יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

ביוגאיה פרודנטיס תוסף תזונה פרוביוטיקה המסייעת לשמירה על היגיינת הפה.



לראשונה בישראל: ביוגאיה פרודנטיס

תוסף תזונה פרוביוטיקה המסייעת לשמירה על היגיינת הפה.



אתחיל את הפוסט בוידוי, אני ורופא שיניים לא חברים, ממש לא! אני שומעת את השם של רופא השיניים שלי וכבר מתחילה עם רעידות בכל הגוף, לחצים שמובילים אותי למצוקה אמיתית, כן, אל תנזפו בי, אני מודעת לבעיה ויודעת כי אני פוגעת בעצמי וכי הנזק הוא מתמשך ועלול להיות קיצוני אולם זאת אני ועד שאעשה טיפול כוללני בהרדמה מלאה אני סובלת בשקט (ממש כמו הפולניות, חחח).

כתוצאה מה"הזנחה הפושעת שלי" אני לעיתים סובלת מבעיות בחניכיים הנגרמות בגלל חיידקים הנמצאים בחלל הפה, לעיתים נפיחויות, לעיתים דימומים (ואני יודעת על המון אנשים שסובלים גם בריחות לא נעימים מחלל הפה וחניכיים רופפות).
לאחרונה השיקו בישראל את הביוגאיה פרודנטיס -פרוביוטיקה המסייעת לשמירה על היגיינת הפה ומכיל הרכב פרוביוטי ייחודי אשר מוגן בפטנט המסייע להחזיר את איזון המיקרו פלורה בחלל הפה.

ביוגאיה פרודנטיס מיוצרת על ידי החברה השוודית ביוגאיה, והמוצר משווק משנת 2005 לכ-25 מדינות בעולם וביניהן ארה"ב, שוודיה, הולנד, ספרד ומעכשיו גם בישראל.

ביוגאיה פרודנטיס מגיע בצורת לכסנית מציצה, בטעם מנטה (ללא סוכר), המכילה לפחות 200 מיליון חיידקי פעילים (Lactobacillus reuteri. LRP

יתרונות ביוגאיה פרודנטיס:
· שימוש פשוט ביותר- נטילה של לכסנית מציצה בטעם מנטה מרענן, פעם או פעמיים ביום, רצוי לאחר צחצוח השיניים.

· מסייע בהגנה טבעית- המוצר מכיל את החיידק הפרוביוטי LRP אשר היה קיים באופן טבעי בחלל הפה בילדות.


למי מתאים:

· כל מי שרוצה להקפיד על היגיינת הפה - מבני נוער ועד מבוגרים
· אנשים הסובלים מחניכיים רגישות
· אנשים הנמצאים בסיכון לבעיות חניכיים:
- חולי סוכרת
- מטופלים אורתודנטיים
- חולי אוסטיאופורוזיס
- מעשנים
- אנשים מבוגרים

מחיר: 89 ₪ (לאריזת 30 לכסניות)

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה