יום שבת, 5 בספטמבר 2015

טונה סטארקיסט מפתיעים ב-2 סדרות מהפכניות

התחילה בשעה טובה ומוצלחת שנת הלימודים ועימה כמויות הסנדויצים שאני צריכה להכין, כל בוקר מתחילה במרתון ההכנות, חלק מן ההכנות מתחילות כבר ערב לפני על מנת להקל ולצמצם את זמן ההכנה בבוקר.

על מנת לא להתחיל את הבוקר עם השאלה הנדרשת :"מה לשים לך בכריך?" יש לנו תפריט מסודר לכל השבוע אותו אנו מכינים במוצאי שבת, בתפריט כל אחד בוחר איזה כריך הוא רוצה ובאיזה יום.

הכוכב אצלינו הוא סלט טונה, אבל הילדים שלי לא מסתפקים בטונה עם מיונז, הם צריכים תוספת ירקות קצוצים, חמוצים ועוד כך שאת הסלט הזה אני חייבת להכין ערב לפני, בכל זאת לקצוץ כל כך הרבה ירקות לוקח לי המון זמן, אבל.... טונה סטארקיסט משיקה לאחרונה 2 סדרות נפלאות אחת מהן הינה סטארקיסט לה- סלט (במיוחד בשבילי, תיכף אספר) וסטארקיסט לה- סנדביץ.



בסדרת סטארקיסט לה-סנדביץ יש שלושה מוצרים מוכנים למריחה, המיועדים להכנה מהירה של סנדויצים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צילי או בצל מטוגן.
פשוט פותחים את הקופסא ומורחים ישירות על פרוסת לחם  טרייה.
המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה.

הממרחים נפלאים, ללא טעם לוואי וידידותיים על ידי הקטנים והגדולים, נזללו בהנאה מרובה- פתרון מצוין להורים וילדים, לצריכה בבית או מחוצה לו.
אינם מכילים חומרים משמרים.


בסדרת סטארקיסט לה- סלט יש שלושה מוצרים: טונה עם רוטב שמן זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר וטונה ברוטב ויניגרט.
המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב ולהנות מסלט עשיר ברגע.

פתרון אידיאלי לארוחה זריזה, קלילה וטעימה במיוחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה