יום חמישי, 21 באפריל 2016

ניוטרוג'ינה מרחיבה את סדרת Deep Clean ומשיקה מים מיסלריים ותרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1



טיפוח הפנים בעיקר לקראת סוף העשור השלישי של חיי מאוד מעסיק אותי ועל כן דואגת לטפל בעור הפנים פעמים ביום.

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה , מרחיב את סדרת Deep Clean ומשיק 2 מוצרים נוספים – מים מיסלריים ותרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1 לעור רגיל עד מעורב. מוצרי הסדרה מבטיחים ניקוי עמוק ותחושת רענון. התרחיצים מסייעים בהסרת שאריות הלכלוך והאיפור מעור הפנים. 

את הטיפול אני מתחילה עם תרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1 לעור רגיל עד מעורב- תרחיץ ומסיכה לפנים הינו תכשיר ייחודי הניתן לשימוש בשתי דרכים - הן כתרחיץ והן כמסיכה. התכשיר נועד לסייע בניקוי עמוק של העור ובהשארת תחושה מיידית של עור רענן, חיוני ובעל מראה נקי ובריא. התרחיץ ממריץ את העור, חודר לנקבוביות ומסיר לכלוך, שומן עודף ושאריות איפור ומותיר את העור רך, חלק ובעל מראה בריא. מוצע באריזת 150 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן: 117.90 שקלים. 

התרחיץ בעל ניחוח נעים וקליל, אנחנו מאוד אהבנו.




מים מיסלריים לניקוי והסרת איפור לעור רגיל עד מעורב- בפעולת ניקוי פשוטה, המים המיסלריים של ניוטרוג'ינה מסירים בעדינות את שאריות הלכלוך והאיפור מעור הפנים ומותירים את עור הפנים עם תחושת רעננות ומראה נקי. המים מיסלריים עדינים ומתאימים לשימוש יומיומי, ללא אלכוהול. מוצעים ב200 מ"ל ומחיר מומלץ לצרכן: 75 שקלים .



ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות.


*** 

רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה® מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה® הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה"ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה