יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

שניצל תירס טבעול- היחיד עם מרכיבים ביתיים בלבד

אחת הבעיות הגדולות שלי כאמא זו הדאגה לתזונת ילדי, מאחר והארוחה העיקרית שהם אוכלים מתבצעת בשעה שאני לא בבית הראש שלי עובד כל יום שעות נוספות איך להפתיע, לחדש, לגוון העיקר שיהיה להם טעים, מזין, משביע והכי חשוב בעל ערכים תזונתיים גבוהים.

לצערי מבחינתם גם להגיע הביתה, להוציא חטיף מהארון ולצאת לדרך ועל כן המשימה הופכת להיות מעט יותר קשה.

אחד הדברים שהילדים הכי אוהבים לאכול ואיתו אני לא צריכה לשכנע יותר מידי להגיע לשולחן זה שניצל תירס, אז כידוע לכולנו ההיצע בשוק גדול ומגוון מאוד אולם האם אנו יודעים מה השניצלים מכילים? כמה צבעי מאכל יש במוצר? מה ערכיו התזונתיים? לצערי רוב המוצרים מכילים יותר גאנק מאשר מוצר בריא ומזין .

עם שניצל תירס מבית טבעול אני לא דואגת, הוא מכיל רכיבים ביתיים בלבד והטעם? הטעם נפלא, טעים ונזלל בהנאה על ידי הילדים ולכן גם שהם אוכלים אוכל שלא אני בישלתי אני רגועה.

השניצלים מכילים: תירס, פירורי לחם, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה, שמן קנולה, מים ומלח.


השניצלים נזללו בהנאה מרובה כבר יום לאחר שהבאתי את החבילה מהסופר כך שלצערי אין לי תמונה של המוצר עשוי אך יכולה להבטיח שילדיכם יזללו בהנאה אותם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה