יום ראשון, 10 באפריל 2016

גם את דואגת לבריאותך? חברת תוספי התזונה סופהרב משיקה את סדרת Bio-25

בשנה האחרונה הגוף כבר מתחיל לאותת, זה כבר לא אותו הדבר,  פה אני סובלת מעייפות, פה מחולשה, ובעיקר מבעיות במערכת העיכול.

כל פעם המליצו לי על תוספי מזון וויטמינים ותמיד שללתי על הסף, אין לי מושג למה בדיוק ולא יכולה להשים את האצבע על סיבה אמיתית, אך מאחר ואני ידועה כאחת שלא מתמידה בטיפול תרופתי שללתי גם את התוספים הנ"ל.

בחצי שנה האחרונה אני סובלת מחיידק בקיבה ולא ממש מצליחה להתפטר ממנו, הרופאה המליצה לי לנסות ולשמור על הקיבה בכל דרך אפשרית ובעיקר עם חיידקים פרוביוטיים התורמים לתפקוד מערכת העיכול.

לאחרונה שמעתי את הסלוגן של חברת סופהרב- "ביננו, זה לא כוחות"! ואני ממש מרגישה כך, דיוק מופתי!

יתרון נוסף שיש למוצר על מתחריו שהמוצר טבעי ועל כן לי באופן אישי לא גורם לשום תופעות לוואי (אחת הסיבות שאני נוטה שלא להשתמש במוצרים כנ"ל).

חברת תוספי התזונה סופהרב, מציגה סדרת מוצרי פרוביוטיקה ובה 12 סוגי מוצרים. 
המוצר המוביל את הסדרה הינו Bio-25 - פורמולה ייעודית לשמירה על בריאות מערכת העיכול, היחידה שמכילה 11 זני חיידקים פרוביוטיים פטנטים איכותיים במינון מוגבר של 25 מיליארד בכמוסה אחת, להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים.

כל זני החיידקים בפורמולה ביו-25 נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים לטיפול בבעיות שכיחות במערכת העיכול.

החיידקים בפורמולת ביו-25 בעלי חיות מקסימלית ובעלי יציבות גבוהה המבטיחה את תפקודם היעיל והבריא ביותר למעי.

קיימים זנים רבים ושונים של חיידקים פרוביוטיים שלהם חשיבות עליונה בשמירה על תפקודה התקין של מערכת העיכול.

בין היתר במניעת שגשוג של טפילים וחיידקים מחוללי מחלה ולהקלה במצבים של עצירות, נפיחות ושלשול. הם מחזקים את מערכת החיסון, תורמים לניקוי רעלים ולייצור חומצות שומן החיוניות לפעילות תקינה של המעי.

מערכת עיכול המתפקדת באופן תקין וסדיר מבטיחה מערכת חיסון חזקה. אורח חיים לקוי הכולל תזונה שאינה איכותית, מצבי לחץ, חוסר פעילות גופנית ושימוש ממושך בתרופות גורם לפגיעה בכמות החיידקים הפרוביוטיים ולכן משבש את תפקודה של מערכת העיכול. כתוצאה מהפגיעה במערכת העיכול, נפגעת גם יכולתה של מערכת החיסון להגן מפני מזהמים. מצב זה מאפשר לחיידקים מחוללי מחלה ופרזיטים נוספים לשגשג במערכת העיכול ולגרום לתסמינים רבים הפוגעים באיכות החיים.


אז יצאתי לדרך והיום אחרי שבועיים של שימוש במוצר אני יכולה להעיד שאני מרגישה הרבה יותר טוב, אין לי צרבות בכלל, הבטן לא נפוחה ופעילות המעי תקינה לחלוטין.

כן, לא פשוט לי ליטול באופן קבוע כדורים אך לפחות עכשיו אני בתהליך של ניסוי לשפר את איכות חיי ובריאותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה