יום שבת, 16 באפריל 2016

צ'יפס בטטה- אריסטו קראנץ'

 צ'יפס בטטה
יותר מזין, יותר טעים, עשיר בסיבים תזונתיים, ללא שומן טרנס או כולסטרול


"אמא מה אוכלים היום לארוחת הצהריים?" " אמא מה אוכלים לארוחת הערב?" מכירים את המשפטים המרגיזים הללו?
אצלי כמעט וכל יום עולה שוב סאגת הארוחות, לכן משתדלת לגוון ולהפתיע כל פעם מחדש, שלא ישעמם להם חלילה ומודה ומתוודה לעיתים אף מחפשת לעצמי חיים קלים.
בדיוק מהסיבה הזו אני דואגת שתמיד יהיו  במקפיא צ'יפס על כל סוגיהם.
לאחרונה הכרתי מקרוב את הצ'יפס בטטה, להיט מבית "אריסטו קראנץ'", שמשנה כל מה שחשבתם על עולם הצ'יפס. צ'יפס הבטטה בעל ערכים מובהקים טובים יותר משל צ'יפס העשוי מתפוח אדמה, בנוסף, מיוצר בתהליך ייצור ייחודי אשר מגביר את הטעם העשיר והמתיקות של הבטטה.

צ'יפס הבטטה נראה בישראל לראשונה במסעדות וברשתות מזון מובחרות, כעת מגיע גם למקפיא הביתי, באמצעות המותג "אריסטו קראנץ', שהגיע כעת לארץ, וכולל מוצרי "תוספות" נוספים.

בדירוג של האגודה האמריקאית לתזונה, זכתה הבטטה במקום ה-1 כירק הכי בריא. הבטטה עשירה מאוד בויטמין A, המהווה מקור טוב לאשלגן, מגנזיום וברזל, וכמות גבוהה של סיבים תזונתיים שתורמים לערך גליקמי נמוך מתפוחי אדמה. בנוסף הבטטה עשירה בסיבים תזונתיים הטובים למערכת העיכול. בנוסף, אינה מכילה שומן טרנס וגם לא כולסטרול.


צ'יפס הבטטה של אריסטו קראנץ', עשוי מירקות איכותיים, ומהווה תוספת טעימה ומיוחדת. את הצ'יפס ניתן להכין בתנור, בגריל ובטיגון עמוק ויכול להיות מתאבן או כתוספת מהירה וטעימה למנה העיקרית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה