יום שבת, 26 בספטמבר 2015

אפליקציה חדשה מבית שטראוס- לקניה חכמה

כן, כן, בכל נייד ניתן למצוא אין ספור אפליקציות, חלקן שוות יותר, חלקן שוות פחות, חלקן הופכות להיות בשימוש יום יומי, חלקן רק לעיתים רחוקות.

לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקת האפליקציה החדשה מבית שטראוס- אפליקציה פשוטה ויעילה בה נוכל ליצור רשימת קניות, להנות ממתכונים, לצלם את חשבונית הקנייה ולהנות ממבחר מתנות (ללא תשלום, ללא התנייה וללא מבצע).



מתי יצא לכם לקבל מתנה שווה במיוחד ברכישת מגוון מוצרים שאתם כבר רוכשים? כל כל מוצר שתרכשו מבית שטראוס (שטראוס, עלית, יד מרדכי, סלטי אחלה) תקבלו 100 נקודות,  בהגיעכם ל-5000 נקודות (50 פריטים) תוכלו להכנס לאפליקציה ולבחור חבילת שי שתגיע עם שליח עד הבית ללא תשלום.


אז כאמור רגע לפני ראש השנה הוזמנתי לאירוע השקת האפליקציה, שמענו על הרעיון שעומד מאחוריה , קיבלנו הסברים ורשמים ועל מנת להמחיש בצורה הטובה ביותר יצאנו לדרך, כל אחד הוריד לנייד שלו את האפליקציה, יצרנו רשימת קניות ויצאנו לדרך לקנייה בסופר המקומי,  האפליקציה ידידותית מאוד וקלה למשתמש.

כל אחד מאיתנו קיבלה 400 ש"ח לשם קניה בסופר בעזרת האפליקציה אשר בסיומה הסל נתרם למשפחה נזקקת כמתנה לראש השנה.


בסיום הקניה מצלמים את החשבונית ומתחילים לצבור נקודות:



לאחר שצברנו את 5,000 הנקודות ניתן להכנס לאפליקציה ולבחור את חבילת השי אותה אנו רוצים לקבל עד הבית וללא עלות, להלן הצצה לאחת מהחבילות שהוצעו לרגל ראש השנה:




לדעתי בהחלט מדובר ברעיון מהפכני, האפליקציה מקלה עלינו, גם ביצירת רשימת הקניות, בסינכרון עם בן הזוג, ביצירת מתכונים ובסיום הדובדבן שבקצפת להנות ממתנה ללא צורך לעבוד קשה.

אני התאהבתי ואתם?

קבוצת שטראוס לוקחת את מגמת השיתוף צעד אחד קדימה ותסייע לתכנן את הקניות לבית בצורה חכמה ויעילה, תוך מתן מענה לדילמות המאפיינות את חווית הקניה בסופר. שטראוס היא חברת המזון והמשקאות הראשונה בישראל שמשיקה אפליקציה שתהפוך את חווית הקניות לבית ליעילה יותר ותעניק לצרכנים ערך מוסף והטבות לפני, במהלך ואחרי הקנייה. בחודש הקרוב ניתן יהיה למצוא בחנויות האפליקציות גרסת בטא של האפליקציה ובהמשך תושק הגרסה המלאה.


אפליקציית שטראוס+ כוללת כלי לניהול רשימת קניות שיחליף את הפתקים והרשימות בוואטסאפ ויאפשר למשפחה לנהל רשימה אחת משותפת בה כל בן משפחה יכול להוסיף את המצרכים שהוא צריך. לצד רשימת הקניות לבית, שטראוס+ תציע בהמשך מגוון מתכונים המותאמים לרשימת המצרכים שנרכשו או נמצאים ברשימת הקניות על בסיס העדפות אישיות של המשתמשים, ובכך תסייע לתכנן את התפריט השבועי בצורה נוחה ופשוטה. בנוסף, לצרכנים תינתן הטבה על כל קנייה של מוצרי שטראוס. המתכונים וההטבות יינתנו לצרכנים על בסיס חשבוניות הקנייה אותן הם יתבקשו לצלם ולהעלות לאפליקציה.




להורדה האפליקציה: https://goo.gl/F4rQ8J

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה