יום שבת, 16 באפריל 2016

המהפך עם בליסימה והפעם... החלקת קראטין



מתחם היופי בליסימה הממוקם בלב תל אביב
קומפלקס ייחודי הכולל מחלקות לרפואה אסתטית, קוסמטיקה מתקדמת וטיפולי פדיקור מניקור ועיצוב שיער.
כל הטיפולים מבוצעים על ידי מיטב המומחים בארץ ומיועדים לנשים, גברים, כלות וחתנים וגם לבני נוער


לאחרונה הגשמתי חלום ועברתי החלקת קראטין, רציתי כבר די ממזמן לעשות זאת אך מאחר והחששות והפחדים שלי גברו על הרצון להחליק טרם עשיתי זאת.



על מתחם בליסימה שמעתי אין ספור המלצות והחלטתי ששם אגשים את חלומי , מדובר במתחם יופי שכולל קומפלקס של טיפולי יופי חוויתיים וכולל: מחלקת רפואה אסתטית, מחלקת קוסמטיקה פרא רפואית המשלב ברובו טיפולים של חברת חוה זיגבויים, מחלקת טיפולי יופי שכוללת טיפולי ציפורניים, פדיקור, מניקור, הסרת שיער וטיפוח, מחלקת עיצוב שיער בהשראת המעצב האיטלקי הנודע מלאטי ומחלקת כלות שמציעה את כל הדרוש לכלה לקראת יום חתונתה וביום החתונה.
המתחם מנוהל בידה הרמה של אדירה כהן פלח.

כל הטיפולים במתחם בליסימה מוענקים על ידי מטפלים מקצועיים, ממיטב המומחים בארץ, אשר נבחרו בקפידה על מנת לשרת את הלקוחות נאמנה ולהעניק את השירות הטוב ביותר.

אז קבעתי תור מראש כמובן ליום שישי ויצאתי לדרך, מצאנו חנייה (הכי טוב לחנות בדיזינגוף סנטר) והגעתי למתחם רחב הידיים ולמרות כמות הלקוחות שהייתה באותו היום כל אחד ואחת קיבלו יחס אדיב מאוד.


האמת? מאוד הופתעתי מהמקצועיות, מהשירות ומהיחס החם לכל לקוח ולקוחה, במקום צוות עובדים רחב (מה שלא תמיד קורה במספרות), כל לקוח מטופל במסירות בידי מעצב השיער שלו מתחילת התהליך ועד סופו.

התהליך התבצע כארבע שעות וכלל: חפיפה יסודית ומפנקת, מריחת החומר, ייבושו במכשיר ייבוש מיוחד, פן ולסיום מעבר כל כל השיער עם מחליק מקצועי.

יצאתי כל כך מרוצה ומאושרת, אני חושבת שעד אותו היום מעולם לא אהבתי את שיערי כפי שאני אוהבת אותו היום, יצאתי מהמספרה והרגשתי ממש כמו בסרט "אשה יפה" כאשר שערי התנפנף לו ברוח.


גם היום בדיוק שבוע לאחר ההחלקה ולאחר 2 חפיפות מאושרת עד הגג, חופפת, מייבשת קלות ויוצאת חופשיה ומאושרת, לא משועבדת לפאנים והחלקות, השיער יפה, מסתדר בקלות - תודה בליסימה.


מחלקת רפואה אסתטית

מחלקת הרפואה האסתטית מנוהלת על ידי ד"ר שביט, יועץ ורופא במכונים אסתטיים מהמובילים בארץ. ד"ר שביט מתמחה בטיפולי סיליקון רפואי, בוטוקס, חומצה הילארונית, מילוי שפתיים, העלמת קמטי עישון וקמטוטים מסביב לפה, מילוי קמטי הבעה בין האף לפה וכן טיפולים משולבים כגון טיפול חדשני המשלב חומרים המתאימים לאזורים שונים בפנים כדי ליצור לוק טבעי. הטיפול נעשה בו זמנית הוא כולל שתי פגישות בממוצע.



מחלקת קוסמטיקה

המחלקה מציעה טיפולי קוסמטיקה פרא-רפואיים בשיטת חוה זינגבוים, ברמה גבוהה על ידי קוסמטיקאיות מקצועיות ומנוסות ותוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר.

קליניקה לאסתטיקה וקוסמטיקה רפואית בוגרת P.M.E., מאבחנת רב מערכתית בשילוב בית חולים איכילוב המשלבת מפגש מקסים של יופי, חדשנות ומקצועיות. המחלקה מציעה מגוון טיפולים מקצועיים לשיפור ושימור מראה העור ולמתן יופי של הרגשה, בגישה של איזון העור ושילוב עבודה של המטפלת והמטופל כיצד לתחזק את עורם ולהעצים את תוצאות הטיפול בביתם, למראה יומיומי של עור רענן ונקי תוך התאמת מוצרים שיכולים להטיב עימם.


מחלקת טיפולי יופי

מציעה טיפולי פדיקור, פדיקור רפואי, מניקור, מריחות לק, לק סיליקון ואמבטיית פראפין לכפות הרגליים. המחלקה מציעה גם טיפולי הסרת שיער בשיטת MP4.



מחלקת עיצוב שיער

במתחם היופי בליסימה מספרה המעוצבת בהשראת מלאטי - מעצב איטלקי נודע שעיצב את המספרות היוקרתיות באיטליה. המספרה מציע טיפולי שיער ועיצוב שיער על ידי ע"י מיטב מעצבי השיער שמציעים מגוון טיפולים וביניהם: תספורות, צבעים, גוונים, החלקות שיער בכל השיטות, שזירות, תוספות, תסרוקות ערב ועוד.
בנוסף, המחלקה מציעה את מיטב התכשירים המקצועיים להשלמת הטיפול בבית של מיטב החברות המובילות: לוריאל, שוורצקופף ועוד.

מחלקת כלות

בליסימה היא המקום המושלם לבלות בו את היום החשוב והמרגש ביותר בחיי הכלה. במקום ניתן לעבור טיפול פנים מקצועי ולאחריו איפור מיוחד לכלות ועיצוב שיער מיוחד שלא ישאיר אף אורח אדיש.

טיפול הפנים לכלה – טיפול המותאם אישית לעור הפנים של כל כלה במטרה להעניק לו מראה רענן, נקי, גמיש ומוכן היטב לאיפור. הטיפול כולל ניקוי יסודי של העור, מריחת פילינג לחידוש תאי העור, ניקוי עמוק ויסודי של העור משחורים ושומנים, סגירת נקבוביות העור, עיסוי באמפולות של ויטמינים ומסיכות פנים שונות.

איפור מקצועי לכלה –האיפור מתבסס על תכשירים איכותיים של חברות בינלאומיות מובילות ומבטיח עמידות לאורך זמן, הרגשה קלילה ואוורירית וכמובן יופי שיגרום לכולם להתפעל מהכלה עוצרת הנשימה. האיפור בבליסימה נותן דגש על התאמה לעור הפנים, התחשבות בטעם האישי והתאמה מושלמת לשאר האלמנטים בהופעה כמו התסרוקת, השמלה. 

עיצוב תסרוקת הכלה – בבליסימה מקפידים על הפרטים הקטנים ביותר, עד כדי פרפקציוניזם וזאת מבלי לפגוע בחוויה המפנקת. מעצבי השיער מתמחים בעיצוב שיער לכלות על פי ידע וניסיון רב שנרכש בהשתלמויות בחו"ל. התמחות זו כוללת בין השאר שימוש בחומרים האיכותיים ביותר לעיצוב שיער, טכניקות מקצועיות לבניה של התסרוקת

ושימוש באביזרים משלימים ותוספות לשיער. 

מחלקת מלוות – גם למלוות של הכלה מגיע והן מוזמנות אף הן להתלוות לכלה, להשתתף איתה בחוויה המפנקת ולזכות במראה מושלם משלהן.



מתחם היופי "בליסימה" Belisima

רח' דיזינוגוף 145 תל אביב, 03-6432366


פייסבוק – בליסימה BELISIMA



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה