יום שבת, 16 באפריל 2016

iDry משיקה פתרון מדהים לכתמי רטיבות וזיעה מביכים בבית השחי

iDry משיקה פתרון מדהים לכתמי רטיבות וזיעה מביכים בבית השחי

אני לא יודעת מה אתכן, אבל אני שונאת להתעמל, ייתכן מאוד כי זה נובע בשל העובדה שאני שונאת כל דבר שקשור בזיעה, ריח חריף ומאמץ.
בית שחי מיוזע, הזעה מוגברת, סימני רטיבות… לא משנה איך תרצו לקרוא לזה, דעו שאתם לא לבד. כולנו מזיעים. למעשה, אחד מכל ארבעה גברים חושש מהזעה מוגברת בבית השחי. לגבי הנשים, המין היפה, האסתטיקה היא מעל הכול ולכן גם בקרבכן זהו נושא רגיש וחשוב מאין כמוהו.
לאחרונה במיוחד לקראת חודשי החמסין המתקרבים , משיקה חברת iDry  מוצר חדש , פטנט בינלאומי ויחידי מסוגו בעולם, למניעת כתמי ועיגולי זיעה אופייניים ולא נעימים המופיעים על חולצותינו.



על המוצר החדש:
חולצת הת'ומפסון היא חולצה ייחודית המיוצרת בעזרת טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני זיעה.  את החולצה ניתן ללבוש מתחת לכל חולצה רגילה וכך נמנעים מכתמי זיעה ורטיבות בבית השחי. העיצוב החדשני משלב בין הסגנון והנוחות של חולצות איכותיות לבין טכנולוגיית ההידרו-שילד המאפשרת לחום וללחות הגוף להתנדף החוצה כאדים. התוצאה היא חסימת זיעה מושלמת.
לכולם ובכל מידה: החולצה מגיעה בשלושה דגמים: צווארון עגול קלאסי, צווארון V וצווארון V  עמוק. בנוסף, לאחרונה ייצרה החברה דגם מיוחד עבור נשים. החולצות מגיעות במידות S,M,L,X,XXL.
החולצה מתאימה באופן מושלם גם לציבור הדתי-חרדי וללובשים מדים.

היתרונות: מהיום תוכלו לשכוח מהופעת כתמי ועיגולי זיעה בבית השחי ולא פחות חשוב מכך, לא ייווצרו לכם כתמים דהויים וצהובים על הגופיות הלבנות ועל החולצות אותן אתם לובשים. כלומר, לא די בכך שזוהי חולצת טריקו איכותית ומחמיאה במיוחד היא גם תחזיק מעמד זמן רב משום שאינה מתכווצת ועשויה כותנה איכותית, רכה וקלילה עם חומרים מתקדמים ביותר.



חולצת הת'ומפסון מיוצרת בעזרת חומרים אנטי-בקטריאליים, מנדפי ריח והיפו-אלרגיים ולכן מדובר בחולצה היחידה כיום המספקת חסימה אינטגרטיבית מושלמת מפני זיעה. ומה לגבי כביסה? אין בעיה. תוכלו לכבס את החולצה, לייבש אותה במייבש ויתרה מזאת, תהליך ייצור החולצה, והחולצה עצמה ידידותיים לסביבה.
וויליאם ת'ומפסון, ממציא החולצה, סיפר: "אנו נרגשים מאוד. יצרנו מוצר אפקטיבי מאוד עבור לקוחות החוששים ממצבים מביכים הנוצרים כתוצאה מהזעה בבית השחי. אנו מקבלים משובים נהדרים מלקוחותינו ומרגישים יותר ויותר בטוחים כי אנו עונים על צורך אמיתי. החולצה שלנו היא נוחה, מסוגננת והכי חשוב, יעילה בצורה בלתי רגילה".
טווח מחירים: חולצות חלקות: 1- 129 שקל, 3 ב-349 שקל, 6 ב-600 שקל
חולצות מעוצבות: 1 ב-199 שקל, 2 ב- 369 שקל  

לפרטים נוספים ורכישה באתר הבית של iDry: http://idry.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה