יום שני, 11 באפריל 2016

אין, אין , אין חגיגה , בלי, בלי, בלי עוגה- Liel's cakes

שבוע שעבר חגגנו יום הולדת לנסיך שלנו בן ה-4, ערכנו כהרגלנו הפקה נפלאה (ושלא כהרגלי הכל עוצב על ידי במסירות רבה).

אז אומנם את העיצובים אני ערכתי לגמרי לבד אולם את העוגה לא ויתרתי והזמנתי מהטובה ביותר, פניתי לליאל - Liel's cakes וידעתי שאני בידיים טובות.

כבר בעת ההזמנה ליאל דורשת לקבל את כל האינפורמציה האפשרית: סוג האירוע, חוגג/ת האירוע על כל מאפייניו, קונספט האירוע, סוג העוגה (פרווה/חלבי), גודל מתבקש, טעם מתבקש ועוד...
כבר בעת ההזמנה ניתן לחוש במקצועיות הרחבה, בנתינה , בסבלנות ובשירות ברמה גבוהה במיוחד.



מלבד עוגות מעוצבות ניתן למצוא ב-My cakes עוגיות, קינוחי כוסות, קאפקייקס וכל סוגי העוגות הביתיות , הכל ברמה גבוהה ובטעם ביתי נפלא והכי חשוב כל חומרי הגלם איכותיים.

אז העוגה נבחרה: 
סוג העוגה: עוגת שוקולד- חלבי.
מילוי: קצפת מילקי+ פירורי שוקולד.
הקונספט: סמי הכבאי.
מספר האורחים: כ-30.

אני אופה המון ומפנקת את הסובבים אותי עם המון קינוחים,עוגות ועוגיות אולם עוגות מעוצבות זה ממש לא אני ועל כן אני נוטה בכל יום הולדת לכל אחד מילדי לדאוג לעוגה מעוצבת, כל פעם אני מנסה מקום אחר כך שהניסיון שלי הינו רחב מאוד, הפעם הופתעתי בענק.

זו הייתה הפעם הראשונה שממש היה קשה וחבל לי לחתוך את העוגה, היא הייתה כל כך יפה ומיוחדת שכבר בהצצה הראשונה שקיבלתי עלו דמעות בעיני.

מדובר בעוגה גבוהה מאוד שכוללת 2 שכבות עוגה וביניהם שכבה מכובדת ביותר של קצפת- חברים תשכחו מכל מה שאתם מכירים כאן מדובר על עוגה גבוהה במיוחד.



קריאות ההתפעלות והעונג שהתקבלו הן מההורים והן מהילדים היו פשוט אין סופיות, עת עת ונסתיימה לה העוגה עוד בטרם הסתיימה החגיגה.






קבלו הצצה אל תוך העוגה:




חוגגים אירוע בקרוב? רוצים לפנק את הקרובים לכם? לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום לליאל  050-4663300  והזמינו פינוקים טעימים במיוחד.


הכנסו לדף הפייסבוק של Liel's cakes  וקבלו הצצה לעוגות מושלמות נוספות.


נכון להיום איסוף המוצרים מחולון אולם בקרוב מאוד יהיו מספר נקודות איסוף נוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה