין השעות 7.00-10.30 (בשבתות עד 11.00) וכוללת : מבחר עשיר של גבינות, סלטים, מטבלים מיוחדים, דגים מלוחים, דגי סלמון, מבחר ירקות, מנות חמות כגון: שקשוקה, מוקרמים ועוד, מבחר לחמים טריים ופריכים, פירות העונה, עוגות שמרים טריות, שתיה קרה וכמובן קפה איכותי ומפנק.

דבר נוסף רגע לפני שמסיימת את הפוסט, המלון דאג גם לבעיית החניה ועל כן ישנו הסדר עם החניון ברחוב המקביל (אידלסון 8)- עלות חניה יומית רק 25 שקלים (תודו שהמחיר די נמוך).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה