יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

לאירוח מושלם- אודם אגדה של אירוח


חגי ישראל ושבתות זהו זמן המוקדש בחום למשפחה, אנחנו משתדלים לשלב המון כיף, טבע, זמן איכות, אוכל טוב ושיטוטים בארצנו הקטנטונת והיפה.
כמידי שנה גם השנה בחרנו לנפוש בצפון הרחוק והירוק- והפעם היעד- מושב אודם.
למי שלא מכיר מושב אודם ממוקם באזור היפה ביותר של רמת הגולן, מוקף בנחלים, אתרי טבע ונוף קסום אשר משרה אווירה קסומה ונעימה על כל מי שצופה בו.
התחלנו את היום בטיול בתל דן- מים ושמים, ירוק ואוויר טוב, לאחר מסלול טוב והמון זמן משפחתי יצאנו עייפים ומרוצים לכיוון מושב אודם- לצימרים - אגדה של אירוח.



אגדה של אירוח מתאים לאירוח משפחות וזוגות ומציע חדרים מעוצבים, מאובזרים ונוחים הממוקמים באזור ירוק המוקף בעצים ובמדשאות. 
באודם אגדה של אירוח – צימרים בגולן, 15 יחידות – 7 זוגיות ו-8 משפחתיות. ביחידות – סלון מרוהט ומעוצב- כאשר בלילה הספות הופכות למיטות לילדים.





חדר שינה רחב וגדול:



פינת אוכל נוחה ומטבח מאובזר הכולל מיקרו, מקרר, פינת קפה וכלים:



 אמבטיה ושירותים:


ביציאה מהחדרים מצאנו מבחר מקומות ישיבה, ערסלים למנוחה ורגיעה ופינות מנגלים - פינוק מושלם, אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים לעשות מנגל בצמידות לחדר.



במתחם עצמו מגרשי ספורט, משחקים לילדים, מדשאות רחבות ידיים ושפע של אטרקציות.



אנחנו מתארחים המון באירוחים כפריים , צימרים ובתי מלון, אני חייבת לעצור רגע ולציין לטובה את השירות, היחס והאכפתיות, הצוות כאן נענה לכל שאלה/בקשה והארה, הייתה לנו בעייה קטנה במזגן, לא חלפו להן 5 דקות וכבר ביקרו אצלינו בחדר והתקלה תוקנה כלא הייתה.
מגבות ו/או פינוקים באמבטיה יש בשפע רב, הרבה יותר ממה שצריך.
הנדיבות והשפע הן מנת חלקם של הצוות כאן.

ארוחת הבוקר העשירה מוגשת בחדר האוכל (המועדון) וכוללת מבחר רחב של גבינות (חלקן תוצרת הבית וטעימות להפליא), סלטים, ביצים (כל אחד מקבל את הביצה בדיוק כפי שאוהב), מטבלים ועוד מבחר פינוקים טעימים במיוחד- לצערי את החביתות לא צילמתי אבל יכולה לספר שהן היו טעימות ומפנקות.



 הנופשים בעונת הקיץ, יוכלו ליהנות מכניסה חינם לבריכת השחייה בישוב הסמוך.

ממליצה בחום, אין לי כלל ספק כי לכאן עוד נחזור בהמשך.

072-334-0024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה