יום שבת, 5 בספטמבר 2015

ה"מתנה" לחג- לוח שנה של לופה

בימים האחרונים כתבתי המון על מתנות לחג, לקטנים, לגדולים, למארחים, למתארחים, לגננות וצוות המורות, היו לי השנה המון רעיונות וכפי שציינתי לא אחת אצלי סאגת המתנות מתחילה כבר כחודש לפני החגים בשל העובדה שאני צריכה לרכוש המון מתנות.

לכל אחד ואחת התאמתי את המתנה עם המון מחשבה והקדשת תשומת לב, לא סתם מתנה ללא משמעות.

בערב החג אנו מתארחים אצל חמותי ואם אני רוצה להפתיע אותה זה רק במתנה שבה היא רואה את נכדיה לאורך כל השנה מולה, על כן המתנה של לוח שנה היא המתנה הכי מיוחדת שהיא תקבל.

כן, יש המון אתרים שבהם ניתן לעצב לוחות שנה ו/או אלבומים אולם ביננו כמה מאיתנו מעלים את התמונות למחשב?  רק המחשבה שאני צריכה קודם להוריד את התמונות למחשב ואז לסדר בתיקיות ורק אז להתפנות לערוך את הלוח שנה ו/או אלבום מעייפת אותי, ללופה יש אפליקציה מדליקה בה ניתן דרך הנייד בכל רגע נתון (כן, גם בתור לרופא) לעצב לוח שנה מדליק ומקסים.

אז במספר שניות בודדות הורדנו את האפליקציה של לופה לנייד (בשלב זה האפליקציה מותאמת לבעלי אנדרואיד בלבד) ויצאנו לדרך, התוכנה ידידותית, קלה מאוד ונוחה למשתמש.

בחרנו את גודל הלוח, את סוג העיצוב (יש 8 סוגי עיצובים שונים):


בחרנו מאיזה חודש אנו רוצים שהלוח יתחיל, האם להוסיף תאריכים עבריים ויצאנו לדרך להתחיל ולעצב:

כך יראה לוח השנה שלנו:


כך לדוגמא ייראה חודש מאי :




כאמור העיצוב קל , נוח, ידידותי ופשוט.
מאוד אהבתי את העובדה כי במידה והתמונה לא באיכות גבוהה לופה מתריעה וכלל לא מקבלת את התמונה, כך שלא נקבל תמונות מטושטשות או באיכות ירודה, דבר נוסף, כל תמונה ניתן להגדיל ולהקטין, להתמקד במה שאנו רוצים ולא רק ברקע. עשיתם טעות ובחרתם תמונה לא נכונה?
אין שום בעיה מיד ניתן למחוק, לשנות ולהוסיף.

ניתן להוסיף תזכורים לימי הולדת ואירועים מיוחדים (כגון יום נישואים).

המחירים נוחים מאוד:
לוח בגודל A3- רק ב-70 ש"ח.
לוח בגודל A4- רק ב-60 ש"ח. 

ישנן מספר אופציות למשלוחים:
משלוח עד הבית (20-30 ש"ח), משלוח בדואר (חינם), משלוח ב- BOX IT (רק 20 ש"ח, קרוב לבית ונוח מאוד- זאת הדרך שאותה אני בחרתי).

אז סיימנו את העיצוב, קיבלנו הודעה שהלוח שנה שלנו נשלח להפקה וכעבור מספר ימים קיבלתי הודעה שהוא הגיע לסניף ה-BOK IT שביקשתי).



תסכימו איתי שכל אחד ישמח לקבל מתנה אישית וכיפית כזאת, לא עוד מפה/בושם אלא מתנה עם המון מחשבה והשקעה.

עכשיו קבלו הצצה ללוח המקסים, איכותי, עם דפים קשיחים, באיכות גבוהה מאוד:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה