יום חמישי, 21 באפריל 2016

חוגגים בקרוב ומחפשים הפעלה? סוכר הפעלות מקוריות



כאמא ותיקה ומאוד פעילה יצא לי לא אחת להתמודד עם מפעילים על כל סוגיהם, האמת? זה אחד הפחדים הגדולים שלי בהזמנת מפעיל מהרשת על כן משתדלת להזמין רק מישהו שאני מכירה ו/או שקיבלתי המלצות חמות.

לי ולילדי יש הסכם חוגגים יום הולדת שנה אחת בחיק המשפחה ושנה אחת מסיבה גדולה עם כל החברים, אך את הכלל הזה עד היום יישמתי רק עם ילדי שהגיעו לגיל 6 והילך, השנה הזעטוט בן הארבע עמד על רגליו האחוריות והחליט שגם לו תהיה מסיבה השנה, את נושא המסיבה בחר די מהר (סמי הכבאי), כך גם את העוגה והדובדבן שבקצפת לא ויתר על הפעלה בנושא גיבורי העל (בן או לא?).

מאחר ואני מאוד אוהבת לארגן ולהפיק אך להפעיל את הזעטוטים קצת פחות החל מסע החיפושים חיש מהר.

הגעתי לאושרית המקסימה והלבבית מסוכר הפעלות מקוריות וכבר משיחתנו הראשונית נשבתי בקסמה.



מדובר בבחורה מדהימה, לבבית ומלאת קסם, אשר מעניקה תשומת לב לכל פרט ופרט, סגרנו תאריך, שעה, מיקום וסוג ההפעלה ויצאנו לדרך.




מיד לאחר שיחתנו קיבלתי לנייד הזמנה לקבוצת הווטסאפ עם פרטי האירוע, תמונת הנסיך ואף קישור לכתובת הבית באמצעות ה-WIZE.



מספר ימים לפני האירוע שוב התקשרה לוודא את כל הפרטים ולבדוק שהכל בסדר (רצינית כבר אמרתי נכון?).

יום האירוע הגיע, לפני שאמשיך חייבת לספר לכם, מדובר בנסיך בן 4, מפונק ברמות קשות (בן הזקונים לאחר 3 אחים בוגרים) שבכל יום הולדת נצמד לרגלי ולא זז מילימטר כך שהחשש שלי היה די גדול ושיתפתי את אושרית.

אושרית עד מהרה דאגה לבטל את חששותי ואכן כך הדבר קרה, הנסיך זרם עימה כבר מהשניה הראשונה, הוא פשוט התאהב בה ונהנה איתה לאורך כל הערב.



טוב, נחזור למסיבה.

אושרית מגיעה כשעה לפני האירוע עם ציוד רב, איכותי ומקצועי, משוחחת עם בעל השמחה, מאפרת ומתיידדת.



הילדים החלו אט אט להגיע, כל ילד זכה לפינוק אישי- לאיפור פנים ו/או קעקוע, הילדים כבר נשבו בקסמה של המהממת.



לאחר כעשרים דקות כאשר ראינו כי רוב הילדים כבר הגיעו החלה המסיבה וגם פה אני חייבת וידוי, זמן קצר לפני המסיבה היינו במסיבת יום הולדת של חברים, המפעילה הייתה צעקנית ולא עניינה כלל את הילדים, כל אחד חיפש את עצמו והפחדים שלי (חייבת שהכל יהיה מושלם ומתוקתק) הריעו שחקים אך עד מהרה פגו להם, הילדים פשוט הופנטו, שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל, רקדו , קפצו, השתוללו.



לא היה רגע שדמה לקודמו, רגע קפצו, רגע רקדו, רגע עברו בלימבו, רגע נהנו מבועות הסבון, הפעילות הייתה מגוונת מאוד וחיש מהר חלפה לה שעה, יצאנו להפסקת אוכל ומבחינת הקטנטנים לחזור במהרה לפעילות.



הם כל נהנו שאף שבוע שלאחר המסיבה המשיכו לדבר על ההפעלה, המפעילה והאווירה.

אני כבר יודעת מה אעשה בסוף שנה ואיזו הפעלה נזמין ואתם בחרתם? חוגגים בקרוב יום הולדת ומחפשים הפעלה?



ממליצה בחום ואהבה ענקית להזמין הפעלה של אושרית המדהימה- סוכר הפעלות מקוריות!

הזמינו ולא תצטערו.

לפרטים והזמנות 050-8429990


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה