יום רביעי, 20 באפריל 2016

חומרי ניקוי מבית שופרסל

קדחת ניקיונות הפסח מתחילה אצלי מיד לאחר חג הפורים, ברגע שהתחפושות מתפנות מן הבית מתחיל השגעון.
מתחילה כמובן במקומות שפחות נגישים לנו ביום יום ואט אט משתלטת על הבית.

על מנת שהבית יבריק כפי שאני באמת אוהבת חובה להשתמש בחומרי ניקוי מהטובים שיש בשוק, ותאמינו לי יש לי כבר דוקטורט מלא בנושא.

הפעם במסגרת היותי שופרסטארית קיבלנו להתנסות אישית:
  • אקונומיקה ריחנית.
  • מגבונים לניקוי.
  • סמרטוטי רצפה.
  • נייר מגבת.

את רוב המוצרים מכירה והם משמשים אותי נאמנה כבר זמן רב וההפתעה חיכתה לי בצורת המגבונים.

יש לי "מחלה" עם מגבונים, כל כתם הכי קטן שיש בבית- על הרצפה, על הקירות, על הדלתות , על השיש ועוד מיד נשלף לו מגבון ועושה עבורי את הפעולה, הפעם עם מגבוני הניקוי של שופרסל המשימה קלה וריחנית יותר.

המגבונים ריחניים מאוד ומצוידים בחומר ניקוי מרוכז ויעיל ביותר.
אז כרגיל גם מוצרים אלו יהפכו לקבע בעגלתנו.
שיהיה לכולנו חג שמח ורק זכרו (כן, גם אני זקוקה לזה), אבק זה לא חמץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה