יום שני, 18 באפריל 2016

סטופ מרקט- לחווית קניות שונה ומהנה


זה מדהים , לא משנה כמה קניות אני יעשה לחג, תמיד אמצע את עצמי לא מספיק מוכנה, תמיד חסר לי עוד משהו ותמיד אבל תמיד העגלה שלי תהיה הכי מלאה מכל הסופר.

אנחנו משפחה בת 7 נפשות ולערב ליל הסדר כמידי שנה מארחת עוד כ-15 אורחים , אז תפריט כבר יש ועל חלק מן המטעמים כבר התחלתי לעמול ואף ממשיכה והכל כדי שהשולחן יהיה מלא במטעמים ובפינוקים.

אני לא צריכה לספר לכם עד כמה הקניות בסופר הן הוצאה כבדה ולעיתים אף הביקור בסופר מעמסה עוד יותר כבדה.

אמש ביקרנו לראשונה ברשת סטופ מרקט, בסניף קסטרא חיפה, אין לי כלל ספק כי תושבי חיפה זכו ובענק, מדובר בסופר גדול ורחב ידיים, נקי ומצוחצח, עם שפע וגיוון בכל המחלקות, שירות אדיב מאוד מכל צוות המקום וחניה בשפע ובחינם.



מי שלא מכיר (כמוני) את הרשת, מדובר ברשת מרכולים שפועלת 7 ימים בשבוע (כולל שבתות וחגים) , החלה את דרכה בשנת 2000.

תודעת השירות מאוד גבוהה, תמהיל מוצרי המזון רחב מאוד עם מתן דגש מיוחד ונרחב למחלקות טריות עתירות שירות וכן מחלקת יינות (שאני חגגתי בה).

אז כפי שציינתי מעלה הגעתי אמש לסניף, ביצעתי קניה קטנה של השלמות והגעתי למחלקת- "בית היין"- לונה פארק של משקאות.

כאן תמצאו שפע אדיר של משקאות אלכוהולים החל מיינות לבנים ואדומים (פשוטים ויקרים- כל אחד ימצא כאן את מבוקשו), ויסקי, וודקה ועוד, מבחר סוגי בירות ועוד ועוד והכל במחירים נוחים לכל כיס (תאמינו לי שעשיתי סקר שוק ואני מבינה במחירים כך ש...).




מעבר לכך תמצאו המון מבצעים – לדוגמא במחלקת הירקות תמצאו מגוון ירקות ב-3 ₪ לק"ג בלבד- שווה במיוחד!!!



כאן מלבד הקניות המוזלות תהנו מחויית קניות אחרת שלא הכרתם.




אני עוד יחזור ואתם? אל דאגה הרשת מפעילה מספר סניפים ולא רק בחיפה:

● קניון M הדרך - מושב בית חירות.
● הרצליה (קניון ארנה)
● יגור - קיבוץ יגור.
● קריות - מתחם I-way, צומת ק.אתא .
● חיפה - מרכז קסטרא (רח' פלימן 8(



ממליצה בחום!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה