יום שבת, 16 באפריל 2016

יש לי גלידה הכי טובה- גלידת Arte

בסופ"ש האחרון נפשנו בתל אביב,זהו היה יום חם בטירוף ונפשנו חשקה במשהו קריר , מרווה וטעים, ההתלבטות הייתה אם להשאר בחדר הקריר והממוזג או לצאת לחום המטורף אך להנות מגלידה טעימה ומפנקת, ההחלטה נפלה עד מהרה והוחלט על גלידה טעימה.

בילדותי ביליתי המון בתל אביב ובעיקר במדרחוב נחלת בנימין, המקום שינה את פניו ונוספו עוד מספר חנויות, אך החשוב ביותר הגלידריה של סיסי ומרקו הגיעה- גלידת Arte שבימים אלו חוגגת יום הולדת שנה.

Arte- אומנות הגלידה הינו בית לאומנות ולגלידה אמיתית שתהליך ייצורה הינו בצורה  טבעית, במקביל לתהליכי יצור טעמי הגלידה הטבעית הייחודיים בגלידריה שקדו בני הזוג במקביל גם על תהליך הפקת גרניטה אמתית איכותית ומשובחת בטעמים מסורתיים וכן טעמים יצירתיים ששילבו בעצמם.

הגלידריה מקסימה ושוקקת חיים לאורך שעות היום והערב, נקייה להפליא ומעוצבת בטוב טעם ואותנטיות.





כפי שתראו הבחירה הייתה מאוד קשה, יש שפע טעמים , מרקמים וצבעים, קבלו הצצה למקרר אחד של טעמים:


ואלו הבחירות שלנו, טעמים מקוריים, מרעננים ובעיקר טעימים ,כל הגלידות נעשות מחומרי גלם באיכות גבוהה מאוד:




לציון שנה לחנות הכינו סיסי ומרקו שני טעמי גלידה חדשים ומיוחדים:

SPICE ISLANDS- ספייסי אייסלנד- 

מסמל עבוד בני הזוג את העבר שלהם יחד לפני שהפכו לשפים לגלידה, עבדו יחד כבעלי ספניה והדריכו צוללנים וביולוגיים ימיים מתחת למים בקבוצת איים באינדונזיה הם צללו הרבה פעמים באזור מיוחד בשם באייסלנד (Islands ) ובטעם החדש הם בעצם משלבים את העבר שלהם עם ההווה החדש של הגלידה.

הטעמים המשולבים בטעם הגלידה מעט חריפים בהקשר לאינדונזיה.

LICORICE – ליקריץ 

גם המרכיב הייחודי הזה קשור להיסטוריה של בני הזוג ממסעותיהם בספינות השייט- בים האדום, ומדינות טרופיות במזרח הרחוק כמו סין מקורו של התבלין במצריים שגם בה ביקרו רבות מרכיב שהיה במקור ממצרים וסין והגיע לארופה. 

סיסי ומרקו אוהבים מאוד את הטעם הייחודי של הליקריץ ובאיטליה זה נחשב לאחד הטעמים הפופולאריים ביותר בגלידות. את אבקת הליקריץ המקורית לייצור הטעם החדש ליום ההולדת הביאו סיסי ומרקו במיוחד מאיטליה! בהולנד נוהגים להגיש את הגלידה עם מלח ואצלנו למי שירצה מומלץ לשים מעט מלח על הגלידה לקבלת הטעם המקורי.
 
טעם גרניטה חדש:

בעבר ייצור הגרניטה נעשה בחורף עם שלג אמתי ומיץ פירות וסוכר שגורדו לתוך שלג ועורבבו יחד עם סוכר בקערות שמוקפות אף הן בשלג ולאחר ייצורן נשמרו עד לאביב בסליקים מתחת לאדמה.

כיום משקאות הגרניטה נמכרים כמשקאות מצננים בימות החום והשנה החליטו בעלי Arte- להתחיל את הייצור מוקדם מהצפוי ומשיקים טעמים חדשים שניתן לטעום כבר היום.

ייצור הגרניטה מתחיל בשלב הפקת המיץ מחומרי הגלם הטבעיים (פירות /קפה/ שוקולד וכד') והפיכתם לעיסה אחידה עם סוכר פרוקטוז, מים וקירור הדרגתי עד לקבלת מרקם שלגי באמצעות מכונה.

על תהליך הפקת המיץ, כמויות הסוכר והמים ,הטמפרטורות והמהירות להפקת השלג של הגרניטה, כמובן שומרים בני הזוג בסוד כמוס!

בימי חמישי בשעה 20:00 מתקיימת ב Arte-- הופעה חיה של להקת Arte Jazz Ensemble באווירה ייחודית. ללא תשלום! 

 לרגל חגיגות יום הולדת שנה מתקיימת במקום תערוכת ציורי לקוחות, רעיון מקסים :






כל המוצרים ב- Arte - מיוצרים ללא גלוטן וניתן לרכוש גם גביעים ללא גלוטן שנשמרים בוואקום.



הגלידריה פתוחה בכל יום א-ש, בין השעות: 11:00-23:00 

מדרחוב נחלת בנימין 11 – תל אביב

טל 055-8954868


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה