יום שבת, 19 בספטמבר 2015

היכל הבשר- מסעדת ומעדניית רובינשטיין



רגע לפני תקופת החגים יצאנו להכיר מקרוב את מסעדת רובינשטיין השוכנת במתחם הקולינרי באיזור התעשייה פולג. המסעדה הינה גן עדן לאוהבי הבשר, הכל בעצם התחיל לפני למעלה מארבעה עשורים כאשר המשפחה הקימה את המעדנייה המשפחתית אשר מספקת נקניקים ובשרים איכותיים.
מאחר והייתה דרישה עצומה נפתחה המסעדה לפני כשמונה שנים ומאז ועד היום מהווה היכל תהילה לקרניבורים שבחבורה. המשפחה ידועה במומחיותה, בניסיונה ובאיכותה ועל כן המנות שמוגשות במסעדה יוצרות חגיגת טעמים קרניבורית ומושלמת.

עיצוב המסעדה מושקע ומוקפד ושולטים בו גווני האדמה והחמר, הבר מפואר ועשיר וקיר לבני בריקס עתיקות שהובאו במיוחד מטירה בלגית בת 250 שנה מככב במקום.



 תשומת לב רבה מושכת גם המעדנייה הסמוכה, בה נמכרים מעדנים ונקניקים בייצור עצמי עבור הקרניבורים שרוצים ליהנות גם בבית (וזוהי הצצה קטנטונת):





אז המנות התחילו לזרום לשולחננו, כולן היו נפלאות.

פטה כבד עוף - ממרח כבד עם חמאה בליווי ריבת בצלצלי שאלוט וצנימי בריוש ביתיים- מנה נפלאה, שילוב בין כל האלמנטים יצרו חגיגת טעמים, שימו לב להגשה האלגנטית:


בייבי ריבס (לבן) - צלעות מעושנות מוקפצות ברוטב שזיפים ולמון גראס- מנה מתקתקה וטעימה:



יקיטורי פילה (בקר)- כ 120 גרם עם רוטב דה קסיס מצומצם- במילה אחת - מושלם, עונג ופתיחה נפלאה למה שיגיע עוד רגע לשולחננו:


פלטת נקניקים - מבחר נקניקים לבנים יבשים, מוגש עם לחם הבית, חמאה ובצל ירוק- פלטה חלומית שמבחינתי לסיים איתה כל יום את היום, נקניקים טובים, לחם טוב ומבחר מטבלים, מה צריך יותר מזה?


ארטישוק בגריל -עם סלסת עגבניות שרי וחומץ בלסמי מצומצם- אחת המנות האהובות עלי, מנה פשוטה, טעימה, קלילה ופתיחה מושלמת לארוחה קרניבורית:


קלמרי מטוגן -בציפוי פריך בליווי רוטב איולי לימון- נשנוש נפלא שנזלל בהנאה מרובה על ידי כל הסועדים:


והפייבוריטטטט- כבד אווז נימוח וחלומי בליווי ריבת בצלצלי שאלוט וצנימי בריוש ביתיים- פיסות קטנות של אושר:



מנוחה קלילה ועוד רגע אנחנו יוצאים לדרך עם ה"חגיגה" האמיתית, אז רגע לפני החלו להגיע לשולחננו מבחר תוספות (כולנו בקושי נגענו בהם ולו בשל הרצון לשמור כל חלקיק פיסה ריקה בקיבה)- התוספות שהגיעו: ירקות מושחמים, תפו"א אפויים, אורז, סלט ירוק:





ואז היא הגיעה- פלטת הבשרים החלומית שכללה:  פילה בקר, אנטריקוט, סניטה עגל, טי בון טלה, צ'וריסוס לבן- 2 ק"ג של אושר, הנתחים איכותיים, טריים וטעימים (לי באופן אישי היה חסר קצת מלח אבל זה בהחלט משהו שפתרנו בשניות):


בדרך כלל אני מנפנפת במשפט הקבוע שלקינוחים יש קיבה משל עצמה אולם הפעם הבשרים גברו עלי ויכולתי רק לדגום ולו בביס קטנטן ממבחר הקינוחים הנפלא:

צורוס ממולא בריבת חלב , הוגש עם גלידת סורבה- מנה נפלאה:


קוקילידה במילוי גלידת נוצ'לה עם גנאש שוקולד ולרונה- קינוח נפלא:


אצבע רושה- גלידת וופל ממולאת בקרם קפה, שוקולד ולרונה וזיגוג ריבת חלב ביתית- קינוח שוקולדייי במיחד:


קרם ברולה- מוגש עם קונפיטורת פירות יער- הקינוח המועדף, קינוח קליל, בטעמים עדינים:


ממליצים בחום, אנחנו עוד נחזור, הנאה מרובה מובטחת לכם!!

גיבורי ישראל 17, נתניה

טלפון 09-7888838 // פקס 09-8858180

שעות פעילות א - ש 12:00 - עד הלקוח האחרון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה