יום רביעי, 20 באפריל 2016

קרקס שנחאי- לכל המשפחה



אחד הזכרונות הבולטים שלי מימי ילדותי הינו ההליכה לקרקס, כל כך אהבתי את אותו היום בו סבי היה לוקח אותי יד ביד לצפות בקרקס, באותם ימים של ילדותי לא היו יותר מידי אטרקציות וההליכה לקרקס היוותה אטרקציה חלומית שכל ילד רצה להגשים.

מאז בכל הזדמנות שנקרית בדרכי אני יוצאת עם משפחתי לצפות בקרקס ומרגישה כאילו וחזרתי לאותם ימי ילדותי.

אמש יצאנו אני, אחותי וילדינו לצפות בקרקס שנחאי שנחת ממש לאחרונה בישראל- מדובר בלהקת האקרובטיקה של שנחאי , עטורת פרסים בינלאומיים, עם מעל 30 סיניים אתלטיים וגמישים , הלבושים בתלבושות מרהיבות של מיטב המעצבים הסינים המודרניים, בשילוב פנסים סיניים אותנטיים (מדהים מדהים), תאורה מרהיבה ותפאורה צבעונית המפגישה אותנו עם המסורת העכשוית.



הקרקס משלב בתוכו מסך לד ענק שמעצים את החוויה ומעביר אותנו מסע קסום לאורך כל המופע.



על רקע הריקודים הסוחפים והצלילים המאפיינים את העושר הסיני מציגים המשתתפים האקרובטים מופע קרקס בעל עוצמה חזותית המבוסס על גמישות על אנושית ומהפנטת, הפעלולים מורכבים ומסוכנים, הדורשים ריכוז, כח , יציבות ודיוק.




בתחילת המופע חששתי כי הקטנים שבחבורה (בני השנתיים וחצי והארבע) יאבדו ריכוז מהר אך עד מהרה הופתעתי והבנתי כי גם הם פשוט מהופנטים, אפילו בהפסקה לא הסכימו לצאת החוצה שמה יפספסו קטע אחד.



המופע מקסים, הפעלולים משלבים ביניהם אופניים, חישוקים, ריקודים, המון צבעוניות , המוסיקה מקורית לצד התלבושות והאביזרים יוצרים יחד אירוע שכמוהו כנראה לא נראה.


בקטעי הקישור יצא אלינו בחור חינני שהפעיל את הקהל הנלהב ללא הפסקה.



דף הפייסבוק:


לרכישת כרטיסים:


תאריכי המופעים:

תל אביב 15.4.16-14.5.16

באר שבע 20.5.16-4.6.16

נתניה 5.8.16-30.8.16

שריינו לעצמכם עוד היום כרטיסים , ממליצה בחום!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה