יום שבת, 16 באפריל 2016

מסעדת ואמוס VAMOS

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד פתוחה לטעמים ובעיקר אוהבת אוכל ססגוני ומעניין, עם חומרי גלם טריים וברמה גבוהה, החייך שלי כבר מאוד חד כך שיודעת לבחור את הטוב ביותר עבורי.


אמש הוזמנתי למסעדת ואמוס  VAMOS בראשון לציון, מדובר כאן בבר מסעדה שפתוח כבר כשנה המביא חווית בילוי ייחודית מסוגה בסגנון מקסיקני.
המקום מנוהל בידי 2 שותפים אשר מבינים באוכל (ליאור אחד משותפי המקום היה שף במסעדת הצדף) ובהחלט ניתן לחוש זאת במנות ובאווירה.




במסעדת ואמוס VAMOS ישנה אווירה צבעונית ותוססת, לצד אוכל ססגוני המגיע היישר מארץ הסומבררו. 
בתפריט מצאתי המון מאכלים אותנטיים, נאצ'וס, טאקו, בוריטו וקאסדיה במילוי דברים טובים לצד כמובן קינוחים לטיניים מפתים.




גם בתחום האלכוהול לואמוס VAMOS יש היצע של קוקטיילים אקזוטיים וספייסים, מרגריטות, מגוון רחב של טקילות ובירות מקסיקניות מהחבית.

אז שנרים כוסית לחיים?
את הארוחה פתחנו ב-נאצ'וס  Vamos- מוצרלה, פריחולס (ממרח שעועית שחורה), גוואקמולה (ממרח אבוקדו), חלפיניו, בולגרית, שמנת חמוצה, צ'ילי קון קרנה, עגבניות, בצל ירוק, כוסברה- פתיחה שהתבררה כיותר ממוצלחת, מנה מצוינת, שילוב טעמים מדוייק, כל מרכיב בדיוק במינון הנכון, הכל טרי , חם וטעים כל כך:



המשכנו עם  טאקו מגולגל- נתחי אנטריקוט, בצל וגוואקמולה (ממרח אבוקדו) מגולגלים בטורטייה על הפלאנצ'ה- גם מנה זו הייתה מצויינת, נתחים דקיקים של אנטריקוט משולבים בטורטייה קריספית נפלאה:



למנות עיקריות הזמנו טאקו צ'וריסו- נקניקיית צ'וריסו עסיסית, גאווקמולה (ממרח אבוקדו), כרוב, צנון, פיקו דה גאיו (סלסה עגבניות) וסלסה ורדה-  גם כאן התבררה הזמנת המנה כמוצלחת, מנה מלאת טעמים וניחוחות, נפלאה:



פהיטה קצבים בצלחת -נתח קצבים מוקפץ עם פלפלים ובצל בתיבול מקסיקני, מוגש עם אורז לבן, סלט ירוק ו-2 טורטיות- מנה גדולה ועשירה מאוד, חייבת לציין פרט מאוד חשוב, לרוב המסעדות המקסיקניות משתמשות בתיבול עז , כאן התיבול מדוייק, עדין וטעים כל כך אם כי דומיננטי.



בגזרת הקינוחים ליאור (אחד מבעלי המקום) הפתיע מאוד עם עוגת אלפחורס חמה
שכבות של עוגיות אלפחורס וריבת חלב מצופות בגנאש שוקולד, כדור גלידת וניל ורוטב ריבת חלב עם שברי אגוזים מלמעלה- מנה חלומית שחייבת לשתף- פשוט אל תפספסו, מודה בתחילה חשבתי לתומי שהמנה הזו לא תהיה כל כך מוצלחת ועל כן חשבתי על קינוח אחר אך עד מהרה הופתעתי והבנתי כי זו ה-מ-נ-ה (לצערי הפלאפון שבק חיים כך שאין לי תמונה אבל מניחה שהדמיון שלכם מספיק מפותח להבין באיזו מנה מדובר). 


החגיגות מתחילות מהשעה 12:00 בצהריים עד אחרון הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה