יום חמישי, 21 באפריל 2016

FISH-MARKET- חוויה יוונית קסומה


יום חמישי בבוקר חברה מתקשרת אלי, בא להם לצאת בערב למסעדה טובה, חשבנו וחשבנו לאן נצא ומיד נפלה ההכרעה, על מסעדת FISH-MARKET השוכנת בתל אביב שמענו רבות וטרם ביקרנו.

מדובר במסעדת דגים חלבית כשרה השוכנת בתל אביב-
המטבח מתמחה בדגים וגבינות בוטיק ומנוהל ע"י צוות מיומן, יוצר בכל יום מנות דגים בסגנון יווני-ים תיכוני המורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר היישר מהמגדלים עצמם.

בפיש מרקט מגוון מנות טעימות- מחבת דייגים, קרפצ'ו לוקוס, קבב לוקוס ברוטב חריימה, קרפצ'ו פלפלים, פלטת מאזטים, קציצות פרסה, מאפה גבינה, סטייק חלומי ועוד...

פיש מרקט מעוצבת בסגנון יווני אוריינטלי, וניתן לבחור בין ישיבה בחלל מרכזי גדול הכולל בר מאובזר או ישיבה בגינה ירוקה ונעימה.

כמובן שהזמנו מקומות מראש (אל תשכחו לעשות זאת אחרת תאלצו להשאר בחוץ), הגענו בשעה הייעודה, האווירה במקום מזמינה וכיפית, התחלנו עם יין הבית והגברים שבחבורה הזמינו קוקטלים טעימים במיוחד.



התחלנו את הארוחה עם פלטת מזטים מפנקת: איקרה, גבינת פטה, עלי גפן, דג כבוש, זיתים יוונים, לבנה וצ'זיקי- הכל איכותי וטעים כל כך:


סטייק חלומי, קרם לבנה, שרי תמר וזעתר טרי- בעלי חובב גבינת חלומי ועל כן לא ויתר על המנה שהתבררה כלא פחות ממושלמת:



סלט עשבים פיצוחים וחמוציות, מיץ לימון ושמן כתית- אחד הסלטים הטובים שאכלתי, אני מאוד אוהבת את שילוב הטעמים וכאן הוא היה מדוייק וכל כך טעים, בקלות יכולתי לסיים את כל המנה (חבל שהשותפים שלי חשבו במוני):



קרפצ'ו לוקוס, זית טאסוס, לבנה, שרי מנומר, שמן כתית וליים- מנה מדהימה, שילוב מדוייק של טעמים שיצרו רעננות ופרשיות, מושלם:


למנה עיקרית הזמנתי פילה מוסר ים על מרמלדת עגבניות וזית טאסוס- מנה טעימה מאוד, הדג טרי, נימוך וטעים:


הזוגי הזמין דג לברק שלם שגם הוא התברר כבחירה מצויינת:


גם בגזרת הקינוחים חיכו לנו הפתעות קולינריות: מלבי טעים טעים וקרם בורלה פיסטוק- הפתעה  טעימה במיוחד:






אז אם גם אתם מחפשים מסעדת דגים מעולה, כשרה, עם אווירה מיוחדת ואוכל טעים במיוחד רוצו ל-FISH-MARKET.

כתובת: שד' שאול המלך 33 , תל אביב
שעות פתיחה: יום א' - יום ה' 01:00 - 12:00, שבת שעה לאחר מוצ"ש - 01:00
טלפון: 03-6932002

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה