יום שבת, 19 בספטמבר 2015

יוסי ביטון מגיע לקניון איילון

על בית הספר לאיפור והאיפור המקצועי של יוסי ביטון כתבתי כבר לא אחת ועכשיו חוזרת לספר לכם כי נפתח לאחרונה סניף חדש בקניון איילון.


הסניף ממוקם בקומה העליונה (החדשה) של הקניון , סניף אלגנטי, יפה ומרשים מאוד, במקום ניתן לרכוש ממבחר סוגי האיפור שיש לחברה להציע, לקבל ייעוץ ואיפור אישי :



מאחר ובעת ביקורי במקום השעה הייתה כבר מאוחרת ויתרנו על האיפור האישי אך קיבלתי הסברים על הסניף, על ההיצע החדש והקיים שיש ליוסי ביטון להציע, הצוות במקום מקצועי ביותר, מדובר במאפרים ומאפרות מקצועיים בלבד.





אני וביתי הבכורה משתמשות לרוב במוצרים של יוסי, האיפור איכותי מאוד, נשמר לאורך שעות היום וגורף מחמאות לרוב.

המוצרים בהם התחדשנו :

מייק אפ עמיד במים, בעל עמידות לאורך זמן .


נבדק דרמטולוגית על סוג עור שמנוני הנפוץ באקלים הישראלי ונמצא פתרון מושלם למראה מט בעל עמידות גבוהה במיוחד, קל ונוח להנחה.
הפורמולה מכילה סיליקונים טבעיים המעניקים ייבוש מהיר ועמידות גבוהה.
נוכחות הוויטמין E עוזרת לעור להישאר בריא, מעניק פעולה הנוגדת חמצון העור המעניק אלסטיות למשך כל שעות היום ויוצר אפקט מתיחה { LIFTING }.


ליפסטיק קליק:



סדרת שפתונים חדשנית בעלות פורמולות ייחודיות עם אפקט של קרם לחות,

בעלות אחוז גבוה של פיגמנטים המבטיחים כיסוי מושלם לאחר הנחה קלה ופשוטה על השפתיים. הפורמולות מעניקות מרקם קרם לחות עשיר בזכות תוספת חשובה של שמן קיק טבעי. הפורמולות מכילות פולימרים חדשניים למראה חלק ונאה של השפתיים בעלות תרכובות אורגניות המאפשרות קלילות ונינוחות על השפתיים, ומכילות תערובת של שעוות איכותיות המאפשרות לקבל מראה סופי שלשפתיים מובנות ומובלטות לאורך זמן. הסדרה מורכבת משלוש פורמולות: מאט אפקט למראה אטום, פורמולה דקה ומבריקה ופורמולה המעצימה ומשנה גוונים.



בית ספר לאיפור:

במסלול הלימודים בבית הספר לאיפור משלב בתוכו מספר תחומים ייחודיים במטרה להעניק ידע ויכולות איפור אומנותי ברמה גבוהה בשילוב עם הכישורים הנדרשים לעבודה בענף האיפור.
תוכנית הלימודים כוללת התמחות באיפור יופי, הכרת היופי של "האני העצמי", שיטות איפור ייחודיות אשר פותחו ע"י יוסי ביטון, איפור כלות ואירועים, איפור לתצוגות אופנה, לצילומי סטילס וטלוויזיה, איפור תיאטרון ואיפורי גוף. התוכנית מתעדכנת מעת לעת בהתאם לחידושים העולמיים בתחום האופנה. במהלך הקורס נחשפים התלמידים לקשר בין צבעי האיפור לבין תכונות האופי של האדם עד להשגת ריפוי ואיזון אמיתי באמצעות הצבעים.
לכל התלמידים ניתנת ההזדמנות לחזות באיפורים הנערכים בבית הספר, להשתתף בשיעורים חוזרים ולצפות בהדגמות, כל זאת על מנת להכשירם להיות מובילים בתחום האיפור. במהלך הקורס זוכים התלמידים החרוצים והבולטים בכישוריהם לקידום מקצועי: כבר בזמן לימודיהם הם מתווספים למאגר המאפרים הייחודי של בית הספר המאפשר להם לרכוש פרקטיקה מקצועית. הבוגרים המועסקים בסוכנות המאפרים של בית הספר משתלבים בהפקות טלוויזיה ואופנה, ומעניקים מגוון שירותי איפור מקצועיים לתצוגות, תחרויות איפור וכו'.
אחד היתרונות הבולטים של בית הספר הוא אספקה מלאה של כלל מוצרי האיפור הן במהלך הקורס והן במהלך התרגולים. לנרשמים יונפק כרטיס חבר המקנה הנחות ברכישת מוצרי איפור. הכרטיס מאפשר גם כניסה למאגר המאפרים של בית הספר.
הקורס יכלול שני ימי צילום לבניית תיק עבודות מקצועי שיצולם ע"י צלם אופנה בכיר ובסיום הקורס יוענקו שתי תעודות:
תעודת מאפרת מקצועית ממשרד התעשייה והמסחר.
דיפלומה בינלאומית.
הלימודים מוכרים על חשבון פיקדון הקרן לחיילים משוחררים.

בוגרי בית הספר משתלבים במעגל העבודה בתחום האיפור בארץ בכלל, ובצפון הארץ בפרט.
הרשת מונה כ-9 סניפים: תל אביב, חיפה, גבעתיים, קריית שמונה, כרמיאל, קריון, קניון איילון, ירכא וראש פינה ועוד כ-300 נקודות מכירה מדרום ועד צפון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה